quote:
Daar moest ik ook aan denken.quote:
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er bloeit hier iets?![]()
Temperamentvolle relatie wordt dit
Dat hij bij een meisje over zijn problemen gaat zeikenquote:
Wat een toegevoegde waarde, Ayça lieverd. Blaas het weg.quote:
Maar wik vindt dit interessant dus ik dacht ik meld het even.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een toegevoegde waarde, Ayça lieverd. Blaas het weg.
Graag z.s.m. een diepgaande analyse over hoe je dit haarprobleem gaat oplossen, met verschillende hypotheses die stuk voor stuk uitgetest moeten worden!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar wik vindt dit interessant dus ik dacht ik meld het even.
Nee. Ik wil gewoon dat Zel een leuk vriendje krijgt, en geen lelijke ginger.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, anders maak jij geen kans meer
Wik, vind je dit serieus interessant? Dat Ayça een haartje op d'r bureau heeft zitten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar wik vindt dit interessant dus ik dacht ik meld het even.
Ze slaat toch wel een intelligent model aan de haak met haar looks & brainsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon dat Zel een leuk vriendje krijgt, en geen lelijke ginger.
Het hoeft geen intelligent model te zijn, als het maar geen lelijke ginger is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze slaat toch wel een intelligent model aan de haak met haar looks & brains
Klopt. Ik zeg dan ook alleen dat het een lelijke ginger is, niet dat diegene ginger is en dús lelijk.quote:
Had je hetzelfde gezegd als het een lelijk blondje of een lelijke bruinharige was geweest?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Ik zeg dan ook alleen dat het een lelijke ginger is, niet dat diegene ginger is en dús lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |