Eigenlijk alle de S10quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:56 schreef veels het volgende:
Er zijn weer nieuwe Konad Imageplates.![]()
M75, M76, M77, M78, M79, M80, M81 en S10!
Welke vinden jullie de leukste????
Leuuuk!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag alles op wielen gelaktde sectie bruin / nude is het best vertegenwoordigd, daarna paars en dan blauw
Morgen met daglicht zal ik foto's maken
no problem, graag gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:26 schreef bibi het volgende:
Mirjam wat een service
![]()
Ik heb de snow go lakjes binnen, ik vind ze mooi.
Bij mij hielp het idd om ze alleen te vijlen en niet te knippen. Gezond eten is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef keepwalking het volgende:
Ik bekijk al een tijdje de prachtige plaatjes hier, en nadat vandaag mijn twee duimnagels knakte (en ze waren al zo kort) ben ik het zat en wil ik ook zulke mooie nagels! Ik heb vrij zwakke nagels, en ze scheuren en splijten nogal vaak. Nou las ik al een keer dat je ze niet moest knippen? Nog meer tips?
en zijn er überhaupt manieren om dat vele splijten en scheuren te voorkomen?
Ik hoef niet meteen van die hele lange nagels, het zou al fijn zijn als ze mooi bleven en een beetje lengte konden krijgen.
Ja! Ik las het en ben gelijk gaan kijken idd geen 3. Maar denk dat dat komt omdat de namen van de oogschawus zijn: : 01 snow bunny, 02 frostbite, 03 crystal flake and 04 alpine snow. En de lakjes 1 snow bunny, 02 frostbite and 04 alpine snow. Crystal Flake was blijkbaar niet te nagellakken...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eigenlijk wel raar dat ze 01, 02 en 04 hebben gemaakt, ik mis 03
Zal eens gaan testen hoe de kleuren zijn over donkerblauw of zwart...kan wel eens een mooi effect zijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef Myraela het volgende:
Zijn die go snow kleurtjes wel dekkend? Ik heb echt iets tegen nagellak die niet dekt. Zal wel aan mij liggen.
Getest: beetje raarig effect over donkerblauw...geen succes...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Zal eens gaan testen hoe de kleuren zijn over donkerblauw of zwart...kan wel eens een mooi effect zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |