Godsamme en daar betaal ik dan belasting voor, ze zouden je op transport naar haiti moeten zetten dan kun je daar tenminste nog iets nuttigs doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef Hiya het volgende:
Kut
[EDIT]
Ik doe ook nog eens HBO... dit land gaat naar de tyfus :"(
Maar dan niet iets waarbij je moet rekenen he!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Godsamme en daar betaal ik dan belasting voor, ze zouden je op transport naar haiti moeten zetten dan kun je daar tenminste nog iets nuttigs doen.
Nee ze zou niet de binnen gekomen giften moeten gaan beheren, maar daavan heeft ze zelf al aagegeven dat ze dat niet kan. Ik dank dat ze heus wel wat voedselpakket kan doorgeven, of wat fysiek werk op een bananenplantage voor 3 euro per dag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dan niet iets waarbij je moet rekenen he!
Ow dan is ze binnen 3 dagen bijna miljonair, volgens haar eigen berekeningen!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:19 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ik weigert. Falen, hoe hard ook, moet je als een man kunnen dragen. Hoe erg het falen ook is....
OMG :xquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef igor-smirnoff het volgende:
Leuk komt het geld ook echt op Haïti terecht? Of in de zak van de oprichter van giro 555
Door jouw rekenwerk ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef Hiya het volgende:
Kut
[EDIT]
Ik doe ook nog eens HBO... dit land gaat naar de tyfus :"(
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Door jouw rekenwerk ook.
Weet je überhaupt hoe een rekenmachine werkt?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef igor-smirnoff het volgende:
Leuk komt het geld ook echt op Haïti terecht? Of in de zak van de oprichter van giro 555
LOL ik lees over enorme fouten heenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:59 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je dacht het domste wel gehad te hebben, ja de oprichter van 555 heeft de 10 miljoen van elke haitiaan gestolen.
Die heeft nu dus wel 100 miljoen miljard bij elkaar.
De oprichter van giro 555quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef igor-smirnoff het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:37 schreef ToT het volgende:
[..]TS is een meid?!?
Sèèèèèèggg....nog plannen dit weekend?
quote:
Ik zou met mijn rekenkunde wel voor positieve handelsbalans kunnen zorgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Godsamme en daar betaal ik dan belasting voor, ze zouden je op transport naar haiti moeten zetten dan kun je daar tenminste nog iets nuttigs doen.
Ben jij dan niet stiekem niet zo dom, zo niet dommer dan ik ben?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:02 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
LOL ik lees over enorme fouten heen![]()
![]()
ik zag zijn/haar rekenwerk net
lekker boeiend eigenlijk
![]()
Waarom heb jij die pagina nodig eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
lol http://www.gamesover.com/Rama/De%20rekenmachines%20uitleg.htm
is eigenlijk nog best lastig![]()
![]()
![]()
![]()
nee ik dachtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:47 schreef Hiya het volgende:
[..]
Waarom heb jij die pagina nodig eigenlijk?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:46 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ben jij dan niet stiekem niet zo dom, zo niet dommer dan ik ben?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar gewoon lekker mijn bed in gaan en morgen een nieuw account aanmaken.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Er hebben wel meer mensen die rekenfout gemaakt. TS is niet de enige.
Pfff ernstig, het is geen rocket science.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Er hebben wel meer mensen die rekenfout gemaakt. TS is niet de enige.
Toevallig niet in je bookmarks staan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:08 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
nee ik dachtik Google even voor je
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:53 schreef ToT het volgende:
Maar de kans is gewoon idd heel sterk aanwezig dat TS gewoon ff lekker zat te trollen he!
Dat is daar best veelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef mwaterl het volgende:
[..]
83.000.000/10.000.000 = 8.3 euro per inwoner
edit: maar het idee is leuk
Haal die haas maar weer tevoorschijn...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ow Ef Em Gee
Wie heeft nou gelijk, wie gaat er door voor de koelkast. Blijf kijken, tot na de product informatie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |