het gaat onder de hamer!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Welkom in 1979!![]()
mijn huis had ook deze sfeer, ooit, vroeger. Muren wit, ruitjes deur vervangen en het is een prachthuis!
het is dezelfde makelaar als wij hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
oeh, ik zie wel een hele mooie kleur groen daar in de verte. en een knikarmdingzonneshizzle...
Deze mensen hadden liever in een kasteel gewoond geloof ik.en ze moeten de makelaar even zijn groothoeklens afpakken...
Het lijkt me wel een heel groot huis, in ieder geval ruime/grote kamers.. is jullie huis ook zo groot?quote:
Nou ja, als ik aan de tafels al kan zien dat het vertekend beeld is dan kan iemand anders het ook hè. ik snap dat nooit zo, dat groter willen doen lijken..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
het is dezelfde makelaar als wij hebbenEn die maakt zelf geen foto's, dat doet een fotograaf.
nee gaat niet, de school is een km verder en ik moet lopend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wat ontzettend oubollig zeg. En steenstrips zijn echt verschrikkelijk.
Vicky, kun je dr niet laten liggen? Als ze lekker slaapt....
Nee dat gaat inderdaad niet lukken... hmm zo zielig vind ik dat... een slapend kind wakker maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee gaat niet, de school is een km verder en ik moet lopend.
beneden is het bij ons echt een stuk kleiner, maar ja wij hebben geen uitbouw. Maar wij hebben wel net een nieuwe keuken en een nieuwe vloer en alles. Boven hebben zij 2 slaapkamers en dat verkoopt voor geen meter. Wij hebben twee ruime en 1 iets minder ruime slaapkamers en een grote zolder.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een heel groot huis, in ieder geval ruime/grote kamers.. is jullie huis ook zo groot?
Ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:29 schreef Raissa het volgende:
Huuhh?
Een poos geleden dreumesmelk gebuzzed maar krijg nu nog zo'n pakketMeer mensen die dat gehad hebben??
Ben benieuwd naar het linkje tzt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
beneden is het bij ons echt een stuk kleiner, maar ja wij hebben geen uitbouw. Maar wij hebben wel net een nieuwe keuken en een nieuwe vloer en alles. Boven hebben zij 2 slaapkamers en dat verkoopt voor geen meter. Wij hebben twee ruime en 1 iets minder ruime slaapkamers en een grote zolder.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat gaat inderdaad niet lukken... hmm zo zielig vind ik dat... een slapend kind wakker maken.
Leuk!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook!!
1,5 maand geleden hadden we een portemonee gevonden. Na wat uitzoekwerk kon ie naar de rechtmatige eigenaar terug. Had niet verwacht er nog iets van te horen maar vandaag lag er post in de brievenbus. Een kaartje met een cadeaukaart van de Hema twv 35 euro
Ow wat leuk zeg!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook!!
1,5 maand geleden hadden we een portemonee gevonden. Na wat uitzoekwerk kon ie naar de rechtmatige eigenaar terug. Had niet verwacht er nog iets van te horen maar vandaag lag er post in de brievenbus. Een kaartje met een cadeaukaart van de Hema twv 35 euro
Kijk dat is zijn leuke dingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook!!
Nou het is ook al wel heel lang geledenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:02 schreef trui het volgende:
haha dat was ik helemaal vergeten beefcake, ik moest echt even heel diep nadenken.![]()
Niet dus, heb het gewonnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:41 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb ze al gemaild, volgens mij is het een foutje namelijk
hihi wat leuk!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Niet dus, heb het gewonnen
Alleen jammer dat het maar houdbaar is tot maart..
Hey das leuk!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn nick is struisvogel in het Welshquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moest gisteren nog aan Moussy denken toen ik in de dierentuin was
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar Moussy heeft inderdaad langer die avatar gehad
ti amo più di ieri ma meno di domani
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:46 schreef Fannie het volgende:
en het is 16.45 en nog steeds redelijk licht buiten
Veel plezier!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:32 schreef huuphuup het volgende:
Jeuh!!! Weekend!lekker naar de winterefteling met zn drietjes
![]()
en mini-broodjes in bed eten als ontbijt en wie is de mol kijken op de laptop![]()
ik heb wel zin in dit weekend
Ja je merkt echt al weer dat de dagen lengen! Het viel mij vorige week ineens op. Nog maar twee maanden en dan is het lentequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:46 schreef Fannie het volgende:
en het is 16.45 en nog steeds redelijk licht buiten
ach joh lekker belangrijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:21 schreef Cantare het volgende:
Ik heb sinds deze week ook zo'n *whiiiieee* voorjaarsgevoel. Alleen die binnenvallende zon haat ik, dan kan iedereen zien dat ik geen ramen kan zemen![]()
Ach, ik kan ook geen ramen zemen en heb er ook de pest an maar een uitje in het warme water doet wonderenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:21 schreef Cantare het volgende:
Ik heb sinds deze week ook zo'n *whiiiieee* voorjaarsgevoel. Alleen die binnenvallende zon haat ik, dan kan iedereen zien dat ik geen ramen kan zemen![]()
aaaah ja, k had er laatst voor in de oven, maar das toch lang niet zo lekkerquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef Orea het volgende:
Wij gaan zo uit eten!! Eerste wat ik dacht was 'whoehoeeeeeee lekker carpaccio vooraf!![]()
'
Fail
Is dat zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |