cultuurverschillen, je kan er boeken over vol schrijven..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..], hoe heet dat nou toch.. is dat een
cultuurverschil
? In Nederland wordt over het algemeen toch wel aangenomen dat op kamers wonen bij het 'studentenleven' hoort en dat het een stap naar volwassenheid en zelfstandigheid is. ik vind het op zich wel oke, mis mijn familie natuurlijk wel, maar ja. Ik ben ook veel minder lui geworden dan voorheen, kan wat beter op eigen benen staan zonder een moeder/maid die bijna alles voor je doet. en mijn ouders zeggen ook: als je ooit nodig langs wil komen, bel maar even dan kun je de volgende dag hier naartoe vliegen.
Ja, maar sommige mensen doen het soms overkomen alsof cultuurverschillen onoverkomelijk zijn, dan moet ik altijd lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
cultuurverschillen, je kan er boeken over vol schrijven..
Ja, heel vet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Is Fight Club een goeie film? Hij staat zo hoog bij IMDb en ik heb er alleen maar positieve dingen over gehoord. Ik wilde 'm anders gaan kijken namelijk.
Koolhaas, hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen doen het soms overkomen alsof cultuurverschillen onoverkomelijk zijn, dan moet ik altijd lachen.
Trouwens, check dit gebouw dat ze aan het bouwen zijn op de Kop van Zuid, wordt echt vet als alles af is daar
http://www.skylinecity.in(...)de_rotterdam_rec.htm
[ afbeelding ]
Wow, ziet er cool uit!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen doen het soms overkomen alsof cultuurverschillen onoverkomelijk zijn, dan moet ik altijd lachen.
Trouwens, check dit gebouw dat ze aan het bouwen zijn op de Kop van Zuid, wordt echt vet als alles af is daar
http://www.skylinecity.in(...)de_rotterdam_rec.htm
[ afbeelding ]
Zeker kijken, heel vet, leuke plottwistquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Is Fight Club een goeie film? Hij staat zo hoog bij IMDb en ik heb er alleen maar positieve dingen over gehoord. Ik wilde 'm anders gaan kijken namelijk.
Leuk is dat, eerst doet je moeder alles voor je, daarna je vrouwquote:
Heel wat jaren in mijn toptien als meest favo film, een briljante, zwarte komedie eerlijk gezegd pas na die film kreeg ik respect voor Brad Pitt en sindsdien heb ik ook al zijn films gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Kerel, wat kan je nog meer wensenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leuk is dat, eerst doet je moeder alles voor je, daarna je vrouw![]()
Maar ik ga eten, gekookt door mijn moeder![]()
quote:
Oké, hij's bezig met... uh... jeweetwel...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zeker kijken, heel vet, leuke plottwist
Waarom meteen zo zielig doen? Ik zeg toch dat ik het geen volwassenheid vind, maar maar een stukje zelfstandigheid. Er staat duidelijk "ik vind" en dan is het hopelijk voor jou ook duidelijk dat ik weet dat het een cultuurverschil is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..], hoe heet dat nou toch.. is dat een
cultuurverschil
? In Nederland wordt over het algemeen toch wel aangenomen dat op kamers wonen bij het 'studentenleven' hoort en dat het een stap naar volwassenheid en zelfstandigheid is. ik vind het op zich wel oke, mis mijn familie natuurlijk wel, maar ja. Ik ben ook veel minder lui geworden dan voorheen, kan wat beter op eigen benen staan zonder een moeder/maid die bijna alles voor je doet. en mijn ouders zeggen ook: als je ooit nodig langs wil komen, bel maar even dan kun je de volgende dag hier naartoe vliegen.
Hier nu ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Oké, hij's bezig met... uh... jeweetwel...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom meteen zo zielig doen? Ik zeg toch dat ik het geen volwassenheid vind, maar maar een stukje zelfstandigheid. Er staat duidelijk "ik vind" en dan is het hopelijk voor jou ook duidelijk dat ik weet dat het een cultuurverschil is.
JULLIE ZIJN ALLEBEI STOUT! Denk aan die arme filmmakers als je nog eens een keer een film jeweetwelt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier nu ookDit weekend wordt filmweekend
5 films
weer...?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow! Hoorde net een keiharde klap en toen begon de baby van de buren te huilen. Waarschijnlijk hebben ze haar weer op de grond laten vallen ofzo.![]()
Ook Fight Club aan het dingesen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier nu ookDit weekend wordt filmweekend
5 films
Klinkt niet als een fijne familie in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, stelletje kampers dat het zijn, kunnen niet eens omgaan met een baby.
Jep en nog wat anderequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook Fight Club aan het dingesen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar goed, mijn huisgenoot is eindelijk weg uit de badkamer, dus ik kan mijzelf klaarmaken om vanavond wat jus d'orange en cola met een rietje te drinken. Wikwakka2 wenst u allen een fijne avond.
Bortecinem kan erover mee praten denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
HEBBEN BULGAREN #$^$^*&$^(&^^%@$ NOG NOOIT VAN EEN DOUCHEGORDIJN GEHOORD????? ALLES IS NATT!!!
. Maar ja, nu ga ik echt
.
Paranormal Activity is alleen eng in het donker, alleen thuis en je moet zo gaan slapen en je woont in een gehorig huis. Maar dat is bij elke horrorfilm. Voor de rest is ie niet echt eng ofzo, wel leuk gemaaktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
Big Fish, Inglourious Basterds, Paranormal Activity, Sherlock Holmes, The Imaginarium of Doctor Parnassus maar die zijn al klaarFight Club is nog bezig
Ik had er nog meer op mijn lijstje staan maar ik weet niet meer welke
Nooit van gehoord? Lijkt op Lady in the Water van M. Night Shyalaman en die scheen best slecht te zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:16 schreef siddha het volgende:
Ik heb laatst Lady of the Lake weer eens gezien (4de keer) en ja ik vind het een steen goede film
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Lijkt op Lady in the Water van M. Night Shyalaman en die scheen best slecht te zijn
Jep ik ga hem ook morgen samen met een vriendin in het donker bekijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Paranormal Activity is alleen eng in het donker, alleen thuis en je moet zo gaan slapen en je woont in een gehorig huis. Maar dat is bij elke horrorfilm. Voor de rest is ie niet echt eng ofzo, wel leuk gemaakt![]()
Inglourious Basterds is geniaal, Sherlock Holmes is ook best vet, af en toe beetje onsamenhangend, maar Robert Downey Jr. (Holmes) speelt hem een beetje als Depp Jack Sparrow deed, leuk dus![]()
1e heb ik van gehoord, laatste moet ik nog downloaden
Net Kill Bill Vol. 2 weer gezien, blijft echt goed. Ga die ook maar downloaden, Kill Bill 1 en 2
Die film wilde ik zien maar niemand wilde mee naar de biosquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:22 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ookmaar Ik vond het een heel relaxte, melancholische en een dromerige film
Kun je gewoon downloaden hoor maar ik kijk het altijd streamendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die film wilde ik zien maar niemand wilde mee naar de bios
Haquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef Min-e het volgende:
Ik wil ook films dingesen, maar dat mag ik niet proberen, anders sloop ik de computer .
waarom niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef maartjeh het volgende:
Nou, mij zien jullie hier voorlopig niet meer.
pm anders maar, ik denk niet dat je die sites hier mag neerzettenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Kun je gewoon downloaden hoor maar ik kijk het altijd streamend
Ik kan je wel paar sites laten zien waar je die film gewoon op internet kan zien
Is het uit?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef maartjeh het volgende:
Nou, mij zien jullie hier voorlopig niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |