quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
maar asjejsjsjeblieft heb je nu gehuild dat was niet mijn bedoeling hiihihihihiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoef je nooit meer te spreken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
jullie hebben geen manieren HAHAHHAHAHAHAHA
Ja, ik zag hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:18 schreef Rookert het volgende:
Wik, met je ninja edits, vindt staat nog in de quote van IHVK
Ja, stop maar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar asjejsjsjeblieft heb je nu gehuild dat was niet mijn bedoeling hiihihihihi
zal ik stoppen
combinatie? er stond toch niets anders in die postquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
niks ik vond het een leuke smileycombinatie.
jij moet er vier zettenquote:
Je was sneller dan mijn ninja-edit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
combinatie? er stond toch niets anders in die post
wat jat je min uitspraapquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:23 schreef Rookert het volgende:
Bilmiyorem gaat het einde van de dag niet halen
Eerste niet, tweede wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Zullen Turken op straat mij raar aankijken als ik 'sana noluyo' tegen ze zich, en vervolgens knipoog?
Doe dat alleen als je niet alleen bent.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Zullen Turken op straat mij raar aankijken als ik 'sana noluyo' tegen ze zich, en vervolgens knipoog?
Wat is een uitspraap?quote:
Har uitspraap.quote:
jij bent het schijnheiligstquote:
Wat zijn jognens?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zijn jullie eigenlijk van die Turkse jongens die veel schelden? Waren vandaag een paar eerste klassers ze zeiden: sikerim seni hayvan oruspu cocugu
ik keek zo:![]()
zei een van die jongens: je moet stoppen er is een meisje bij..
echt wtf. Sommige Turkse jongens zijn zo vies he.
daarom zeg ik : turkse meisjes > turkes jognens
maar ik ga wel wegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rustig hè, Bilmi! Het forum gaat niet weg ofzo.
Neequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zijn jullie eigenlijk van die Turkse jongens die veel schelden?
Nou.. je kan ook te ver gaan.quote:Waren vandaag een paar eerste klassers ze zeiden: sikerim seni hayvan oruspu cocugu
Jij ook met je uitsprapen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij bent het schijnheiligst
maar ik weet dat je het niet tegen mij hebt hoor
Klopt, maar dat meisjes > jongens meende ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Nou.. je kan ook te ver gaan.
Turkse meiden schelden nog veel erger soms.
Turkse uitdrukkingen letterlijk vertalen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bilmiyorem op fok:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
genusbuteo gaat het einde vande dag niet halen hiihihihiihihihihihihi
Hoe kom je daarbij? Jij hebt echt geen manieren hahahaha.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
genusbuteo gaat het einde vande dag niet halen hiihihihiihihihihihihi
Of deze...quote:
Wat betekent hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zijn jullie eigenlijk van die Turkse jongens die veel schelden? Waren vandaag een paar eerste klassers ze zeiden: sikerim seni hayvan oruspu cocugu
ik heb een glazen bol ik ben een heksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Jij hebt echt geen manieren hahahaha.
Dat heb ik ook met leuke jongens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso vind ik het een beetje "", als leuke meisjes van die ranzige, grove woorden in de mond nemen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |