Ja, ik vind het zelf ook maar raarquote:
Goeie toevoegingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:56 schreef NanKing het volgende:
Het komt stiekem door DD natuurlijk. Hij tolereert geen vrouwelijk gezag.
Op Janetje na dan
Nu lijkt mijn bovenstaande post wel een beetje schijnheilig natuurlijk, maar één vrouw is wel zat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:56 schreef NanKing het volgende:
Het komt stiekem door DD natuurlijk. Hij tolereert geen vrouwelijk gezag.
Op Janetje na dan
Als je wil slowchatten met Nan in V&A is dit je kansquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is het bedanken of slowchat hier?
Maar goed, nanking bedankt! Je hebt me al een paar keer geholpen!
Het is de bedanktSC.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is het bedanken of slowchat hier?
Maar goed, nanking bedankt! Je hebt me al een paar keer geholpen!
Crewbashing, de rest die achterblijft is niet tof begrijp ik?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:54 schreef zquing het volgende:
Neeee, ga je wegEerst ElisaB en nu jij. Waarom verslijt V&A alle toffe mods
Sorryquote:Op zondag 24 januari 2010 12:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
kom ik terug van vakantie zie ik dat de V&A Godin weg is
Thanks voor de leuke samenwerking en plezier die ik met je beleeft heben misschien ooit weer tot ziens in het blauw
Kut mijn editknopje doet 't niet meer.quote:
Ow.. toch nog gelijk. Toen ik ging googlen op beleeft zag ik dat dat woordje gewoon bestond. ik beleef, jij beleeft, wij beleven?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zag het goed hoor, prutser.
Hoi NanKing.
Wanneer kom je terug?quote:
Een werkwoord kent alleen maar de tegenwoordige tijd?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow.. toch nog gelijk. Toen ik ging googlen op beleeft zag ik dat dat woordje gewoon bestond. ik beleef, jij beleeft, wij beleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |