jeej!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Neleos het volgende:
Of wacht, het antwoord is natuurlijk: Geen enkele.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Neleos het volgende:
Ik wil het best nog eens vertellen: ik was ermee bezig maar jullie waren me voor! Ik heb mijn topic niet geplaatst, omdat die anders dubbel stond! En voor mij is het niet algemeen bekend dat hij bij 300 dichtgaat. Ik heb dat ellelange bericht niet helemaal gelezen nee, het is notabene een spelletje!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Doucement doucement.. is bijgewerkt. De volgende keer open je een nieuw topic! Gewoon de OP goed doorlezen madame. Anders -5 in het vervolg
flauwe vraag zegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Neleos het volgende:
En zoals bij elk spelletje lees je eerst de spelregelsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:59 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Ik wil het best nog eens vertellen: ik was ermee bezig maar jullie waren me voor! Ik heb mijn topic niet geplaatst, omdat die anders dubbel stond! En voor mij is het niet algemeen bekend dat hij bij 300 dichtgaat. Ik heb dat ellelange bericht niet helemaal gelezen nee, het is notabene een spelletje!
Coldplay?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:00 schreef Neleos het volgende:
Wat een vraag.![]()
Nieuwe:
Van welke band is de live-registratie Stop Making Sense?
tomtomaat + 1quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef tomtomaat het volgende:
Talking Heads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |