Jep en nog wat anderequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook Fight Club aan het dingesen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar goed, mijn huisgenoot is eindelijk weg uit de badkamer, dus ik kan mijzelf klaarmaken om vanavond wat jus d'orange en cola met een rietje te drinken. Wikwakka2 wenst u allen een fijne avond.
Bortecinem kan erover mee praten denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
HEBBEN BULGAREN #$^$^*&$^(&^^%@$ NOG NOOIT VAN EEN DOUCHEGORDIJN GEHOORD????? ALLES IS NATT!!!
. Maar ja, nu ga ik echt
.
Paranormal Activity is alleen eng in het donker, alleen thuis en je moet zo gaan slapen en je woont in een gehorig huis. Maar dat is bij elke horrorfilm. Voor de rest is ie niet echt eng ofzo, wel leuk gemaaktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
Big Fish, Inglourious Basterds, Paranormal Activity, Sherlock Holmes, The Imaginarium of Doctor Parnassus maar die zijn al klaarFight Club is nog bezig
Ik had er nog meer op mijn lijstje staan maar ik weet niet meer welke
Nooit van gehoord? Lijkt op Lady in the Water van M. Night Shyalaman en die scheen best slecht te zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:16 schreef siddha het volgende:
Ik heb laatst Lady of the Lake weer eens gezien (4de keer) en ja ik vind het een steen goede film
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Lijkt op Lady in the Water van M. Night Shyalaman en die scheen best slecht te zijn
Jep ik ga hem ook morgen samen met een vriendin in het donker bekijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Paranormal Activity is alleen eng in het donker, alleen thuis en je moet zo gaan slapen en je woont in een gehorig huis. Maar dat is bij elke horrorfilm. Voor de rest is ie niet echt eng ofzo, wel leuk gemaakt![]()
Inglourious Basterds is geniaal, Sherlock Holmes is ook best vet, af en toe beetje onsamenhangend, maar Robert Downey Jr. (Holmes) speelt hem een beetje als Depp Jack Sparrow deed, leuk dus![]()
1e heb ik van gehoord, laatste moet ik nog downloaden
Net Kill Bill Vol. 2 weer gezien, blijft echt goed. Ga die ook maar downloaden, Kill Bill 1 en 2
Die film wilde ik zien maar niemand wilde mee naar de biosquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:22 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ookmaar Ik vond het een heel relaxte, melancholische en een dromerige film
Kun je gewoon downloaden hoor maar ik kijk het altijd streamendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die film wilde ik zien maar niemand wilde mee naar de bios
Haquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef Min-e het volgende:
Ik wil ook films dingesen, maar dat mag ik niet proberen, anders sloop ik de computer .
waarom niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef maartjeh het volgende:
Nou, mij zien jullie hier voorlopig niet meer.
pm anders maar, ik denk niet dat je die sites hier mag neerzettenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Kun je gewoon downloaden hoor maar ik kijk het altijd streamend
Ik kan je wel paar sites laten zien waar je die film gewoon op internet kan zien
Is het uit?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef maartjeh het volgende:
Nou, mij zien jullie hier voorlopig niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |