quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:13 schreef Fannie het volgende:
Agosj orea, maarrrr, er zijn genoeg andere lekkere dingen. Veel plezier!
Ik vertel dit net in de groep hier en dochterlief zegt: Als je zwanger bent mag je dan ook geen filet americain???Ikke: Nee das beter van niet. Dochterlief:
![]()
(Ze is filet americian verslaafd)
Cantare, als je de ramen doet met een gesnipperd uitje dan hoef je niet na te poetsen met een krant, soppen, trekker dr over en ff napoetsen met een zeem die ook in het water met uitje heeft gelegen.
sorryquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:54 schreef Saffier het volgende:
Zeg Huup, hou eens op over die aardappelkroketjes wil jeIk heb net soep met stobrood op maar die ak's blijven maar door mijn hoofd spoken
moet ik die maar eens gaan scorenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]nou dan weet je in ieder geval dat je dochter het de komende jaren wel uit dr hoofd laat om zwanger te raken
Orea![]()
mooie gelegenheid om eens wat nieuws te proberenveel plezier!
En ik eet aardappelkroketjes altijd uit de ovenwij hebben geen frituurpan.
Die van het AH huismerk hoeven maar n kwartiertje en worden heerlijk knapperig van buiten
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moest gisteren nog aan Moussy denken toen ik in de dierentuin was
[ afbeelding ]
Nee dat valt reuze mee hoorquote:met die uitjes he, gaat je huis dan niet naar ui ruiken? (daar maak ik hier geen vrienden mee nl).
quote:nou dan weet je in ieder geval dat je dochter het de komende jaren wel uit dr hoofd laat om zwanger te raken
![]()
die is gaaf!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:08 schreef pinquit het volgende:
woah deze wil ikhttp://twelvesouth.com/products/bookbook/
Ik dacht dat je een update over books deed, beter lezen Fanniequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:07 schreef trui het volgende:
azijn? en hoeveel gooi je dan in 't water? en zit er dan ook nog afwasmiddel in of iets anders zeepsopperigs?
books, haar situatie is relatief stabiel, al een dag of 5, maar ze heeft nog wel veel buikpijn (waarvoor sterke pijnstillers) en wat te hoge ontstekingswaarden. kortom, blijft griezelig maar ze heeft toch weer een paar relatief goede dagen gehad deze week. beter dan vorige week in elk geval.
Nou dat lijkt me helemaal niet mutserig hoor. Als iemand je moet hebben kan ie vast ook wel bellen..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:52 schreef huuphuup het volgende:
Pinq wat tof![]()
Ik ben een muts![]()
er werd hier net aangebeld maar ik doe tegenwoordig niet meer open als ik niemand verwacht 's avondsik ben een beetje geschrokken van al die overvallen tegenwoordig 's avonds thuis en nu doe ik als rasechte muts gewoon maar helemaal niet meer open
ja nouja dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me helemaal niet mutserig hoor. Als iemand je moet hebben kan ie vast ook wel bellen..
Hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:59 schreef Ticootje het volgende:
stond ik net voor een dichte deur bij huup, denk spontaan eens langs te gaan...![]()
pff, ik ben echt moe, ik heb vandaag gewoon al 2x geslapen met Jen, gelukkig was zei ook moe.
Ohhhh jaaa daar komen wij ook wel eens met mijn ouders in de zomerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:08 schreef Fannie het volgende:
Ow dat kan ook het bovenste bos heten ja ...
En bedoel je die ijsboer beneden vlakbij Epen? In die bocht?
Jaaaa.....heerlijk ijs en niet duur en niet van die kleine bolletjes maar Grote Bollen!![]()
Ow ik kan niet wachten....![]()
op dat soort momenten ben ik dan wel weer blij met een bovenwoning met intercom.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:52 schreef huuphuup het volgende:
Pinq wat tof![]()
Ik ben een muts![]()
er werd hier net aangebeld maar ik doe tegenwoordig niet meer open als ik niemand verwacht 's avondsik ben een beetje geschrokken van al die overvallen tegenwoordig 's avonds thuis en nu doe ik als rasechte muts gewoon maar helemaal niet meer open
Dat hebben wij ook, maar dan moet je niet van die 'slimme' buren hebben die zomaar iemand de flat binnen laten. Gaat ineens de voordeurbel en staat er een jehova/energieverkoper/collectantquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
op dat soort momenten ben ik dan wel weer blij met een bovenwoning met intercom.
Dat schiet niet op neequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:05 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook, maar dan moet je niet van die 'slimme' buren hebben die zomaar iemand de flat binnen laten. Gaat ineens de voordeurbel en staat er een jehova/energieverkoper/collectant
Ah dat scheelt. Ik woon in een grote flat dus dan is er altijd wel iemand die niet oplet en zomaar iemand binnen laat. Laatst ook allemaal pubers die overal aanbelden. "Ja ik woon hier, mag ik naar binnen?" Sorry hoor maar dan doen je ouders maar voor je open of je neemt een sleutel mee. En dan hoor ik toch mensen door de intercom die open doen. En dan later een boos briefje op het prikbord hangen dat er een slee van de buitengang gejat is...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee
ik deel een voordeur met mijn buurvrouw en die doet ook niet zomaar open.
dat gebeurd hier ook regelmatigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:14 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. Ik woon in een grote flat dus dan is er altijd wel iemand die niet oplet en zomaar iemand binnen laat. Laatst ook allemaal pubers die overal aanbelden. "Ja ik woon hier, mag ik naar binnen?" Sorry hoor maar dan doen je ouders maar voor je open of je neemt een sleutel mee. En dan hoor ik toch mensen door de intercom die open doen. En dan later een boos briefje op het prikbord hangen dat er een slee van de buitengang gejat is...
Was ook altijd zo toen ik nog in R'dam woonde.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:14 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. Ik woon in een grote flat dus dan is er altijd wel iemand die niet oplet en zomaar iemand binnen laat. Laatst ook allemaal pubers die overal aanbelden. "Ja ik woon hier, mag ik naar binnen?" Sorry hoor maar dan doen je ouders maar voor je open of je neemt een sleutel mee. En dan hoor ik toch mensen door de intercom die open doen. En dan later een boos briefje op het prikbord hangen dat er een slee van de buitengang gejat is...
Ja die bakken met fruit zijn ook jummiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ohhhh jaaa daar komen wij ook wel eens met mijn ouders in de zomerEnoooorme ijsjes en bakken fruit met slagroom! En voor de kinderen een kabouterijsje met omgekeerd hoorntje als mutsje
Krijg zo weer helemaal zin in de zomer!
Sorry, ik was even afgeleidquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:07 schreef trui het volgende:
azijn? en hoeveel gooi je dan in 't water? en zit er dan ook nog afwasmiddel in of iets anders zeepsopperigs?
books, haar situatie is relatief stabiel, al een dag of 5, maar ze heeft nog wel veel buikpijn (waarvoor sterke pijnstillers) en wat te hoge ontstekingswaarden. kortom, blijft griezelig maar ze heeft toch weer een paar relatief goede dagen gehad deze week. beter dan vorige week in elk geval.
quote:En als het een bekende is dan zeg ik: GutMiljaar, wat doe je hier nog zo laat???"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |