Ik denk dat dan de fout bij de vraag ligtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef Neleos het volgende:
En de zon is geen planeet, Mirandaatje.
Geef het even wat tijd, wil je?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef mirandaaatje het volgende:
Ik wist wat het was, maar ik heb het opgezocht om het te verduidelijken. En de laatste stand is niet overgenomen in de eerste post!
Blond haar met rode strikjes zekerquote:
Het was trouwens de bedoeling dat jij een nieuw topic zou aanmaken. Degene die de laatste post in het gesloten topic heeft moet een nieuw aanmaken. Lees de OP anders even door.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef mirandaaatje het volgende:
Ik wist wat het was, maar ik heb het opgezocht om het te verduidelijken. En de laatste stand is niet overgenomen in de eerste post!
Dat had jij dan ook moeten doen, je had de laatste post in het laatste topic, geen nieuw topic is een automatische -5, dus als ik jouw was zou ik niet te hard roepen om een nieuwe standquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef mirandaaatje het volgende:
En de laatste stand is niet overgenomen in de eerste post!
Ja dat weet ik en ik was al heel druk doende, alleen was iemand me voor, dus dat is not my schuld. + dat niemand me even gezegd heeft dat het gesloten werd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Het was trouwens de bedoeling dat jij een nieuw topic zou aanmaken. Degene die de laatste post in het gesloten topic heeft moet een nieuw aanmaken. Lees de OP anders even door.
Bij post 300 gaat elk topic dicht. Is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik en ik was al heel druk doende, alleen was iemand me voor, dus dat is not my schuld. + dat niemand me even gezegd heeft dat het gesloten werd.
Doucement doucement.. is bijgewerkt. De volgende keer open je een nieuw topic! Gewoon de OP goed doorlezen madame. Anders -5 in het vervolgquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef mirandaaatje het volgende:
Misschien moest je het wat meer tijd geven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Doucement doucement.. is bijgewerkt. De volgende keer open je een nieuw topic! Gewoon de OP goed doorlezen madame. Anders -5 in het vervolg
Nope.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef BasOne het volgende:
Maar ze had de vraag wel goed toch?
Neie vraag
jeej!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Neleos het volgende:
Of wacht, het antwoord is natuurlijk: Geen enkele.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Neleos het volgende:
Ik wil het best nog eens vertellen: ik was ermee bezig maar jullie waren me voor! Ik heb mijn topic niet geplaatst, omdat die anders dubbel stond! En voor mij is het niet algemeen bekend dat hij bij 300 dichtgaat. Ik heb dat ellelange bericht niet helemaal gelezen nee, het is notabene een spelletje!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Doucement doucement.. is bijgewerkt. De volgende keer open je een nieuw topic! Gewoon de OP goed doorlezen madame. Anders -5 in het vervolg
flauwe vraag zegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Neleos het volgende:
En zoals bij elk spelletje lees je eerst de spelregelsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:59 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Ik wil het best nog eens vertellen: ik was ermee bezig maar jullie waren me voor! Ik heb mijn topic niet geplaatst, omdat die anders dubbel stond! En voor mij is het niet algemeen bekend dat hij bij 300 dichtgaat. Ik heb dat ellelange bericht niet helemaal gelezen nee, het is notabene een spelletje!
Coldplay?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:00 schreef Neleos het volgende:
Wat een vraag.![]()
Nieuwe:
Van welke band is de live-registratie Stop Making Sense?
tomtomaat + 1quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef tomtomaat het volgende:
Talking Heads
Geweldig nummerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef BasOne het volgende:
Ground control to Major Rob Ground control to Major Rob:
Take your protein pills and put your helmet on
Ground control to Major Rob: Commencing countdown engine's on
Whehe.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:20 schreef BasOne het volgende:
In the year 2010, at the FoK! Space Center, AKQ launched the last of this site's deep space probes. The payload, perched on the nose cone of the massive rocket, was a one-man exploration vessel - FoK! 3. Aboard this compact starship, a lone astronaut - Captain Robbiev85 - was to experience cosmic forces beyond all comprehension. An awesome brush with death: in the blink of an eye, his life support systems were frozen by temperatures beyond imagination. FoK! 3 was blown out of its planned trajectory into an orbit a thousand times more vast, an orbit which was to return the ship full circle to his point of origin - its mother Earth - not in 5 months, but in 500 years.
Like molasses down the gullet of a grizzlybear on a cold canadian night.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:24 schreef mirandaaatje het volgende:
Ja idd, als robbie gewoon een vraag stelt en de rest niet de tijd volkletst met allemaal off topic rommel.......
'Enige'quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef mirandaaatje het volgende:
ben ik nou de enigste die zich hieraan stoort?
Geen idee maar na een tijdje wen je er aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef mirandaaatje het volgende:
Ach, je went eraan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef mirandaaatje het volgende:
Lieve schat ze zijn wel bijgewerkt. Zie de totaal-stand in de OP.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef mirandaaatje het volgende:
@ stuurloos: de laaste punten zijn nog altijd niet bijgewerkt, terwijl in de regels staat dat dat wel moet.
Geef hem even de tijd.Net nieuw en alleen maar aan het zeiken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef mirandaaatje het volgende:
@ stuurloos: de laaste punten zijn nog altijd niet bijgewerkt, terwijl in de regels staat dat dat wel moet.
Prima.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef BasOne het volgende:
Wat zeggen we?
20:40
en dan first come first serve?
Waarschijnlijk ADHD en alcoholisme, maar inderdaad het went.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:33 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Jij bent echt irritant. Kan hier niks aan gedaan worden??
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:34 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ADHD en alcoholisme, maar inderdaad het went.
Het gaat al jaren zo, en ik ben echt niet de enige.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef mirandaaatje het volgende:
beetje jammer alleen dat ie er een AKQ mee opvult. Zijn hier echt geen regels voor? Ga dan naar het onzin topic alsjeblieft.
Tussen 33.000 km en 40.0000 van de Aarde afquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef mirandaaatje het volgende:
Hoe hoog staat een TV satelliet
pffffffff dan verzint iemand anders maar een vraag.............................quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef tomtomaat het volgende:
Maar je moet toch echt een de OP gaan lezen, ook al ben je eigenwijs....
Uit de OP:
Vermijd de wanneer, hoeveel etc. vragen
Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Tussen 33.000 km en 40.0000 van de Aarde af
Nee hoor, deze vraag was onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
pffffffff dan verzint iemand anders maar een vraag.............................
Je lijkt me echt zo een gefrustreerde huisvrouw.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
pffffffff dan verzint iemand anders maar een vraag.............................
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:44 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je lijkt me echt zo een gefrustreerde huisvrouw.
Ja zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef mirandaaatje het volgende:
het was 39 km
RAWRquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
BasOne is weer eens op de versiertoer zie ik.
Starla is hier ook niet meer.Bas wat heb je gedaan??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
BasOne is weer eens op de versiertoer zie ik.
FF in de kelder kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:46 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Starla is hier ook niet meer.Bas wat heb je gedaan??
Tanjaa ook al pleite, MaJo ook.... Gaat lekker zo met de dames dankzij Bas......quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:46 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Starla is hier ook niet meer.Bas wat heb je gedaan??
ff in de garage kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:46 schreef tomtomaat het volgende:
En Tanjaa is ook weg....
Situatiual comedyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:49 schreef nightcowboy het volgende:
Waarvan is 'sitcom' een samentrekking?
Situation COmedyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:49 schreef nightcowboy het volgende:
Waarvan is 'sitcom' een samentrekking?
Esperantoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Voor de verandering maar een vraag.![]()
oops te laaat.![]()
ako?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Voor de verandering maar een vraag.![]()
oops te laaat.![]()
Nee, dank je ik moet nog rijden.quote:
*Knuffelt zijn medisch adviseur*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:51 schreef starla het volgende:
i hear my name?
Gelukkig je bent er nog! BasOne was van plan een Gaybar te stichten hierzo.quote:
HEEEEEEEEEEEYYYYYquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig je bent er nog! BasOne was van plan een Gaybar te stichten hierzo.
Je bent transsexueel?quote:
Nee dronkenquote:
Stand # 1858quote:
Ja je merkt direct wanneer BasOne er weer is....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:53 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Stand # 1858
2 Neleos
1 tomtomaat
1 Robbiev85
Moest eerst 3 pagina's teruggaan om de stand te kopieren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig je bent er nog! BasOne was van plan een Gaybar te stichten hierzo.
BasOnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Je moet dus wel elke dag langskomen anders hangt er hier straks een regenboogvlag......quote:
starla + 1quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef starla het volgende:
electric six
Quizzen...een echte mannensport.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet dus wel elke dag langskomen anders hangt er hier straks een regenboogvlag......
Nee, niet echt. Maar het houdt je hersens wel scherp.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:57 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Quizzen...een echte mannensport.![]()
Ben net terug en ik word belaagd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu heb ik Bas wel weer genoeg geplaagd.... Tijd om serieus te quizzen.
Kom hee, stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:03 schreef mirandaaatje het volgende:
@ basone:
Ik citeer uit de policy, waar jij voor hebt 'getekend' op het moment dat jij je registreerde:
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
+ 1quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Dr Pepper
Ik zou zeggen, geef me aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:03 schreef mirandaaatje het volgende:
@ basone:
Ik citeer uit de policy, waar jij voor hebt 'getekend' op het moment dat jij je registreerde:
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Een beetje gein maken en dollen op zijn tijd kan best hier. Het is geen ernstige quiz waar miljoenen te verdienen zijn (was het maar waar) we doen het voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:03 schreef mirandaaatje het volgende:
@ basone:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een beetje gein maken en dollen op zijn tijd kan best hier. Het is geen ernstige quiz waar miljoenen te verdienen zijn (was het maar waar) we doen het voor de gezelligheid.
Je hebt de neiging om iets te lang door te gaan met dollen en gein trappen. Ik vind het niet erg maar ik kan me voorstellen dat anderen zich daar wel aan storen. Gooi af en toe even de rem er op, dat voorkomt dat de gemoederen hoog oplopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geef me aan.
Ga naar de mods, daar zijn ze voor.
Ga een klacht indienen.
Zover ik weet ben je de enige die er moeite mee heeft.
De rest neemt het op de koop toe, lacht erom, vind het niet storend genoeg om te gaan klagen.
Wat betreft 'ongepast lollig in een serieus topic', dit is een spelletjes toppic, niet serieus dus niet toepasbaar.
Lachen om een geslachtziekte van een ander is ongepast lollig doen.
+1 Stuurloosquote:
Mwee... ja, ok, maar ze gaan uit lopen dagenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt de neiging om iets te lang door te gaan met dollen en gein trappen. Ik vind het niet erg maar ik kan me voorstellen dat anderen zich daar wel aan storen. Gooi af en toe even de rem er op, dat voorkomt dat de gemoederen hoog oplopen.
Houdt het gewoon gezellig. Anders krijg je toestanden als in Movietrivia waar mensen weggetreiterd worden.....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mwee... ja, ok, maar ze gaan uit lopen dagen
Als ze na 1 geintje al lopen miepen.. tja dan ben ik nogal snel geneigt iemand het bloed onder de vingers vandaan te halen (vraag maar aan mijn collega's op het werk)
Heb je mij ooit gemeen zien doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Houdt het gewoon gezellig. Anders krijg je toestanden als in Movietrivia waar mensen weggetreiterd worden.....
Nee, maar als er ergernissen ontstaan lopen die uit op hard tegen hard. En dan gaan normen vervagen. Het is gewoon gezellig hier en je kan best een dolletje maken maar het is toch vooral een quiztopic en dus moet er niet alleen gein getrapt worden. Nu moeten we discussie maar eens sluiten.quote:
Idd, vergelijk maar met OP van vorige topicquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:33 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Lieve schat ze zijn wel bijgewerkt. Zie de totaal-stand in de OP.
Too truequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar als er ergernissen ontstaan lopen die uit op hard tegen hard. En dan gaan normen vervagen. Het is gewoon gezellig hier en je kan best een dolletje maken maar het is toch vooral een quiztopic en dus moet er niet alleen gein getrapt worden. Nu moeten we discussie maar eens sluiten.
Het ging niet om 1 geintje, je bleeeef bezig met rare berichten waar niemand iets van begrijpt, stomme plaatjes en dergelijke. Gewoon kappen, dan kunnen we nu weer terug on topic.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Too true
Ter afsluiting, maar niet als er 1 geintje word gemaakt gelijk over offtopic, tegen de regels, storend.. beginnen te zeuren.
die opmerking was niet nodig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Too true
Ter afsluiting, maar niet als er 1 geintje word gemaakt gelijk over offtopic, tegen de regels, storend.. beginnen te zeuren.
Dat is nu eenmaal de aard van het beestje (lees: bas)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:22 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Het ging niet om 1 geintje, je bleeeef bezig met rare berichten waar niemand iets van begrijpt, stomme plaatjes en dergelijke. Gewoon kappen, dan kunnen we nu weer terug on topic.
Kara Dioguardiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:21 schreef Stuurloos het volgende:is an American singer-songwriter, record producer, music publisher, A&R executive, and TV personality. She writes music primarily in the light pop-rock, dance, and R&B genres.
has worked with Kelly Clarkson, Kylie Minogue, Britney Spears, Christina Aguilera, Leona Lewis, Santana, Enrique Iglesias, Backstreet Boys, Celine Dion, Pink, Carrie Underwood, Hilary Duff, Jason Derülo and 38 other artists and is credited on over 120 album releases.
She is also a judge on American Idol.
Daar zou je haar van kunnen kennen..
Begraaf de strijdbijl nou maar gewoon.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:22 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Het ging niet om 1 geintje, je bleeeef bezig met rare berichten waar niemand iets van begrijpt, stomme plaatjes en dergelijke. Gewoon kappen, dan kunnen we nu weer terug on topic.
quote:
Precies, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal de aard van het beestje (lees: bas)
De appel valt gewoon niet ver van de boomquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Precies, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.
En zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef starla het volgende:
[..]
De appel valt gewoon niet ver van de boom
prcs, wie de klok luidt, heeft het touw nog niet in handen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
En zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Je kan beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:30 schreef starla het volgende:
[..]
prcs, wie de klok luidt, heeft het touw nog niet in handen.
En je kan beter door de trap zakken......quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je kan beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen.
True true...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En je kan beter door de trap zakken......
Net als dat ze beter je zaag kunnen afpikken......quote:
Yes!quote:
De snoepindustrie?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Oke
Nog even door op de drop
Drop wordt gemaakt van zgn blokdrop (sterk geconcentreerde drop basis ingredienten). In welke industrie wordt meer dan 80% van alle geproduceerde blokdrop verwerkt?
quote:
Ik vind dat we wel goed bij elkaar passen......quote:
Narcotica?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Nee, het is een consumptief artikel.
Je gebruikt het of je bent er (meestal) tegen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat we wel goed bij elkaar passen......
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef mirandaaatje het volgende:
Fijne avond nog, ik ga zo slapen!![]()
Ciaoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef mirandaaatje het volgende:
Fijne avond nog, ik ga zo slapen!![]()
De beste performer die er ooit is geweest.quote:
2 grootheden idd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
De beste performer die er ooit is geweest.![]()
tong80 + 1
Nee. Dat zegt de progammaleider als de sketch moet stoppen.quote:
ja dat begreep ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Dat zegt de progammaleider als de sketch moet stoppen.
Geweldig programma. Acteren in zijn puurste vorm.quote:
Zoiets ja.quote:
quote:
Milady de Winter is een bekend draagster van de Fleur de Lysquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |