Johan wil subsidie van de gemeente om een moskee te bouwen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef Jian het volgende:
En we doen het vijfde politieke uurtje van vandaag. De Gemeente, Moskeeën, subsidie etc.
Waarom noemen ze het dan nog een radioshow??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. : Van 7-9 uur luisteren er niet veel mensen , dat is zinloos voor de radioshow.
Alsido: Ja.
Peter N. : Ze op hun werk zijn of geen internet in hun auto hebben.
Alsido: We gaan zo alles opschrijven , invullen.
Dat is vernieuwend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan nog een radioshow??
Het wordt toch ook met beeld op de streams uitgezonden??
Radioshow alleen te bekijken en luisteren via de stream.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:52 schreef Leandra het volgende:
Waarom noemen ze het dan nog een radioshow??
Het wordt toch ook met beeld op de streams uitgezonden??
Krijg jij toch nog je Piratenzenderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Radioshow alleen te bekijken en luisteren via de stream.
Je bent niet de enige die zich dat afvraagt, ik las dit al eerder.
Hij heeft nu een foto van zichzelf in bed in de bunker als achtergrond en een hoop YouTube filmpjes uit die tijd op z'n Hyvesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:11 schreef Disana het volgende:
In de chat zitten echt mensen die Harry de Hippie in hun Hyves hebben.
Heb je gekekenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft nu een foto van zichzelf in bed in de bunker als achtergrond en een hoop YouTube filmpjes uit die tijd op z'n Hyves
Ik denk dat Harry goede bedoelingen heeft, hij doet in ieder geval niemand kwaad. Ik heb op zich bewondering voor mensen die overal het positieve van inzien maar zou dat zelf niet kunnen en het zou me IRL tegen de borst stuiten. Als je verder wil komen dan wat gepruts in de marge kun je je ogen niet sluiten voor het negatieve en ontkom je er ook niet aan het te benoemen.quote:
Ja mee eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Harry goede bedoelingen heeft, hij doet in ieder geval niemand kwaad. Ik heb op zich bewondering voor mensen die overal het positieve van inzien maar zou dat zelf niet kunnen en het zou me IRL tegen de borst stuiten. Als je verder wil komen dan wat gepruts in de marge kun je je ogen niet sluiten voor het negatieve en ontkom je er ook niet aan het te benoemen.
Wat een pech Chanel, ik hoop dat hij nog te repareren is, dat zou een hoop werk schelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Computer kapoet, zit nu ff voor nood met een lap.Toetsenbord, muis en scherm er op aangesloten. Kan dus ff niet cappen.
Pfff al mijn linkjes en favo's, capprogrammatje![]()
Ga niet alles op dit trage ding zetten. Strakkies ff kijken voor wat andes en alles overzetten van de harde schijf van mijn oude comp.
Zal dus wel ff duren voordat ik mijn oude, vertrouwde spullies terug heb.
Nog geen 3 jaar oud, was al 2 keer gerepareerd. We gooien hem eruit. Gewoon pech.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een pech Chanel, ik hoop dat hij nog te repareren is, dat zou een hoop werk schelen.
Veel te cappen valt er niet. Te melden ook niet.
Mijn hemel. Dat gaat een hoop installatiewerk opleveren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nog geen 3 jaar oud, was al 2 keer gerepareerd. We gooien hem eruit. Gewoon pech.
Ja, mijn man had al gezegd dat ik niet zo 1,2,3, de boel terugheb en dat weet ik ook, maar hij weet dat ik nogal ongeduldig benquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn hemel. Dat gaat een hoop installatiewerk opleveren.
Ja dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:55 schreef bamby het volgende:
Dat is niet leuk Chanel, hoop dat alles nog kan redden van je oude schijf.
Zeg dat wel disana.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn hemel. Dat gaat een hoop installatiewerk opleveren.
Jij hebt het ook net achter de rug? Dikke ellende.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |