abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 januari 2010 @ 23:18:40 #201
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77273566
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij hebt dezelfde handschoenen als mij.
Ben ik toch nog een beetje stylish
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77273590
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lekker gevoel vast
Normaal wind ik me niet zo op over PvP, maar als ik dan zo'n forumheld moeiteloos tegen de grond beuk voelt dat toch best fijn ja
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 25 januari 2010 @ 23:20:10 #203
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77273638
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je gear is prima (meer armor is wel handig), maar ik zei dan ook niet dat je wel een slechte tank zou zijn Het is alleen de arrogante houding van 'ik need op dps gear en anders zoeken ze maar een andere tank want daar is een tekort aan dus dan balen ze lekker' Als het voor pvp is dan moet je gewoon pvp-gear kopen/verdienen.
Tja, zo is het gewoon.
Ik need gewoon op wat ik nodig heb. En zo verwacht ik ook van anderen (dus als DPSers op Tankgear willen needen, ga je gang als je het nodig hebt).

Maar als mensen moeilijk gaan doen dan leave ik hem gewoon.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77274095
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:18 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ben ik toch nog een beetje stylish
Doe je goed hoor.
pi_77274759
Bleh, m''n casual/social raiding guild uit elkaar gevallen.
Op zoek naar een nieuwe, irritant
pi_77275019
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:19 schreef Ezio het volgende:
Normaal wind ik me niet zo op over PvP, maar als ik dan zo'n forumheld moeiteloos tegen de grond beuk voelt dat toch best fijn ja
Ik zat ooit naar mijn pvp disc priest held te kijken op een live feed (2v2 arena) en tussen arena's in stond hij ergens in 1000 needles en werd heel snel door een alliance lvl 80 afgemaakt Daarna ging de live feed op zwart Die zal me toch pissed off zijn geweest! Die ander zal zich wel net zoals jou hebben gevoeld

Succes Sting, misschien met een paar leuke mensen uit je oude guild samen iets zoeken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 25 januari 2010 @ 23:59:11 #207
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_77275261
Ik zou graag mee willen praten, maar dat lukt me denk ik niet met m'n lvl 15 gnome
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_77275409
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:59 schreef Editeur het volgende:
Ik zou graag mee willen praten, maar dat lukt me denk ik niet met m'n lvl 15 gnome
pi_77275491
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:59 schreef Editeur het volgende:
Ik zou graag mee willen praten, maar dat lukt me denk ik niet met m'n lvl 15 gnome
Ik vind het geluid van mijn voetstappen in de sneeuw zo'n heerlijk rustgevend geluid en daarom vond ik Dun Morogh altijd zo geweldig <3

Maar verder dood ik elke gnome on sight. Dus erm, nee, verder kan ik niet met je meepraten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77275780
Altijd wel leuk om de whiners te zien in randoms dat combat-rogues dood zijn etc.. Halverwege de instance hebben ze mooi niets meer te zeggen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:14:21 #211
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77275846
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Mr. Orange het volgende:
Altijd wel leuk om de whiners te zien in randoms dat combat-rogues dood zijn etc.. Halverwege de instance hebben ze mooi niets meer te zeggen
Ze bedoelen vast dat ze altijd geoneshot worden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77275940
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:14 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ze bedoelen vast dat ze altijd geoneshot worden.
Nah, krijg altijd gezeur dat ik muti moet speccen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_77278112
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het geluid van mijn voetstappen in de sneeuw zo'n heerlijk rustgevend geluid en daarom vond ik Dun Morogh altijd zo geweldig <3

Maar verder dood ik elke gnome on sight. Dus erm, nee, verder kan ik niet met je meepraten.
DOOOOOD ja, kutkaboutertjes

En over dat pvp, op mijn rogue tipte iemand me ooit dat een stel van de grootste forum helden naakt arena zat te doen om de een of andere reden, toen ben ik naar de arena master in stormwind gesneakt en heb ze alle 3 afgemaakt toen ze naar buiten kwamen.

Het daaropvolgende forum topic over hoe laf ik wel niet was was echt een klassieker
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77278659
hey, hoezo laf? Zij waren naakt hoor hahaha

ook wel eens uit verveling WSG en zo naakt gedaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77279500
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef SharQueDo het volgende:

[..Direct Debit verhaal..]

Ik weet niet of het aan ING of Blizzard ligt, maar ik wens ze allebei de terminale grafkanker toe.
Haha damn, dat is op zijn zachts gezegd: vervelend..! Ik had het ook een keer maar kon toen met een prepaid card gewoon de unlock opheffen.. kheb geen creditcard en toen ook niet gebruikt.. Wel even een telefoontje moeten plegen naar blizzard om het uit te leggen..
Ik baal toch dat ze die optie gelijk blokkeren voor de rest van je leven Ik wil mijn char transferren maar dat moet dus ook met creditcard of direct debit..

--

Gisteren sinds anderhalf jaar ingelogd op mijn shadow priest.. en ik voel me weer zooooo n00b :’) Ik stond daar in orgrimmar, venstertje in mijn beeld “Your talents have been reset” .. alle addons door elkaar uiteraard en 6 balkjes vol met spells en zooi… “oh lord…”

Eerst maar eens uit die drukke bende voor de bank gegaan en een lekker rustig plekje opgezocht, alle addons goed zetten en een goeie shadowspec opgezocht op internet.. (crits en credits people?: http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuZZG0fwRfkffqfzAo ) Nja toen ineens een zooi nieuwe aanvallen (nog meer knopjes!! :’( !! )erbij moeten leren natuurlijk.. en kon alles weer gaan sorteren… ik heb totaal geen idee hoe het ook allemaal weer ging dus kan weer van voren af aan beginnen.. heb er een hopeloos gevoel over.. evenals mijn bags/bank , staan vol met spullen die ik allemaal bewaard heb met een reden maar waarom? I dont know Dus mag alles weer uit gaan zoeken..

Is het nou nog de moeite om bijv. shadowcloth te maken enzo voor je frostweave setje? Kheb al die primals nog etc maar volgens mij doe je daar niet veel meer mee?

Nja nadat ik alles een beetje op volgorde had gezet, nieuwe rotation had gevonden, keek ik bij de priest trainer ook even voor de dual spec… 1000g … en er stond een kleine 400g op mijn priest (k*t)… dat is dus mijn eerste target: duel spec halen zodat ik holy erbij kan knallen..
Hierna ben ik naar outlands gegaan en heb wat lopen rammen op mobs van level 68-ish.. heerlijke DoTs!!! Ik stond echt te kijken hoe snel er drie tegelijk neergingen door wat dots erop te gooien, ondertussen lekkere mana-regen en was nog niet eens aan het mindblasten me likes… ik had niet veel tijd maar heb ook even de LFG-tool geopend en zag een waslijst aan instances… die ga ik binnenkort allemaal eens af, waarbij ik gelijk even een vraagje heb: Als jullie het hier over heroics hebben, dan bedoelen jullie toch die heroics die daar staan onder ‘the burning crusades heroics’ ? Want dan weet ik een beetje hoe of wat

Kheb voor de lol ook even die gearscore addon geïnstalleerd om te kijken of ik nog wat voorstel :’) Met nog geen 2k aan gearscore zal ik nog even flink aan de bak moeten haha, maar het was een leuk half uurtje op mijn oude priest..

[ Bericht 57% gewijzigd door Thrilled op 26-01-2010 08:06:51 ]
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:58:02 #216
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77281284
Gisteren geprobeerd verder te komen in ICC nadat we afgelopen week saurfang neer gehaald hadden, even nog voor de reset kijken wat de volgende stap was.

De tactics voor Festergut hebben we onder de knie, (is niet zo moeilijk) maar we hebben echt te weinig dps. nog 1 - 1.5M hp te gaan als hij enraged

Festergut is trouwens een bitch om te tanken toen hij enragede en met shieldwall en shieldblock op nog binnen 1 seconden tegen de grond

45k hit + 36k overkill = 1 hit dood

het ene moment springlevend, volgende moment een zielig hoopje op de grond

Het was wel leuk, dat wel
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77281427
Naakt gamen is hip ?
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef Maraca het volgende:

[..]
Klopt, maar misschien dat een ervaren gebruiker mij er meer over kon vertellen, welke functies het beste zijn enzo Morgen maar eens beginnen met verdiepen
Die extra knoppen, kun je daar ook WoW macro / abilities aan verbinden?
pi_77281696
quote:
toen hij enragede en met shieldwall en shieldblock op nog binnen 1 seconden tegen de grond
Dat is ook de bedoeling van enrage
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:28:40 #219
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77282104
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dat is ook de bedoeling van enrage
dan nog is het een bitch om te tanken. Zelfs wanneer niet enraged hit hij hard op sommige momenten.

Lange leve cooldowns
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:49:39 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_77282555
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Bryze het volgende:
Naakt gamen is hip ?
[..]

Die extra knoppen, kun je daar ook WoW macro / abilities aan verbinden?
Als het goed is wel.. maar de details ben ik nog aan het uitzoeken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_77282673
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als het goed is wel.. maar de details ben ik nog aan het uitzoeken
Zal ook is rondneuzen. Want als dat het geval is, zou ik er wel een halen
Lijkt me echt ideaal
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:24:06 #222
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_77283622
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:53 schreef Bryze het volgende:

[..]

Zal ook is rondneuzen. Want als dat het geval is, zou ik er wel een halen
Lijkt me echt ideaal
Dit is nog wel de oude versie van de G15, maar zoiets zie je sowieso op je scherm



En hij typt heerlijk
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_77283660
Dude waar is iedereen.. spam dit topic eens vol man.. zo saai op stage
pi_77283746
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dit is nog wel de oude versie van de G15, maar zoiets zie je sowieso op je scherm

[ afbeelding ]

En hij typt heerlijk
Haha geweldig
Al weet ik niet precies wat het nut is van de stats op het schermpje Kun je dat zelf instellen?
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:25 schreef Thrilled het volgende:
Dude waar is iedereen.. spam dit topic eens vol man.. zo saai op stage
Jij heb ook de mogelijkheid tot spammen. :<
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:29:07 #225
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77283780
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:25 schreef Thrilled het volgende:
Dude waar is iedereen.. spam dit topic eens vol man.. zo saai op stage
ik kan hier wel een uitgebreid verslag gaan zitten typen over hoe we gisteren 3 uur hebben gewipet op festergut, maar dat is zo fail

Ik kreeg gisteren 10g zomaar van iemand in ogrimmar. Kwerd getrade. 10g doet hij erin en accept.
Ik ook dus en /w hem, waarom?

Hij: cause ur name is cool

Cmetrollin slaat aan
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77283842
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:29 schreef jagga het volgende:

[..]

ik kan hier wel een uitgebreid verslag gaan zitten typen over hoe we gisteren 3 uur hebben gewipet op festergut, maar dat is zo fail

Ik kreeg gisteren 10g zomaar van iemand in ogrimmar. Kwerd getrade. 10g doet hij erin en accept.
Ik ook dus en /w hem, waarom?

Hij: cause ur name is cool

Cmetrollin slaat aan
lol
Seemetrollin pastte niet?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:32:46 #227
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77283897
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:31 schreef Bryze het volgende:

[..]

lol
Seemetrollin pastte niet?
nee

Maar kben dus een troll hunter genaamd Cmetrollin met als pet TheyHatin.

Toch best vaak mensen in ogrimmar die erom moeten lachen. een trollende troll genaamd Cmetrollin
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77283915
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Bryze het volgende:
Die extra knoppen, kun je daar ook WoW macro / abilities aan verbinden?
En je wordt er gratis voor gebanned
pi_77283999
Buh, net ff daily heroic gedaan voor het eerst sinds tijden op m'n pally. Tanken blijft toch wel tof hoor.

Nu nog de twijfel zien weg te nemen of ik ga transferren of niet. Aan de ene kant ist wel leuk enzo, maar aan de andere kant is de gedachte van iedere dag heroics etc doen niet leuk.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&cn=Viviana is m'n pally. Slacky gear enzo
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:35:56 #230
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77284002
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:33 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

En je wordt er gratis voor gebanned
ehhh echt?

Dus als je een G15 keyboard hebt. En je gebruikt die die extra knoppen.. Is dat een bannable offense?
Komt toch een beetje op hetzelfde neer als een macro maken?

Plus dat er in de opties gewoon een optie staat om een WoW-gaming mouse te detecteren. Beetje vaag dat dat wel mag...en een gemacro-ed G15 keyboard niet
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77284216
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:33 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

En je wordt er gratis voor gebanned
Bron, pls?
pi_77284253
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:35 schreef Blistering het volgende:
Buh, net ff daily heroic gedaan voor het eerst sinds tijden op m'n pally. Tanken blijft toch wel tof hoor.

Nu nog de twijfel zien weg te nemen of ik ga transferren of niet. Aan de ene kant ist wel leuk enzo, maar aan de andere kant is de gedachte van iedere dag heroics etc doen niet leuk.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&cn=Viviana is m'n pally. Slacky gear enzo
Valt wel mee toch
pi_77284334
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:42 schreef Bryze het volgende:

[..]

Valt wel mee toch
Nouja, opzich is het prima. Maar als je ziet hoe veel Frost emblems ik achter loop...
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77284574
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:45 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nouja, opzich is het prima. Maar als je ziet hoe veel Frost emblems ik achter loop...
Dat is idd wel klote
Ik heb veel frost badges en loop een stuk achter op anderen in de guild :<
  Redactie Frontpage dinsdag 26 januari 2010 @ 12:00:48 #235
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77284886
Je wordt níet gebanned voor het gebruiken van de extra knoppen op je G15 toetsenbord Zou wat zijn zeg Zolang je er standaard dingen opgooit is er niks aan de hand (bepaalde aanvallen ofzo, om van stance te wisselen, om totems neer te pleuren, ik noem maar wat) Wat Blizzard niet echt waardeert is dat je er een soort bot van maakt, maar dat lijkt me logisch.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77285284
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:29 schreef jagga het volgende:

[..]

ik kan hier wel een uitgebreid verslag gaan zitten typen over hoe we gisteren 3 uur hebben gewipet op festergut, maar dat is zo fail

Ik kreeg gisteren 10g zomaar van iemand in ogrimmar. Kwerd getrade. 10g doet hij erin en accept.
Ik ook dus en /w hem, waarom?

Hij: cause ur name is cool

Cmetrollin slaat aan
Een maat van me was gestopt met wow en stuurde al zijn vrienden 2k in de post
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77285362
Emblems achterlopen.. ik doe ook nog 3x per dag een daily, maar daar word je niet vrolijk van inderdaad. 1 char is nog wel te doen, maar 3x.. Vaak ga ik dan wel met 3-4 bekenden, om het compleet te puggen is meestal een ramp Dan ben je top dps als tank en heb je op het eind 50% damage done ofzo

Ik ga denk ik maar een char compleet laten varen voor een tijdje denk ik, kost veel te veel tijd allemaal.. ICC10,25, weekly raid, daily random, en daily profession quests.. Als je dat voor 3 chars elke week doet wordt het soms wel teveel Zondagavond had ik dat opeens, totaal geen zin meer in het hele spel Dan maar iets minder emblems dan iemand anders op een dag. Maar ach, misschien een beetje rustiger aan doen i.p.v. met zoveel chars alles proberen te krijgen.

Oh en hier iemand die gebanned is door het gebruik van z'n G15, door een simpele standaard macro om wapens te verwisselen:

http://www.infernix.net/wowban/
  Redactie Frontpage dinsdag 26 januari 2010 @ 12:57:04 #238
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77286952
quote:
So if I use my programmable keyboard to automate tasks, however boring and dull (check the movie and realize that at higher levels it really takes hours for all types of weapons you want to train) to an extent that Blizzard deems inappropriate, I am botting.
Volgens Blizzard wel dus En zolang je dát niet in G-toetsen gooit, is er niet zo heel veel aan de hand hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:07:45 #239
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77287365
Net uit verveling wow forums nog eens bezocht.

Ikdacht: laat ik op het forum kijken van mijn server.

Blijkt er daar een rant te staan van iemand die gekicked werd uit onze icc reprun, wegens ninjapulling

Hij had een paar reacties geqoute: waaronder een hele mooie van mij.

Jammer dat ik dat destijds (9 januari) niet geweten had. Had ik effe lekker kunnen trollen.
Nu zou ik gewoon oude koeien uit de sloot halen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77287785
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Volgens Blizzard wel dus En zolang je dát niet in G-toetsen gooit, is er niet zo heel veel aan de hand hoor
En toch ga ik em niet halen omdat er iemand ooit voor gebanned is
Moet er niet aan denken dat mijn account gebanned word, zou ik niet overleven.
pi_77287935
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef Bryze het volgende:

[..]

En toch ga ik em niet halen omdat er iemand ooit voor gebanned is
Moet er niet aan denken dat mijn account gebanned word, zou ik niet overleven.
.

Please zeg.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77288064
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

.

Please zeg.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 januari 2010 @ 13:24:41 #243
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77288079
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef Bryze het volgende:

[..]

En toch ga ik em niet halen omdat er iemand ooit voor gebanned is
Moet er niet aan denken dat mijn account gebanned word, zou ik niet overleven.
Nou ja dat moet je zelf weten Ik ben erg blij met m'n G15, en ik blijf gewoon de G-toetsen gebruiken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77288124
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:24 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nou ja dat moet je zelf weten Ik ben erg blij met m'n G15, en ik blijf gewoon de G-toetsen gebruiken
Wat heb jij er allemaal onder zitten?
  Redactie Frontpage dinsdag 26 januari 2010 @ 13:28:20 #245
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77288230
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef Bryze het volgende:

[..]

Wat heb jij er allemaal onder zitten?
Bar weinig eigenlijk
G4 zet m'n Rogue in stealthmodus
G3 laat de minions aanvallen bij m'n Warlock

Ik heb verder nog macro's voor pickpocketen, maar dat is gewoon nummer 2/3/4 van het keyboard en alleen te gebruiken in stealth.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77288848
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Bar weinig eigenlijk
G4 zet m'n Rogue in stealthmodus
G3 laat de minions aanvallen bij m'n Warlock

Ik heb verder nog macro's voor pickpocketen, maar dat is gewoon nummer 2/3/4 van het keyboard en alleen te gebruiken in stealth.
Ah i see. Ook mogelijk met een normaal keyboard.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bryze op 26-01-2010 13:44:44 (typo) ]
pi_77288866
Heb net het hele verhaal gelezen, hij verschuild zich wel heel erg achter linux & wine, ik geloof het verhaal niet zo. Laat mij ook maar lekker klooien met mn g15
  Redactie Frontpage dinsdag 26 januari 2010 @ 13:45:54 #248
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77288913
Tuurlijk Ik geloof dat de richtlijn is dat je, als je macros gebruikt die je in WoW zelf niet kunt maken, je fout bezig bent.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77292415
Zeauw, transfer complete. Paladin erbij .

En I have sinned. Human Paladin, maar die racial is echt té goed
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:20:05 #250
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77292666
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:13 schreef Blistering het volgende:
En I have sinned. Human Paladin, maar die racial is echt té goed
Als het maar niet een kerel met anime haar is .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_77292896
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als het maar niet een kerel met anime haar is .
Female actually. Male humans Female is nog enigszins te pruimen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:27:09 #252
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77292982
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:25 schreef Blistering het volgende:

[..]

Female actually. Male humans Female is nog enigszins te pruimen.
Mijn paladin is ook female human, eigenlijk voornamelijk voor de /cheer animatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_77293192
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Mijn paladin is ook female human, eigenlijk voornamelijk voor de /cheer animatie.
Haha, geweldig ja!



Alliance armor ftw
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77293824
quote:
Blistering
Human


En male > female voor human, vooral met T10 shoulders
pi_77293919
Jongens, ik kan me vergissen maar ik meen dat iemand hier (of op GoT?) het een keer had over online een creditcard systeem, zonder zelf echt een creditcard te hebben.. om zo dus ook betalingen te doen voor WoW.. uiteraard werkt dat via de achterkant dan wel weer met directe incasso of iDeal ofzo.. maar zo'n systeem zou handig voor mensen zoals ik

Kheb al 2 keer een creditcard aangevraagd waarvan de eerste keer is geweigerd en de 2e wacht ik nog steeds af, maar duurt mij te lang

Oh en ik heb paar dagen terug mijn 63 human mage maar verwijderd omdat ik hem zo saai vind vieze humans..
pi_77293965
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:47 schreef ufopiloot het volgende:

[..]



En male > female voor human, vooral met T10 shoulders
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77294728
Zwaarden zien er zo lomp groot uit op humans. Ik speel normaal belf, maar als ik CoS doe is m'n zwaard echt de dubbele grootte .
pi_77294760
Compensatie gedrag
pi_77294884
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:50 schreef Blistering het volgende:

[..]


Oh wacht, je hebt al een gnome met enorme shoulders
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:10:43 #260
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77294997
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Haha, geweldig ja!

[ afbeelding ]

Alliance armor ftw


Ik vind de Horde plate set eigenlijk mooier...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_77295822
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vind de Horde plate set eigenlijk mooier...
Alliance plate,
Horde mail (Alliance mail is echt gay, helemaal die helmet ),
Alliance en Horde leather,
Horde cloth.

  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:27:50 #262
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77295897
Gelukkig hebben we dat gezeur niet bij T10, de priest set is vrij saai maar ze hebben wel eindelijk eens een fatsoenlijke headpiece gemaakt

Pala T10 is ook best leuk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_77295979
Druid t10 head
de rest van de set kan er mee door
pi_77296891
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef Bryze het volgende:
Druid t10 head
de rest van de set kan er mee door
Rogue T10 head dan. Leuk als je Undead bent misschien. Geistje spelen. Maar anders...
pi_77298820
Die trollenkop (Tier9?) van Rogues/Druids vind ik echt belachelijk Rogue T10 is ook lachwekkend
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:42:08 #266
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_77299132
Kun je, als ik op mijn hunter heirbloom items koop, die ook verzenden naar een alliance character op dezelfde server?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_77300075
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kun je, als ik op mijn hunter heirbloom items koop, die ook verzenden naar een alliance character op dezelfde server?
Er vanuit gaande dat je hunter Horde is, nee.
pi_77300991
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef STING het volgende:
Er vanuit gaande dat je hunter Horde is, nee.
Tegenwoordig wel. Alleen op dezelfde server en alleen heirloom items.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77301691
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:56 schreef Fipotje het volgende:
DK tanks (via dungeon finder) zijn echt ongelooflijk wat heb ik er een hekel aan.
Wat een kut newbs (sorry als ik goede DK tank blame nu) maar fucking hell zeg! De helft van de DK tanks hebben gewoon DPS gear aan en geen tank gear, of ze hebben zoveel HP dat ze in 1 klap van random trash dood gaan.

Ik heb nooit problemen met healen gaat altijd soepeltjes en makkelijk, maar met als er een DK tank is dan is healen pain in the ass
Als Prot warr of prot paladin moet je de effort maken voor gear. DKs denken gewoon frost pressence aan te zetten en te kunnen tanken.
pi_77303133
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Haha, geweldig ja!

[ afbeelding ]

Alliance armor ftw
Wel jammer van dat Jennifer Aniston haar.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77303651
Godverdomme, net 100%-20% gestunlocked door een prot warrior

Die nerf is wel op zijn plaats lijkt me zo.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77303932
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, net 100%-20% gestunlocked door een prot warrior

Die nerf is wel op zijn plaats lijkt me zo.
Ja, want niet uit roots meer kunnen Chargen/Intercepten maar wel meer Concussive Blow + Devastate damage tijdens een stunlock is ook echt een nerf.
pi_77306158
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:34 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ja, want niet uit roots meer kunnen Chargen/Intercepten maar wel meer Concussive Blow + Devastate damage tijdens een stunlock is ook echt een nerf.
50% minder damage op concussion blow. die kutskill raakte me voor 7k

Een oude screenie van mijn rogue kameraad trouwens, check die shield slam



[ Bericht 8% gewijzigd door Ezio op 26-01-2010 20:27:48 ]
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77306792
Lekker belangrijk, een lava burst crit ook voor 12k+ als je tegen een noob speelt.
pi_77311986
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef ufopiloot het volgende:
Lekker belangrijk, een lava burst crit ook voor 12k+ als je tegen een noob speelt.
Alleen is shield slam een prot ability en had hij 850 resilience
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77314273
Vet hoor, gelijk ICC10 ingedoken vanavond op Pally.

http://www.wowhead.com/?item=50794
http://www.wowhead.com/?item=50808 erbij.

Niet de beste items qua itemazation, maar zeker wel dikke upgrades. I iz happeh
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 22:52:41 #277
159966 lifeblind
pi_77314436
Vanavond ToC25 gedaan met de guild (en wat pugs), mn eerste guildraid hierzo. Ging best lekker, we hadden welgeteld 5 seconden over op de enrage timer bij de laatste boss
pi_77314485
Same, maar dan

http://www.wowhead.com/?item=50859
http://www.wowhead.com/?item=50978 (emblems)

Nog een paar HP voor 45k unbuffed Emblems gaan ook wel hard met de nieuwe bosses erbij. Zit je toch aan meer dan 30 emblems per week, puur alleen van ICC Dan komt de daily random en de weekly er nog bij, en dan kan je bijna elke week een nieuw item kopen Kan niet wachten op de reset, weer snel ICC induiken. Moet nog de chest van de 2e boss, en de ring van de 3e boss uit de 10-mans. En dan hopen dat de tank shoulders weer droppen in 25-man, ik word nu wel moet van die Triumph i245's.
pi_77319177
Godver, net een Prot pally in een bg, het duurde met 3man meer dan 2min om die viezerik neer te krijgen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2010 @ 00:31:57 #280
159966 lifeblind
pi_77319299
Ik begin DPS'en met m'n paladin te snappen zo te zien!


(Loken op HoL Heroic)
pi_77320267
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:31 schreef lifeblind het volgende:
Ik begin DPS'en met m'n paladin te snappen zo te zien!

[ afbeelding ]
(Loken op HoL Heroic)
Je begint een class met 3 DPS skills te snappen?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77321908
Goeiemorgen allemaal! Gisteravond even een uurtje kunnen spelen en heb mijn spriest maar gelogged.. was toch erg benieuwd naar de wotlk instances dus ben gequeued als healer.. ik had verwacht dat ik een instant invite zou krijgen maar het duurde toch een paar minuutjes Anyway, ik kwam erin en maakte gelijk even een mededeling dat ik een jaar lang niet gespeeld had en weer opnieuw moest wennen… kreeg al een sacherijnig “just try your best” te horen van de tank en een dpser vlak daarna “gogogogo” .. hmpf.. (na navragen in de party bleken we in Nexus te zitten) en gingen we van start.. ik zat veel te staren naar de healthbars en kwam tot de conclusie dat ik daar echt iets anders voor moet verzinnen.. kheb nu Xperl staan maar die balkjes zijn te onoverzichtelijk voor mij.. zal vast wel iets voor gemaakt zijn dus ga ik vandaag even zoeken.. Nja ik kreeg het voor elkaar om te healen maar na een whipe omdat ik gesilenced werd verliet iedereen ineens de Group ik besloot mijn priest te parkeren op northrend en even te questen totdat ik mijn duelspec heb.. dan gaat het misschien wat beter best een afgang lol ..
pi_77322068
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 01:26 schreef Ezio het volgende:

[..]

Je begint een class met 3 DPS skills te snappen?
Ik tel er al 7.

Hoeveel gebruik jij er op je rogue?
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:47:23 #284
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77322400
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 08:14 schreef Thrilled het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Gisteravond even een uurtje kunnen spelen en heb mijn spriest maar gelogged.. was toch erg benieuwd naar de wotlk instances dus ben gequeued als healer.. ik had verwacht dat ik een instant invite zou krijgen maar het duurde toch een paar minuutjes Anyway, ik kwam erin en maakte gelijk even een mededeling dat ik een jaar lang niet gespeeld had en weer opnieuw moest wennen… kreeg al een sacherijnig “just try your best” te horen van de tank en een dpser vlak daarna “gogogogo” .. hmpf.. (na navragen in de party bleken we in Nexus te zitten) en gingen we van start.. ik zat veel te staren naar de healthbars en kwam tot de conclusie dat ik daar echt iets anders voor moet verzinnen.. kheb nu Xperl staan maar die balkjes zijn te onoverzichtelijk voor mij.. zal vast wel iets voor gemaakt zijn dus ga ik vandaag even zoeken.. Nja ik kreeg het voor elkaar om te healen maar na een whipe omdat ik gesilenced werd verliet iedereen ineens de Group ik besloot mijn priest te parkeren op northrend en even te questen totdat ik mijn duelspec heb.. dan gaat het misschien wat beter best een afgang lol ..
healers krijgen over het algemeen niet een instant invite Dat is alleen voorbehouden aan tanks.

Zoals iemand op mijn server al eens zei: The Lfg-system is like a busstation. Tanks come every half hour. Healers come every 5 mins. And dps clutter the station

ik vond em erg goed iig
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:49:40 #285
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77322441
Tevens, wat zijn hunters verschrikkelijk overpowered in de bracket 10-19 BG

4x Heirloom aan. + wat blauwe rommel van wat random dungeons = gewoon debiel

Ik hunters mark een rogue en stuur mijn pet erop af. Ikzelf conc shot iets anders (tis maar net wat er aan komt rennen ) serpent sting, arcane shot.

2 kills
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77322836
@ Thrilled,

Je kunt Grid proberen, die maakt van de party / raid frames vierkantjes met daarin de dmg die de partyleden genomen hebben. Is even wennen maar het scheelt een hoop ruimte. Ook kun je zien wie er aggro heeft zodat je weet wie de klappen gaat vangen .

Overigens net je shadowspec gezien, Darkness is toch wel zeker aan te raden, 10% extra dmg is erg lekker.

Dit is mijn huidige spec: http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuZZGgfVofzcfqckAo:Ihaz0V
De Dispersion glyph kun je ruilen voor Glyph of Shadowform, het is meer dat ik ook soms wil pvp'en en een kortere cd op dispersion is wel erg lekker .

Oja, je kunt ook als dps de instances doen, je kunt terwijl je in de queue staat doorquesten. Mijn tip, begin in Howling Fjord, de instance quest die je buiten krijgt is sneller beschikbaar dan de 3 quests voor Nexus. Ze zijn niet te sharen en de rewards zijn erg lekker.
pi_77324515
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:10 schreef muhahaha het volgende:
@ Thrilled,

Je kunt Grid proberen, die maakt van de party / raid frames vierkantjes met daarin de dmg die de partyleden genomen hebben. Is even wennen maar het scheelt een hoop ruimte. Ook kun je zien wie er aggro heeft zodat je weet wie de klappen gaat vangen .

Overigens net je shadowspec gezien, Darkness is toch wel zeker aan te raden, 10% extra dmg is erg lekker.

Dit is mijn huidige spec: http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuZZGgfVofzcfqckAo:Ihaz0V
De Dispersion glyph kun je ruilen voor Glyph of Shadowform, het is meer dat ik ook soms wil pvp'en en een kortere cd op dispersion is wel erg lekker .

Oja, je kunt ook als dps de instances doen, je kunt terwijl je in de queue staat doorquesten. Mijn tip, begin in Howling Fjord, de instance quest die je buiten krijgt is sneller beschikbaar dan de 3 quests voor Nexus. Ze zijn niet te sharen en de rewards zijn erg lekker.
Grid zal ik vanavond gelijk even uittesten! En idem voor de talents..

De glyphs heb ik ook nog geen tijd voor gehad dus daar moet ik ook nog wat aan doen.. het is voor mij meer een omschakeling naar healing.. kheb er altijd dps mee gedaan en die rotation kon ik me nog wel herinneren, maar healing is een heel andere tak van sport.. ben ook continue aan het zoeken welke heal het beste is als je mana-efficiency in overweging neemt.. dan zit je nog met casting tijden en HoT’s… erg lastig om daar snel een rode draad in te zien..

En ik ken de LFG tool en ben bewust van het feit dat je door kan questen Voordat ik stopte was er ook al een soort lfg tool maar dat duurde veel langer (ook voor group quests kon je die gebruiken) dus was het continue grinden/questen totdat je de groep in kon..

Kheb me nu op borean tundra geparkeerd en was van plan alles leeg te questen eigenlijk.. gebied voor gebied, net zoals ik in Vanilla had gedaan bij mijn eerste char.. daarna met een tweede char die naar northrend kan ga ik wel kijken voor efficiënt levelen Ik wil eigenlijk de content zoveel mogelijk mee maken..
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:42:41 #288
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77325211
Maintenance
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77325478
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef Rauw. het volgende:
Maintenance
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:50:32 #290
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77325498
Kan je mooi een keer huiswerk maken
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77325517
Lekker toevallig, zat ik net te hopen op Patchwerk als weekly raid en voila
Gisteren gelijk de "Make quick Werk of him (25)" gehaald
pi_77325525
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef Katth het volgende:
Kan je mooi een keer huiswerk maken
Lol, dat laten we lekker over aan de kindjes van 13, die als het goed is nu op school horen te zitten
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:52:53 #293
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77325574
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef Blistering het volgende:

[..]

Lol, dat laten we lekker over aan de kindjes van 13, die als het goed is nu op school horen te zitten
Ga eens werken dan
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77325607
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:52 schreef Katth het volgende:

[..]

Ga eens werken dan
Dat laten we over aan de grote mensen

* Blistering heeft lekker de hele week vrij
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:55:30 #295
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77325674
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:52 schreef Katth het volgende:

[..]

Ga eens werken dan
Met alle plezier. Heb jij een baan voor me?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:56:13 #296
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77325703
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef STING het volgende:
Lekker toevallig, zat ik net te hopen op Patchwerk als weekly raid en voila
Gisteren gelijk de "Make quick Werk of him (25)" gehaald
Wij hebben Sartharion. Had ook liever patchwerk gehad.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77325751
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Wij hebben Sartharion. Had ook liever patchwerk gehad.
Sarth hoeft niet lang te duren. Gewoon zergen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 11:00:32 #298
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77325850
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:57 schreef Bryze het volgende:

[..]

Sarth hoeft niet lang te duren. Gewoon zergen.
Ik ga hem op 25 doen denk ik, die achiev heb ik nog niet.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 27 januari 2010 @ 11:04:17 #299
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77325978
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Met alle plezier. Heb jij een baan voor me?
Kan nog wel een goldfarmer gebruiken
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 27 januari 2010 @ 11:06:56 #300
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77326090
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Katth het volgende:

[..]

Kan nog wel een goldfarmer gebruiken
Ik wil heul niet gebanned worden
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')