Godsamme en daar betaal ik dan belasting voor, ze zouden je op transport naar haiti moeten zetten dan kun je daar tenminste nog iets nuttigs doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef Hiya het volgende:
Kut
[EDIT]
Ik doe ook nog eens HBO... dit land gaat naar de tyfus :"(
Maar dan niet iets waarbij je moet rekenen he!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Godsamme en daar betaal ik dan belasting voor, ze zouden je op transport naar haiti moeten zetten dan kun je daar tenminste nog iets nuttigs doen.
Nee ze zou niet de binnen gekomen giften moeten gaan beheren, maar daavan heeft ze zelf al aagegeven dat ze dat niet kan. Ik dank dat ze heus wel wat voedselpakket kan doorgeven, of wat fysiek werk op een bananenplantage voor 3 euro per dag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dan niet iets waarbij je moet rekenen he!
Ow dan is ze binnen 3 dagen bijna miljonair, volgens haar eigen berekeningen!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:19 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ik weigert. Falen, hoe hard ook, moet je als een man kunnen dragen. Hoe erg het falen ook is....
OMG :xquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef igor-smirnoff het volgende:
Leuk komt het geld ook echt op Haïti terecht? Of in de zak van de oprichter van giro 555
Door jouw rekenwerk ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef Hiya het volgende:
Kut
[EDIT]
Ik doe ook nog eens HBO... dit land gaat naar de tyfus :"(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |