Kasteel geweest Lenny?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef lkb9000 het volgende:
Jongens jongens jongens ik ben fuuuuuucking brak, en ben mn jas kwijt, waarom moesten we ook in een half uur een 'zwaard bier' (13bier) naar binnen gooien met z'n 2en
quote:
haha dat heb je nog goed gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht eerst dat is een topic titel van Kneusteun of Edwinuss
Tis toch een PC-gamequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:23 schreef Fallen het volgende:
Jammer dat Mass Effect Xbox360 exclusive is...
Had stiekem gehoopt dat het een timed exclusive was en dat er een PS3 versie zou komen...
Tja moet je een 360 erbij halenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:23 schreef Fallen het volgende:
Jammer dat Mass Effect Xbox360 exclusive is...
Had stiekem gehoopt dat het een timed exclusive was en dat er een PS3 versie zou komen...
word tijd dat ik snel dit topic vol knal!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:22 schreef SolidasRock het volgende:
Kost Mass Effect nou onderhand geen tientje in winkels?
Dat spel is zo oud, dat mijn opa het nog speelde toen hij klein was...![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
word tijd dat ik snel dit topic vol knal!
Dan kan jou naam in de TT
geef me die van jou danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef Rossdale het volgende:
ME is het waard om een 360 te kopen/lenen
haha was maar een geintje joh!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Koop zelf 1tje voor een zacht prijsje.... O wacht....![]()
O ja, nu ben ik weer de gebeten hond he![]()
Het spel is zo oud dat de opa van mijn opa er nog hele anekdotes over heeft verteld ja toen hij tijdens de eerste wereldoorlog in Ieper bijna een potje CS: Source verloor van de moffen en blootvoets de loopgraven weer in moest, toen zijn laatste kopie Mass Effect hem een nieuw paar schoenen betekendequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Je moet toch toegeven dat ME een oud spel is, en volgens mij, weet ik niet zeker heb ik hem tig keren voor een 10tje gezien in diverse winkels.
Kijk maar uit of NG neemt jou op in de volgende topictitelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het spel is zo oud dat de opa van mijn opa er nog hele anekdotes over heeft verteld ja toen hij tijdens de eerste wereldoorlog in Ieper bijna een potje CS: Source verloor van de moffen en blootvoets de loopgraven weer in moest, toen zijn laatste kopie Mass Effect hem een nieuw paar schoenen betekende
Dit lees ik dus net nadat ik warcraft III heb afgeslotenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Je moet toch toegeven dat ME een oud spel is, en volgens mij, weet ik niet zeker heb ik hem tig keren voor een 10tje gezien in diverse winkels.
God of War is sowieso al meer waard.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Je moet boffen en het op tijd voor een goeie prijs zien te vinden Solid
Ik heb tot nu toe aardig gezwijnd met games kopen op Fok V&A. GOW vind je nergens voor 5 euro bijv. (non-classic versie)
Je had er al een zei jequote:
ja die zag ik vanavond ook, die is echt leukquote:
ik heb mass effect niet hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je had er al een zei jeIk was degene die een ruil voorstelde
Dat is extreeeeem weinig ja, eindeloos online van Hi is zelf al extreeeem weinigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:33 schreef Nebo het volgende:
Jongens, jullie zijn ongetwijfeld thuis in de wondere wereld van mobiel internet. Ik heb momenteel 'Eindeloos' online via Hi, maar op mail checken na gebruik ik het best wel weinig. Nou kan ik het bijstellen naar 'Regelmatig' online en dan heb ik een maandelijks limiet van 5MB. Dat klinkt echt alsof het juist extreem weinig is, maar ik heb er geen verstand van. Iemand?
Ja, 1 keer in een topic kijken waar iemand een paar plaatjes in heeft gezet en je maand is alweer op. Sowieso is het niet chill om er steeds rekening mee te moeten houden. Ik stop het laden van pagina's op mn mobiel al omdat ik anders tegen de fair use van eindeloos internet aan kom (rond de 250mb)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef Nebo het volgende:
Maar is het ook extreem weinig als je alleen maar mail checkt en heel af en toe eens op het forum zit hier?
Ik heb al 3x zo'n smsje gehadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Tain het volgende:
Eindeloos online van Hi isNu al in totaal 2x een smsje gehad dat ik boven de fair use policy zat qua gebruik en ik had de 2x alleen maar een beetje op fok rondgehangen als ik in de trein zat. Eerste keer had ik mijn bittorrent client voor windows mobile uitgeprobeerd
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef lkb9000 het volgende:
Maar straks ga ik lekker naar vodafone, met een fair use van 2500mb waar ze ook nog eens niet kritisch naar kijken
Mag pas in september over geloof ik, dus ik zie wel wat voor toestellen er dan een beetje op de markt zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Mag pas in september over geloof ik, dus ik zie wel wat voor toestellen er dan een beetje op de markt zijn
Of een toestel met linux of 1 met windows mobile 7. Ze beginnen het eindelijk een beetje te leren daar bij MS...quote:
Knalze!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Of een toestel met linux of 1 met windows mobile 7. Ze beginnen het eindelijk een beetje te leren daar bij MS...
Maar nu ga ik mensen afknallen in UC2!
heb ze vandaag aan de lijn gehad, maar zelfs bij vodafone weten ze niet wanneer ze hem weer hebbenquote:
Laatst in de vodafone winkel werd mij hetzelfde verteld jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb ze vandaag aan de lijn gehad, maar zelfs bij vodafone weten ze niet wanneer ze hem weer hebben!
Hij vond het wel mooi, dat ik iphone en vodafone had !
Was ook het eerste wat ie vroeg : oh je hebt zeker een iphone?
Waarom?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
Het is tijd om een andere gebruikersnaam aan te maken
Log gewoon weer in op AQquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
Wat denk je van Edwin? Of Edwinnoes?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik denk aan iets waar mijn naam niet in staatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat denk je van Edwin? Of Edwinnoes?
Waarom heet het zo? Omdat als je 720 graden ronddraait loop je van hem weg...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2010 22:12:46 ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom heet het zo? Omdat als je 720 graden ronddraait loop je van hem weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom heet het zo? Omdat als je 720 graden ronddraait loop je van hem weg...hihi facebookfailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
En waarom zou je 2 rondjes moeten draaien
het zit diep hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
Dit was een reactie op de vorige pagina:
Ik wilde al vragen wat hij met GOW bedoeld maar dan krijg ik weer faalplaatjes te zien en kom ik geheid in de volgende topictitel...
waarom dat nou weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ook niet meer, die heb ik ooit geruild voor Mirror's Edgequote:
Heb je het nou over Mass Effect of Mirror's Edge?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb ME ook niet, maar wel uitgespeeld, had hem geleend. Toch wil ik 'm ooit wel in mn collectie hebben
dacht hardlopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:32 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer thuis! Heb iedereen zwaar gepwnt met improvisatiemidgetgolf
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat is Ballad of Gay Tony een fuckspel
Ik ga geen vijf uur lang hardlopenquote:
woeps! Mass Effectquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je het nou over Mass Effect of Mirror's Edge?
Nee. Echt. Het is net LTAD alleen nóg slechter. Bovendien kwamen beide DLC's ook VEEL te laat uit.quote:
haha nja wist toch niet hoelang je ging hardlopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga geen vijf uur lang hardlopenEen half uurtje is meer dan genoeg voor de eerste keer
gay tony is stukken beter als lost damnedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Echt. Het is net LTAD alleen nóg slechter. Bovendien kwamen beide DLC's ook VEEL te laat uit.
quote:
Een half uur is ook teveel. Je moet het gelijkmatig opbouwen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga geen vijf uur lang hardlopenEen half uurtje is meer dan genoeg voor de eerste keer
Ik loop ook al elke week op mn training een rondje of 20 in totaal. En ik ga niet gelijk een half uur voluit lopen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een half uur is ook teveel. Je moet het gelijkmatig opbouwen.
Netjes hoor, ik ben woensdag weer geweest. En het ging niet...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef koei het volgende:
[..]
Ik loop ook al elke week op mn training een rondje of 20 in totaal. En ik ga niet gelijk een half uur voluit lopen natuurlijkheb 4x5 gelopen, dat leek me wel mooi voor een eerste keer weer buiten.
Hoeveel meter is één rondje? Ik merkte vandaag aan mezelf wel dat ik de afgelopen weken niet echt veel meer heb hardgelopen. Was na een kilometer of 1,5 al opperdepopquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef koei het volgende:
[..]
Ik loop ook al elke week op mn training een rondje of 20 in totaal. En ik ga niet gelijk een half uur voluit lopen natuurlijkheb 4x5 gelopen, dat leek me wel mooi voor een eerste keer weer buiten.
Ik ben na een hele tijd stilzitten en niksen ook langzaam weer begonnen met stukjes van 5 minuten, minuut pauze, 5 minuten. Hartslag en bloeddruk zijn gelukkig weer aardig op ordequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoeveel meter is één rondje? Ik merkte vandaag aan mezelf wel dat ik de afgelopen weken niet echt veel meer heb hardgelopen. Was na een kilometer of 1,5 al opperdepop
14 mei vrij? Dikke tieten, die zouden vrij moeten zijn! *VVD-lachquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw!
Vraag nu alvast voor 14 mei vrij, dan heb je lang weekend!
contract afgelopen dan ofzo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef koei het volgende:
Als het goed is ben ik die week al werkeloos Nick
Overigens is seizoen 2 van the big bang theory weer echt geweldig! Beter dan seizoen 1 denk ik zelfs! Die moeder van Lennard
Was dat niet van Dark Angel?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:32 schreef koei het volgende:
yep, per 7 mei als het goed is.
Weet iemand van welke serie deze tune is?
Mn contract loopt af en dan moeten ze me een vast contract geven en ik ga er vanuit dat dat er niet in zit. Op zich geen ramp aangezien ik toch een maand later op vakantie hoop te gaan en eind mei mn scriptie moet inleveren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wil je zelf niet verder? Of is het van de werkgever uit?
De eerste twee zijn:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:39 schreef koei het volgende:
Oh, ik heb er nog drie trouwens
De andere 11 heb ik wel zelf allemaal gevondenTenminste, van 1 ben ik de naam vergeten, maar dat vind ik nog wel!
nja je weet natuurlijk nooitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef koei het volgende:
[..]
Mn contract loopt af en dan moeten ze me een vast contract geven en ik ga er vanuit dat dat er niet in zit. Op zich geen ramp aangezien ik toch een maand later op vakantie hoop te gaan en eind mei mn scriptie moet inleveren.
good boyquote:
Tja, dat is de generatiekloof denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Heb zowat al die series gezien als kleine jongen of wat grotere jongen (magnum PI kijk ik dagelijks weer op 13TH Street)
Ik ken ze op een stuk of 3 na allemaal van geluid of tekst.quote:
Airwolf?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ken ze op een stuk of 3 na allemaal van geluid of tekst.
Johnny Bravo
Dexter's Laboratory
Airwolf
Boes
Dommel
De intro van Dexter
Baywatch
Knight Rider
Dukes of Hazzard
David de Kabouter
Knabbel en Babbel
En dan heb ik het meeste wel gehad. Het jeugdsentiment
Wel co-op doen hè? Dan is 'ie awesome!quote:
Ja. Je weet wel: Die kerel met zijn ultra-geavanceerde helicopter.quote:
Ja, maar ik bedoelde dat ik die tune er helemaal niet tussen gehoord hebquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Je weet wel: Die kerel met zijn ultra-geavanceerde helicopter.
Eerst ff in mn eentje, maar ga m later wel met een vriend spelen, 2tvs naast elkaarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wel co-op doen hè? Dan is 'ie awesome!
je moet hem idd co-op doen zoals nebo al zei!quote:
JA! HIER! GODZIJDANK! JIJ BENT HET EERSTE VOLK DAT IK IN 7 DAGEN HEB GEZIEN! Ik haal Vrijdag erbij!quote:
en je ziet me niet eens :ss:S:S:S:!!11!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
JA! HIER! GODZIJDANK! JIJ BENT HET EERSTE VOLK DAT IK IN 7 DAGEN HEB GEZIEN! Ik haal Vrijdag erbij!
Kloptquote:
Komen ze daar ook niet terug dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:29 schreef RitseB het volgende:
Bij mijn werk zijn ze op. Ik kan je mij geen doos sturen als ze bij de makro zijn
Neequote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:33 schreef lkb9000 het volgende:
:'D
Wie zoekt die smiley even voor me op?
quote:
Mn plaatje is gekokbloktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:34 schreef De_Kok het volgende:
Als ik ben uitgelogd kan ik je avatar zien lennart maar als ik mezelf inlog dat verdwijnt je plaatje
Dat is wel een hele slechte grapquote:
Chineesn wel!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:05 schreef koei het volgende:
Ja, maar in het echt zijn mensen ook niet geel...
Dat komt gewoon omdat die smileys met een goedkope camera zijn genomenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:08 schreef koei het volgende:
niet smiley-geel! Tenminste, niet als ze normaal zijn...
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:22 schreef Nebo het volgende:
[..]Ik heb de film vorige week bekeken. Op een toffe honkbal-scene na was het niet echt boeiend...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:22 schreef Nebo het volgende:
[..]Ik heb de film vorige week bekeken. Op een toffe honkbal-scene na was het niet echt boeiend...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:33 schreef SummerBreeze het volgende:
bah, m'n hele hoofd zit vol met snot. En dan niet dat dunne spul, maar echt lijmachtig en taai...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:33 schreef SummerBreeze het volgende:
bah, m'n hele hoofd zit vol met snot. En dan niet dat dunne spul, maar echt lijmachtig en taai...
Die ligt hier voor 10 euro bij de Intertoys!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga maar eens opzoek naar mass effect 1!
ja hij is tof!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die ligt hier voor 10 euro bij de Intertoys!
is ie dan echt zo vet?![]()
Ja wat, het was een date en zij wilde hem graag met mij kijken. Daarbij zeg ik toch dat het niet zo boeiend was?quote:
Ga je schamen dat je de film niet boeiend vind. Best film van 2009quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja wat, het was een date en zij wilde hem graag met mij kijken. Daarbij zeg ik toch dat het niet zo boeiend was?
Was 2009 zo'n kutjaar voor films?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ga je schamen dat je de film niet boeiend vind. Best film van 2009
Waar gehaald?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh en heb Mass Effect voor 5 euro!
Top 1 toysquote:
Waarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh en heb Mass Effect voor 5 euro!
Oh die post had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leees Lennie Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
Gaat denk wel lukkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh die post had ik nog niet gezien
Veel plezier ermee
Blijft ook een vette game !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:49 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb zin om verder te gaan met borderlands maar ik heb geen tijd
De game is zn 18pond nu al waard
Het scheelt dat je op je werk toch moet staanquote:
Moet eerst op werk staan en vervolgens in de bar staan.. life is hardquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het scheelt dat je op je werk toch moet staananders ik wel
Ik heb hier niets mee te makenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Volgende keer vaseline gebruiken als je er bevroren dingen in steekt.
Ik begin spontaan te kwijlen als ik naar het menu en de wijn kijkquote:
ik zou überhaupt geen bevroren dingen erin steken. Het zou niet de eerste keer zijn dat hij ontdooit en afknaptquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Volgende keer vaseline gebruiken als je er bevroren dingen in steekt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik zou überhaupt geen bevroren dingen erin steken. Het zou niet de eerste keer zijn dat hij ontdooit en afknaptSchijnbaar heb jij tot nu toe veel geluk gehad
quote:
Godver hoe bedenken ze hetquote:
Het was eigenlijk zo'n 'scary maze'-spelletje geloof ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Godver hoe bedenken ze het
vervelend zijn die dingenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk zo'n 'scary maze'-spelletje geloof ik
(je weet wel, houdt de muis goed binnen de lijntjes, waarna dat gezicht van dat meisje uit The Excorsist op je scherm komt met een gil en je je lam schrikt. )
Dat had ik toen op tv gezien ja, vreselijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik vond deze in een KLB topic, misschien al bekend maar vind deze echt zo grappig:
![]()
dat stukje wanneer ze zegt "ooh 2 kleintjes"![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik vond deze in een KLB topic, misschien al bekend maar vind deze echt zo grappig:
![]()
dat stukje wanneer ze zegt "ooh 2 kleintjes"![]()
Hoe kom je aan die foto van onze Poirty in Gouda?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik mag ook graag een spelletje spelen, maar in dit geval had ik die gitaar toch wel even aan de kant gezet![]()
[ afbeelding ]
Leuke plaats Goudaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van onze Poirty in Gouda?
gaat niet helemaal goed met hemquote:
Zo ben ik ook wel eens geschrokken denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gaat niet helemaal goed met hem!
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee.
Ik was die avond daarvoor stoned, die volgende ochtend ging ik gewoon wat filmpjes te kijken op Youtube en toen kwam er een filmpje voorbij waar een geest op zou staan.
Dus ik aandachtig kijken naar een badkuip waar de kraan van beweegt, dus ik probeer te zien waar die geest zit..
Zit er in 1 keer iemand in die badkuip en laat ie je schrikken
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:03 schreef Edwinuss het volgende:
Het was zo eng dat ik nu niet eens het filmpje durf op te zoeken
Welke aflevering?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]die onderste gast (sulu ofzo toch?) wordt ook geniaal nagedaan in family guy
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
C-C-C-C-COMBO BREAKER!quote:
JA!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:40 schreef badboynova het volgende:
Ed ik zag dat je weer aan de fifa ben, wilt het nu wel een beetje lukken.
Zo te zien aan je stats op ea, is Januari een goeie maand voor je met fifa.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
JA!![]()
Ik win nu werkelijk ALLES.
Net een gozer helemaal afgemaakt met 5-1. Hij speelde met Barcelona en ik met Chelsea. Jammer dat zulke mensen dan afhaken in de laatste minuten van de wedstrijd..
Ik heb echt ontzettend veel matches verloren, slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zo te zien aan je stats op ea, is Januari een goeie maand voor je met fifa.
Dan zal dat vast die jongen zijn die dit spel aanbied in het grote ruil/verkoop topic met een kotssmilie erbij.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
JA!![]()
Ik win nu werkelijk ALLES.
Net een gozer helemaal afgemaakt met 5-1. Hij speelde met Barcelona en ik met Chelsea. Jammer dat zulke mensen dan afhaken in de laatste minuten van de wedstrijd..
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan zal dat vast die jongen zijn die dit spel aanbied in het grote ruil/verkoop topic met een kotssmilie erbij.
Jan 23 2010 Chelsea 1 - 1 Interquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb echt ontzettend veel matches verloren, slaat echt helemaal nergens op.
Dat zijn de matches die geregistreerd staan, je wil niet weten hoe vaak mensen weggaan. Als de mensen weggaan komt er niet een uitslag in het overzicht te staan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jan 23 2010 Chelsea 1 - 1 Inter
Jan 22 2010 Chelsea 1 - 1 Inter
Jan 21 2010 Chelsea 4 - 0 Arsenal
Jan 21 2010 Chelsea 4 - 0 FC Barcelona
Jan 20 2010 Chelsea 2 - 3 Manchester City
Jan 20 2010 Chelsea 3 - 2 Sevilla FC
Jan 20 2010 Chelsea 3 - 1 Sevilla FC
Jan 20 2010 Chelsea 2 - 1 Atlético de Madrid
Jan 20 2010 Chelsea 4 - 0 Manchester United
Jan 05 2010 Chelsea 3 - 1 Flamengo
Ik neem aan dat je steeds met Chelsea speelde.
7 wins 1 lost 2 draws.
In mijn ogen is dat niet slecht hoor.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ed wij doen binnenkort wel eens een potje!
Ik slinger zo fifa aan, moet eerst ff de rug van het vrouw persoon in smeren.quote:
hmm dat is ook al weer bijna :/!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:34 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Als je zo'n foto krijgt van je dame met Valentijnsdag dan zit je goed
Ja mijn vriendin herinneerde me er net al aan. Pfffff....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm dat is ook al weer bijna :/!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:45 schreef koei het volgende:
als er nog mensen mijn adres nodig hebben dan hoor ik het wel!
wat moeten ze nou met sneeuw op zee, het kan beter hier vallen want we hebben niet voor niets een slee voor de kleine gekocht (voor het ging dooienquote:
depends, pakketpost is te duurquote:Op
[quote][b]Op zaterdag 23 januari 2010 23:45 schreef koei het volgende:
als er nog mensen mijn adres nodig hebben dan hoor ik het wel!
wtf!?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga vanaf morgen met een andere naam posten, niet omdat ik jullie haat. Maar iemand heeft mij het recht ontnomen om nog anoniem op het internet te zijn..
Jullie zullen vanzelf wel merken wat mijn nieuwe Username zal worden
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
wat moeten ze nou met sneeuw op zee, het kan beter hier vallen want we hebben niet voor niets een slee voor de kleine gekocht (voor het ging dooien)
het grote oranje houd niet van kleine dorpenquote:
In Almere kun je skiënquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
het grote oranje houd niet van kleine dorpen.
hier is al een tijd alleen maar regen en een heel klein beetje natte sneeuw neer gekomen,
maar zelf daar hebben we geen recht meer op (er komt niks meer uit de lucht).
Er is een pakket onderweg naar je, 5 jaar jong en met een gratis slee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |