Leuuuk!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag alles op wielen gelaktde sectie bruin / nude is het best vertegenwoordigd, daarna paars en dan blauw
Morgen met daglicht zal ik foto's maken
no problem, graag gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:26 schreef bibi het volgende:
Mirjam wat een service
![]()
Ik heb de snow go lakjes binnen, ik vind ze mooi.
Bij mij hielp het idd om ze alleen te vijlen en niet te knippen. Gezond eten is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef keepwalking het volgende:
Ik bekijk al een tijdje de prachtige plaatjes hier, en nadat vandaag mijn twee duimnagels knakte (en ze waren al zo kort) ben ik het zat en wil ik ook zulke mooie nagels! Ik heb vrij zwakke nagels, en ze scheuren en splijten nogal vaak. Nou las ik al een keer dat je ze niet moest knippen? Nog meer tips?
en zijn er überhaupt manieren om dat vele splijten en scheuren te voorkomen?
Ik hoef niet meteen van die hele lange nagels, het zou al fijn zijn als ze mooi bleven en een beetje lengte konden krijgen.
Ja! Ik las het en ben gelijk gaan kijken idd geen 3. Maar denk dat dat komt omdat de namen van de oogschawus zijn: : 01 snow bunny, 02 frostbite, 03 crystal flake and 04 alpine snow. En de lakjes 1 snow bunny, 02 frostbite and 04 alpine snow. Crystal Flake was blijkbaar niet te nagellakken...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eigenlijk wel raar dat ze 01, 02 en 04 hebben gemaakt, ik mis 03
Zal eens gaan testen hoe de kleuren zijn over donkerblauw of zwart...kan wel eens een mooi effect zijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef Myraela het volgende:
Zijn die go snow kleurtjes wel dekkend? Ik heb echt iets tegen nagellak die niet dekt. Zal wel aan mij liggen.
Getest: beetje raarig effect over donkerblauw...geen succes...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Zal eens gaan testen hoe de kleuren zijn over donkerblauw of zwart...kan wel eens een mooi effect zijn!
Wauw, goede vangst!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:26 schreef PeRi het volgende:
Dit zijn de lakjes die ik deze week heb gescoord/gehad,
.
[ afbeelding ]
Bovenste rij vlnr: China Glaze - Channelesque, OPI DS - Opulence, OPI DS - Classic, OPI - Parlez-Vous OPI
Onderste rij vlnr: OPI mini - Mad As A Hatter, Go Snows, H&M - Boho Chicomania
OPI Avojuices Mango, Rasberry Violet en Coconut Melon (deze heb ik verdeeld met een vriendin, vandaar maar 3 ipv 6)
De H&M lak heb ik in de winkel gekocht vanmiddag, omg zoveel meer leukere (!) kleuren in de winkel dan online! Helaas staat de rest van de kleuren me niet, maar als ik blank was geweest had ik alles gekocht.
Het idee is wel leuk!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:34 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is behoorlijk crap.
Dat! Ik hou de namen ook niet meer zo goed bij...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Hoop nieuwe namen hier zeg, houd het echt niet meer bij![]()
![]()
Samsuus, mooie dame ben je, blauw staat je goed
Thanks!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Samsuus, mooie dame ben je, blauw staat je goed
Nice!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:26 schreef PeRi het volgende:
.
[ afbeelding ]
Bovenste rij vlnr: China Glaze - Channelesque, OPI DS - Opulence, OPI DS - Classic, OPI - Parlez-Vous OPI
OPI Avojuices Mango, Rasberry Violet en Coconut Melon (deze heb ik verdeeld met een vriendin, vandaar maar 3 ipv 6)
De H&M lak heb ik in de winkel gekocht vanmiddag, omg zoveel meer leukere (!) kleuren in de winkel dan online! Helaas staat de rest van de kleuren me niet, maar als ik blank was geweest had ik alles gekocht.
Oh Rotterdamquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:26 schreef PeRi het volgende:
.
[afbeelding]
Ik was vandaag in Amsterdam, die in de Kalver.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh RotterdamBij welke H&M ben je geweest voor die lakjes? Dan wil ik even kijken
Ja das net een pleister kleur hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:16 schreef m@x het volgende:
ik vind dat lakje op je pink niet zo mooi. Lijkt een beetje op een vergeelde nagel van een roker. Die 2 van H&M winnen het wat mij betreft qua kleur van de Catrice-lakjes.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij heeft wel minstens 4 laagjes nodig voor hij mooi dekkend is, maar het is wél een tof kleurtje: China Glaze Paper Chasing. Wedden dat mensen naar je handen kijken als je dit draagt!
[ afbeelding ]
Hij is overigens niet kleurgetrouw, dit is precies de goede kleur:
[ afbeelding ]
Wat meer geel erin, dus
geweldigquote:Op zondag 24 januari 2010 10:19 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn nagels voor vandaag. na een avondje flink knutselen
[ afbeelding ]
short and sassy
[ afbeelding ]
met bullionbeads en een zwarte french
Leeeuk!!quote:Op zondag 24 januari 2010 10:19 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn nagels voor vandaag. na een avondje flink knutselen
[ afbeelding ]
short and sassy
[ afbeelding ]
met bullionbeads en een zwarte french
Bij de eerste blik dacht ik even dat het zo'n nephand was om mee te oefenen....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb even snel een kleine vergelijking gemaakt met wat nudies die ik hier gewoon in de winkel heb gekocht:
[ afbeelding ]
Duim en wijsvingers lijken wel hele dikke nagels, moesten ook wel 3 en 4 lagen lak op, nagelriemen lijken ook rood door de belichting![]()
Vind die van Catrice niet zo geweldig dekken, die op m'n duim dekte na 3 lagen nog niet zoals je ziet, de H&M Latte 2 go dekt zo'n beetje al in 1 laag, maar je ziet er twee.
Misschien doe ik hem morgen nog wel even opnieuw bij daglicht, maar dit geeft wel een idee
Nou wil ik die van H&M, in elk geval de latte to goquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb even snel een kleine vergelijking gemaakt met wat nudies die ik hier gewoon in de winkel heb gekocht:
Duim en wijsvingers lijken wel hele dikke nagels, moesten ook wel 3 en 4 lagen lak op, nagelriemen lijken ook rood door de belichting![]()
Vind die van Catrice niet zo geweldig dekken, die op m'n duim dekte na 3 lagen nog niet zoals je ziet, de H&M Latte 2 go dekt zo'n beetje al in 1 laag, maar je ziet er twee.
Misschien doe ik hem morgen nog wel even opnieuw bij daglicht, maar dit geeft wel een idee
Hm, aardig saai inderdaad!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Buhhh ik vind de nieuwe Essie kleuren niet leuk, zit helemaal niks interessants tussen.
Ik heb wel een paar kleurtjes - It's genius, Angora Cardi en Island Hopping, zijn wel goed dekkend en smeert erg fijn. Maar verder niet heel spectaculair met kleurtjes idd.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb sowieso vrij weinig met Essie..Het enige wat ik van Essie heb: Twee flesjes Matte About You
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |