zachtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:54 schreef k_i_m het volgende:
Oh, en wat vind je van. Japura
. taart?
yayquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb hem expres niet gewassen voor je.
haha dat komt mij bekend voor...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:09 schreef Lois het volgende:
Joh Tessie ik moet het geboorteboek van Iris nog maken ..... lalala
wel okay, k had het in t hoe gaat t met ons topic gegooidquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:11 schreef pinquit het volgende:
zeg huup, hoe was het bij de dokter? of had je t al gepost ergens?
veel te spannend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:29 schreef Saffier het volgende:
Dames mede-moeders, hoe klinkt deze voorstelling voor een 4-jarige?
http://www.jeugdtheaterhofplein.nl/weeshuis/index.htm
Precies wat ik dacht. En de hoofdpersonen zijn een stuk ouder dan 4. Ik heb bij Kai gemerkt dat hij dingen pas echt interesant vindt als er een karakter is waarmee hij zich een beetje kan identificeren.quote:
Jahquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:34 schreef pinquit het volgende:
ah ik lees t net jaoninteressante doos
oh wat lastigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Saffier het volgende:
Moeilijk vind ik het en ik twijfel ook. We gaan met de familie van mijn vechtgenoot naar die voorstelling, althans dat is de bedoeling. Vorig jaar was ik ook al spelbreker door 'nee' te zeggen tegen een voorstelling voor kindjes vanaf 4 jaar terwijl Tobias toen pas 3 was. Werd me niet in dank afgenomen zeg maar
Oh, dat zet de toon wel lekker... Maar is Tobias de jongste dan? Anders kun je misschien iets anders ondernemen op hetzelfde moment dat de 'oudere' kinderen bij de voorstelling zitten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:53 schreef Saffier het volgende:
Waarvan 1 persoon vind dat het 'sowieso niet de bedoeling is dat het allemaal om Tobias draait'![]()
wat zij zegt jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:58 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Oh, dat zet de toon wel lekker... Maar is Tobias de jongste dan? Anders kun je misschien iets anders ondernemen op hetzelfde moment dat de 'oudere' kinderen bij de voorstelling zitten?
Lastig van die familiefeestjes.... Iedereen moet het maar leuk hebben...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Die voorstelling lijkt mij ook echt te eng en te moeilijk voor een 4-jarige. Zeg ze maar dat het mijn vak is.
Ik ken het ook alleen als vakantieplek hoorquote:Wat grappig Fannie en Ynske dat jullie dus wonen in een gebied dat ik alleen als vakantieplek ken. Zo mooi daar.
....quote:De kinderen van groep 8 zijn op schoolkamp. Ze spelen verstoppertje in het bos.
Maar dan slaat opeens het noodweer toe…
Wat struis zegt dus!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef moussy het volgende:
Nou, saffiertje, je bent er al lang al uit voor jezelf, gewoon niet doen! Klaar punt uit! En jammer dan voor de familie
Nee hoor, zolang dit met enigszins beleid gaat... Het is echt een kindertheater, dus er werd ook vaak genoeg van alles geroepen enzo, (soms zo komisch dat ik uitm ijn rol viel, maar dat terzijde, das zo leuk aan kindertheater).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Saffier het volgende:
En wordt er niet vreemd gekeken als er toch tijdens een voorstelling wordt weggegaan Pyttpytt? Het hangt van het kind af idd, dat maakt het, voor mij, nu juist zo moeilijk! De omschijving 'best spannend' is zo'n lastige...
'Het Zandkasteel' in het theater werd ook spannend en Piet Piraat ook, maar wat is spannend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |