cultuurverschillen, je kan er boeken over vol schrijven..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..], hoe heet dat nou toch.. is dat een
cultuurverschil
? In Nederland wordt over het algemeen toch wel aangenomen dat op kamers wonen bij het 'studentenleven' hoort en dat het een stap naar volwassenheid en zelfstandigheid is. ik vind het op zich wel oke, mis mijn familie natuurlijk wel, maar ja. Ik ben ook veel minder lui geworden dan voorheen, kan wat beter op eigen benen staan zonder een moeder/maid die bijna alles voor je doet. en mijn ouders zeggen ook: als je ooit nodig langs wil komen, bel maar even dan kun je de volgende dag hier naartoe vliegen.
Ja, maar sommige mensen doen het soms overkomen alsof cultuurverschillen onoverkomelijk zijn, dan moet ik altijd lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
cultuurverschillen, je kan er boeken over vol schrijven..
Ja, heel vet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Is Fight Club een goeie film? Hij staat zo hoog bij IMDb en ik heb er alleen maar positieve dingen over gehoord. Ik wilde 'm anders gaan kijken namelijk.
Koolhaas, hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen doen het soms overkomen alsof cultuurverschillen onoverkomelijk zijn, dan moet ik altijd lachen.
Trouwens, check dit gebouw dat ze aan het bouwen zijn op de Kop van Zuid, wordt echt vet als alles af is daar
http://www.skylinecity.in(...)de_rotterdam_rec.htm
[ afbeelding ]
Wow, ziet er cool uit!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen doen het soms overkomen alsof cultuurverschillen onoverkomelijk zijn, dan moet ik altijd lachen.
Trouwens, check dit gebouw dat ze aan het bouwen zijn op de Kop van Zuid, wordt echt vet als alles af is daar
http://www.skylinecity.in(...)de_rotterdam_rec.htm
[ afbeelding ]
Zeker kijken, heel vet, leuke plottwistquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Is Fight Club een goeie film? Hij staat zo hoog bij IMDb en ik heb er alleen maar positieve dingen over gehoord. Ik wilde 'm anders gaan kijken namelijk.
Leuk is dat, eerst doet je moeder alles voor je, daarna je vrouwquote:
Heel wat jaren in mijn toptien als meest favo film, een briljante, zwarte komedie eerlijk gezegd pas na die film kreeg ik respect voor Brad Pitt en sindsdien heb ik ook al zijn films gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Kerel, wat kan je nog meer wensenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leuk is dat, eerst doet je moeder alles voor je, daarna je vrouw![]()
Maar ik ga eten, gekookt door mijn moeder![]()
quote:
Oké, hij's bezig met... uh... jeweetwel...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zeker kijken, heel vet, leuke plottwist
Waarom meteen zo zielig doen? Ik zeg toch dat ik het geen volwassenheid vind, maar maar een stukje zelfstandigheid. Er staat duidelijk "ik vind" en dan is het hopelijk voor jou ook duidelijk dat ik weet dat het een cultuurverschil is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..], hoe heet dat nou toch.. is dat een
cultuurverschil
? In Nederland wordt over het algemeen toch wel aangenomen dat op kamers wonen bij het 'studentenleven' hoort en dat het een stap naar volwassenheid en zelfstandigheid is. ik vind het op zich wel oke, mis mijn familie natuurlijk wel, maar ja. Ik ben ook veel minder lui geworden dan voorheen, kan wat beter op eigen benen staan zonder een moeder/maid die bijna alles voor je doet. en mijn ouders zeggen ook: als je ooit nodig langs wil komen, bel maar even dan kun je de volgende dag hier naartoe vliegen.
Hier nu ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Oké, hij's bezig met... uh... jeweetwel...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom meteen zo zielig doen? Ik zeg toch dat ik het geen volwassenheid vind, maar maar een stukje zelfstandigheid. Er staat duidelijk "ik vind" en dan is het hopelijk voor jou ook duidelijk dat ik weet dat het een cultuurverschil is.
JULLIE ZIJN ALLEBEI STOUT! Denk aan die arme filmmakers als je nog eens een keer een film jeweetwelt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier nu ookDit weekend wordt filmweekend
5 films
weer...?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow! Hoorde net een keiharde klap en toen begon de baby van de buren te huilen. Waarschijnlijk hebben ze haar weer op de grond laten vallen ofzo.![]()
Ook Fight Club aan het dingesen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier nu ookDit weekend wordt filmweekend
5 films
Klinkt niet als een fijne familie in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, stelletje kampers dat het zijn, kunnen niet eens omgaan met een baby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |