quote:Op maandag 8 februari 2010 09:55 schreef GlenSpey het volgende:
Weet iemand hier toevallig of en wanneer 24 wordt herhaald?
Gisteren gemist en zie in de gids er verder niks over staanals ik ze niet terug kan zien kan ik net zo goed de rest van het seizoen ook wel overslaan
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:29 schreef Myers het volgende:
Aflevering was weer grotendeels filler, maar het laatste kwartier was wel erg tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ging het over die op rtl7? Dat seizoen heb ik toch al gezien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:58 schreef Dos37 het volgende:
aflevering is ge-aired niet zeuren. Het was inderdaad een filler episode ik ga er denk ik een paar opsparen, zo schiet het niet echt op.
Nee, over seizoen 8. Waarom zou je hier spoilers willen? Het is vele jaren gemeengoed dat je spoilertags niet meer gebruikt zodra de aflevering in Amerika is uitgezonden en dus hier te downloaden valt. Let ook op het "USA"-tagje in de TT. Met andere woorden: stop met zeuren of ga weg.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Oh, ging het over die op rtl7? Dat seizoen heb ik toch al gezien.
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:29 schreef Myers het volgende:
Aflevering was weer grotendeels filler, maar het laatste kwartier was wel erg tof. Iemand doodgooien met het mes wat je net uit je eigen maag getrokken hebt.![]()
Ik zeg het misschien wat bot, maar daar komt het wel op neer. Als je niets wilt weten over de nieuwste (en al uitgezonden) aflevering van 24, dan moet je hier niet lezen. Simple as that.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
Zeg reageer is effe normaal man. Ga zelf weg..
Toen Jack en die gast uit de Audi stapten was het net of er een mobieltje afgingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
Ik vond de achtergrondmuziek ook wel weer tof, trouwens!
Idd, was wel heel voorspelbaar wat ze deden. Zeer amateuristisch.quote:En kunnen die klojo's van die Dana snel gepakt worden? Dan zijn we ook van die onzin af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |