Bij UPC ook nietquote:Op zondag 31 januari 2010 11:59 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij juist met digitenne. Eredivisielive doet het bij Ziggo niet. althans niet bij mij.
de wedstrijd is toch nog niet begonnen?quote:
Duh, maar doen moeten ze de zender wel al doorgeven.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef PP. het volgende:
[..]
de wedstrijd is toch nog niet begonnen?
Niets moetquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Duh, maar doen moeten ze de zender wel al doorgeven.
De uitzending is al een half uur bezig. Voorbeschouwing etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef PP. het volgende:
[..]
de wedstrijd is toch nog niet begonnen?
Ohjee een Utreghoolie die niet naar Ajax wil kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom zou ik dat in godsnaam gaan kijken??
De zender zelf heb ik wel, ook ziggo hier, alleen geen beeld nog.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Duh, maar doen moeten ze de zender wel al doorgeven.
Niet, als je geen voetballiefhebber bent.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom zou ik dat in godsnaam gaan kijken??
Ja precies, hier hetzelfde. Als je het zou krijgen zou je al beeld moeten zien nu.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:04 schreef PP. het volgende:
[..]
De zender zelf heb ik wel, ook ziggo hier, alleen geen beeld nog.
Waarom? Als de wedstrijd gratis is, kunnen ze de zender heel simpel vanaf 12.25 open gooien, en niet nu al. Alhoewel het me wel vreemd lijkt aangezien ik er nergens anders een bron van kan vinden, ook niet op de site van eredivisie live zelf.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies, hier hetzelfde. Als je het zou krijgen zou je al beeld moeten zien nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |