Wat moet je nou weer zo graag in Sittard doen dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
(hoopt dat het vandaag, morgen en vrijdag niet gaat sneeuwen, wil heeeel graag naar Sittard toe!)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning iedereen!
Heerlijk geslapen..
(hoopt dat het vandaag, morgen en vrijdag niet gaat sneeuwen, wil heeeel graag naar Sittard toe!)
Misschien vrijdag, als ik mijn borrel- en eetdates overleef.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, de woensdag zit er al bijna op! Zo even mijn kopjes naar de vaatwasser brengen.
Dan naar Zwolle rijden, samen eten.. Zonnebanken en dan de stad in!
Morgenaaf nog iemand naar PF?
Ik ben van mening dat iedereen die fietsen jat aan de hoogste boom moet bungelen. Dus ik niet nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:39 schreef Kekaa het volgende:
Wie heeft mn fiets gejat??!!??
En die van de buurvrouw ook....??!??
Minimaal 60x schuldig, bungel zelf aan een boom! Hoeft niet de hoogste te zijn hoor...quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iedereen die fietsen jat aan de hoogste boom moet bungelen. Dus ik niet nee.
Dat je een verschrikkelijke en langzame dood mag sterven. Bokkelul.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:55 schreef navvy het volgende:
[..]
Minimaal 60x schuldig, bungel zelf aan een boom! Hoeft niet de hoogste te zijn hoor...
Ik ga een gezellig potje folkpunk beluisteren/bekijken in Hedonquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:07 schreef Croli het volgende:
Nog liefhebbers voor een gezellig potje poker vanavond??
Ook leuk..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga een gezellig potje folkpunk beluisteren/bekijken in Hedon
(en anders was ik naar een geld-poker-tournie gegaan)
Niet zoals op dat tournooiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Croli het volgende:
[..]
Ook leuk..
En we kunnen ook voor geld spelen hoor!
Maar enjoy the music!
Was eigenlijk het plan om bij Andre thuis te gaan pokeren dan!quote:
Hangt er vanaf van waar in Zuid. Vanaf mijn huis ben je langzaam. Vanaf de IJsselcentrale is het idd snel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:12 schreef JJH het volgende:
ik heb geeneens een fiets.
En binnen 5 minuten van Zuid naar de Pierik is te snel hè?
Wel achterin zuid. Oldeneelallee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van waar in Zuid. Vanaf mijn huis ben je langzaam. Vanaf de IJsselcentrale is het idd snel.
Ik dacht dat ik een ochtendhumeur hadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 06:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je een verschrikkelijke en langzame dood mag sterven. Bokkelul.
Net weer even een half uurtje, en volgens mij was dat het ook weer voor vanavond. Gelukkig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:10 schreef Croli het volgende:
*kijkt naar buiten* ho... wat de f*ck tis opeens weer wit!
Naja ik ga met de bus heen naar popfront en Andre rijdt weer terug
Ik weet het wel zeker, de soundcheck klinkt al erg goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef Croli het volgende:
Beetje stil in Zwolle vandaag?
Zometeen naar popfront toe. Raillon speelt, folkrock. vast wel leuk!
Hah! goedzo dan! ik ga als het goed is de bus van 21.05 nemen:D dus richting half 10 aanwezig:)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef slenderhose het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, de soundcheck klinkt al erg goed
Belangrijk ! Voor iedereen met digitale TV !!!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:38 schreef JJH het volgende:
*Checkt even voor de zekerheid.
Ik heb toch eredivisie live?Schiet mij maar lek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |