Dat kost je een note.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:56 schreef Zapper het volgende:
Erg leuke uitzending was het, zaten een aantal mensen tussen die ik erg goed vond! En natuurlijk ook wat prettig ogende dames
Volgens mij waren er iets van 80-85 nummers ofzo. Dus een eurootje of 8000 lijkt me.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef Veerboot het volgende:
Wat een show gisteren.
-edit: oh trouwens: misschien heb ik het gemist, maar hoeveel hebben ze nou eigenlijk opgehaald?
Mooi hè ? 90 jaar.quote:
Wacht maar tot ze 90 isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:12 schreef tong80 het volgende:
Dit wijf mag wel worden afgevoerd
Ze praat zo hard
Ik kan slecht tegen dit soort wijven.
quote:
Doe niet zo raar jij..heb respect voor Hetty..Deze voormalige actrice die 90 jaar is geworden. Is voor vele een fenomeen.quote:
Tja ik hoor niet bij de generatie kijkers die de oorlog heeft meegemaakt en opgegroeid is met Ja Zuster Nee Zuster.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo raar jij..heb respect voor Hetty..Deze voormalige actrice die 90 jaar is geworden. Is voor vele een fenomeen.
Had ie jouw hoofd maar gestolen uit het ziekenhuis.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef tong80 het volgende:
Had ie jouw hoofd maar gestolen uit het ziekenhuis.
Juistquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dat duurde even voor er een nieuw topic was volgens mij.
Kwlaiteit zal wel hetzelfde worden. Alleen wat zoutelozer, minder kritisch en 'neutraler'. Er komt nl. meer aandacht voor financieel-economisch nieuws.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:40 schreef alexis_ het volgende:
Ik vind het echt idioot. Nova is een van de beste programma's van de tv. Zet er dan een extra presentator/omroep bij, maar gooi het niet de deur uit. Ik mag hopen dat nieuwsuur van dezelfde kwaliteit blijft.
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Die man is zo ondergewaardeerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Krajicek vindt Lendl een betere tenniser dan McEnroe. WTF
Talent is wat anders dan de beste zijn. Een Agassi is tot ongelofelijke dingen in staat, maar presteert niet constant over een langere periode. Een Sampras kon dat wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Krajicek vindt Lendl een betere tenniser dan McEnroe. WTF
Ik begrijp nu dat je het eens bent met Daphne Deckers, die heeft de uiteindelijke rangorde bepaald, zo schijnt het.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Die man is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Talent is wat anders dan de beste zijn. Een Agassi is tot ongelofelijke dingen in staat, maar presteert niet constant over een langere periode. Een Sampras kon dat wel. Als je gaat analyseren kijk je puur naar het spel.
Het zou voor haar beter zijn als ze gewoon in de anonimiteit kon tennissen. Ze is pas 13 en wordt nu al gehyped.quote:
waarom heb ik dat gemist??? youtube!!!quote:
Herhaling is nu bezig.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
waarom heb ik dat gemist??? youtube!!!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef alexis_ het volgende:
Geinig die koppen van Jort en Nieuwkerk bij dat gebrabbel van Jan.
Ik lag weer dubbelquote:
Goeie band iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:22 schreef Norrage het volgende:
Wel rete-toevallig. Ik heb ze dit weekend ontdekt en dan nu bij DWDD. Erg lekker nummer
Kikkerpiemel dat ie isquote:
Nee joh. Die dikke zachte g.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat wijf van Elle nog enger
Hij heeft net zo'n onoprecht glitterlachje in zijn stem als provinciegenote Maria van der Hoeven. Ik vertrouw hem voor geen cent, wil hem ook niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:52 schreef marcodej het volgende:
Eurlings.Het image van 'gladde Limbo' staat hem een beetje tegen, maar de gedrevenheid is echt volgens mij.
Idd Wie is dat eigenlijkquote:
Ik vind het maar een oetloeling.quote:
Dan moet je de CD eens horen, prachtigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:05 schreef tong80 het volgende:
Jenny Lane verbaasde me de vorige keer, werd gelijk fan.
Eens kijken hoe ze het nu doet.
Idd jammerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:07 schreef Oidale het volgende:
Wat mogen ze toch altijd maar kort zingenZo een nummer komt in zijn geheel veel beter tot zijn recht.
Misschien niet. Maar doe het dan met hele nummers. Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:08 schreef Ringo het volgende:
Ik vind dat muzikale intermezzo ook nooit zo interessant.
Mwah, ik vind het echt heel storend en vervelend om noodgedwongen minutenlang naar een liedje te moeten luisteren. Ik houd ook niet van musicals.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar doe het dan met hele nummers. Dit slaat nergens op.
Jammer dat ze dat 'gore onzin'-stukje er niet nog even achter geplakt hadden.quote:
Ik zit er ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het echt heel storend en vervelend om noodgedwongen minutenlang naar een liedje te moeten luisteren. Ik houd ook niet van musicals.
Briljant lied.quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
Die jongen kan wel erg overdrijven.
Een e-reader leest veel beter
jij weet dat alquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
Die jongen kan wel erg overdrijven.
Een e-reader leest veel beter
Heel simpel.quote:
Veel jonger vooral.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wel een heel irritante en sukkelige versie daarvan.
Het is geen pc.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heel simpel.
Lezen op een pc gaat minder goed doordat het scherm een lichtbron is. Dat maakt grote lappen moeilijk. Daarom is e-paper ook bedacht.
De techniek achter het scherm is gelijk.quote:
Hehe..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Modus het volgende:
Ik koop hem alleen als ik via dit ding kan inbellen naar naar mijn Facebook die de online users van mijn hyves gesynchroniseerd heeft.
Wel weer jammer dat hij niet wist wie Keith Moon was...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef DrDentz het volgende:
Wow die kleine Roy Orbison zag er gaaf uit.
beetje naar hoe zulke BN'ers betaald worden om zulke promopraatjes te geven waarbij de kijker denkt dat het zijn daadwerkelijke mening is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Van Duin blijft toch een geniale man.![]()
Yvon: Wat kan 'ie? Wat kan 'ie?![]()
André: Alles.
Nee, is denk ik gewoon een fanatieke gebruiker. Zeker als je veel met muziek en geluid doet zoals Andre van Duin, zit je bij apple gewoon goed. Mede ook omdat vele studio's, tv maatschappijen met apple producten werken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
wordt andré van duin betaald door apple?
Is ook een béétje van voor zijn tijd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat hij niet wist wie Keith Moon was...
Waarom zou je als BN'er geen fan mogen zijn van iets? Bovendien: Apple heeft geen promotie nodig, die hebben zo'n goede marketing dat alles vanzelf wel loopt. En als ze al op die manier reclame maakten voor zichzelf kozen ze niet een vent van 50+ uit (met alle respect voor André) maar hadden ze er wel een jonger hippere BN'er neergezet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
beetje naar hoe zulke BN'ers betaald worden om zulke promopraatjes te geven waarbij de kijker denkt dat het zijn daadwerkelijke mening is.
althans, ik denk dat het zo gegaan is.
Ik weet het ook niet, maar het zal wel shit zijn aangezien die 3 pubertjes denken dat ze in de jaren 60 leven ofzo, met hun teringherrie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat hij niet wist wie Keith Moon was...
Ooit wel eens bedacht dat AvD onderdeel van de marketing kon zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou je als BN'er geen fan mogen zijn van iets? Bovendien: Apple heeft geen promotie nodig, die hebben zo'n goede marketing dat alles vanzelf wel loopt.
Misschien willen ze de markt van 50+'ers op, wat niet zo gek is. Mijn moeder heeft ook een Mac en het is ideaal voor de oudere wat digibetere medemens.quote:En als ze al op die manier reclame maakten voor zichzelf kozen ze niet een vent van 50+ uit (met alle respect voor André) maar hadden ze er wel een jonger hippere BN'er neergezet.
Jup 10.000E in de pocketquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die man naast Gerrit Komrij is een oud-docent
Heeft hij het beste gedicht gemaakt? Ik schakel net in.
Ja en zijn proza gaat ook worden gepubliceerd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, hij heeft een prijs van 10.000 euro gewonnen. Van 15.000 ingezonden gedichten was die van hem het bestequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij was muziekdocentquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en zijn proza gaat ook worden gepubliceerd.
Gaf ie Nederlands ?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs: Goh! Dit verzint hij ter plekke! Echte live tv.
Komrij: Vanochtend op de radio zei hij het al.
Je hebt gelijk, Hollaback was het nummer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:57 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nee, een nummer van Gwen Stefani.
Leuke gasten zijn datquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef tong80 het volgende:
Koot en Bie over een legendarisch duo gesproken.
Zo jammer dat we ze niet meer zien.
Geen reet aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
Niet echt een bijzondere aflevering vandaag.
Meid tochquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond wordt het mooi ..Heb 2 uitzendingen niet gekeken.
Jij mag dat vinden, ik vind je nog steeds lief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maakt niks uit je kan een uitzending toch minder vinden. of de gasten niet veel aan vinden.
Hij heeft een dikke kop gekregen iigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Pieter Storms lijkt opeens op een Italiaanse operazanger.
die was er van de week alquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:40 schreef tong80 het volgende:
Waar is Jan Mulder met zijn maandoverzicht ?
Ze kraakte bij Matthijs die serie over Annie M.G. volledig afquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:43 schreef tong80 het volgende:
Hetty Blok. Dat is een vrouw naar mijn hart
Terechtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kraakte bij Matthijs die serie over Annie M.G. volledig af
Mooi toch ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kraakte bij Matthijs die serie over Annie M.G. volledig af
Willibrord die achtervolgd werd door een man met een hakbijlquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Mooi programma was dat, Breekijzer.![]()
Breekijzer en Week van Willibrord waren m'n lievelingsprogramma's ook al waren ze tenenkrommend.
Echte paupertelevisie was dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Breekijzer en Week van Willibrord waren m'n lievelingsprogramma's ook al waren ze tenenkrommend.
Die sloeg op de camera dacht ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Hij kreeg ook een keer een stoot op z'n bek van iemand die fout in de oorlog was geloof ik
Dat was veel eerder, in Brandpunt. Bij Week van Willibrord was hij al een vieze oude man.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die sloeg op de camera dacht ik.
Hij viel wel door de mand met een geficteerd gestolen hooden item.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Storms probeerde ook eens verhaal te halen bij Aegon. Helaas voor hem had net het Joegoslavië-Tribunaal intrek genomen in dat gebouw. Op de weg naar buiten kreeg Pieter vliegles.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:07 schreef Adelante het volgende:
Die roodharige meisjes in het publiek
Nooit naar Mary Hoppins gekeken.quote:
Dat waren leuke programma's destijds. Pieter zou graag Breekijzer willen presenteren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Breekijzer was een goed programma.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Met jou valt niet te praten hé! Jij weet gewoon niet dat de musical Mary Poppins heetquote:
Nou hop eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Met jou valt niet te praten hé! Jij weet gewoon niet dat de musical Mary Poppins heetDaarom zei je Mary Hoppins dommerd.
beide waren bullshit programma'squote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Breekijzer was een goed programma.
Willibrord alleen maar sensatie
Het ging mij alleen om het knokken, schelden en lomp doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:41 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
haha sukkel, beide waren bullshit programma's
Hij zal wel een carnavalshit hebben, net als andre van duinquote:Op maandag 1 februari 2010 16:26 schreef Ritmo het volgende:
Wat moet Frans Bauer bij een programma als DWDD? Die hoort thuis bij SBS of de TROS.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij zal wel een carnavalshit hebben, net als andre van duin
Dat lijkt me ook ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij zal wel een carnavalshit hebben, net als andre van duin
het is gewoon een industrie, klimaatindustrie, zorgindustrie nz enzquote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Klimaat hoax of niet, feit is in ieder geval dat de film van al Gore pure paniekzaaierij was
dus ze hebben die 2 medewerkers niet gelijk weggestuurd naar die opmerking dat het te koud is om campagne te voeren ???quote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef Xenomaniac het volgende:
Diederik krijgt het downplayen niet voor elkaar.
Wat een lamlul.
En nóg 1:
http://www.elsevier.nl/we(...)npeaceinformatie.htm
Wat wil je dan? Halve maatregelen?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:49 schreef Felagund het volgende:
Ik snap die zwart/wit discussie nooit. Het is of een hoax of totale paniek.
Nee, concentreren op de belangrijkste maatregelen (duurzame energie) en de rest (gloeilampjes verbieden, CO2 opslag) achterwege laten.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:51 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Halve maatregelen?
Juist. Laten zien wat de voordelen van duurzame energie zijn (lees de portemonnee). Mensen moeten zelf belang hebben bij duurzaam met energie omgaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, concentreren op de belangrijkste maatregelen (duurzame energie) en de rest (gloeilampjes verbieden, CO2 opslag) achterwege laten.
zoiets ja en vooral de olieconsumptie terugdringenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, concentreren op de belangrijkste maatregelen (duurzame energie) en de rest (gloeilampjes verbieden, CO2 opslag) achterwege laten.
De juiste.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:51 schreef Lagrinta het volgende:
Wat wil je dan? Halve maatregelen?
Dit!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:21 schreef Adelante het volgende:
De new kids zijn niet leuk meer, de hit van dit jaar komt van Jos van Oss!!!
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk had van tevoren toch wel een páár klassieke carnavalsnummers kunnen YouTuben?
Ik zie hetquote:
Leek wel redelijk echt.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef Ritmo het volgende:
Was die reclame van Sneijder echt?Nee toch?
Dat was wel een briljante reactie.quote:
Erg droog inderdaad. Hij mag vaker terugkomen. Te weinig op tv.quote:
Jeetje ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Donderdag moet ik kijken ..waarom, dat zeg ik nog niet.
Ik kan me er niks van herinneren.quote:
Die ken ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |