abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77185730
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef simmu het volgende:
oh, en mijn tetten zijn vooralsnog niks gegroeid cup D was het en cip D is het. het lekken begint al wel
In bed melken Echt alleen 's nachts en maar héél soms, dus ik heb ook geen zin om er compressen voor te gaan dragen.
pi_77186164
Ach mijn vrouw had paar weken geleden ook last van lekkende borsten.

Weet ze ook eens wat het is om een natte droom te hebben
♥ K, N, R en F ♥
pi_77188114
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:10 schreef Asyniur het volgende:
Echt, ik geloofde ook niemand toen iedereeen riep: ow het gaat allemaal zo snel. Nou ik kan je verklappen: opeens ben je 36 weken zwanger, zit je te walvissen op de bank en denk je: ow help, over 1 week mag ik al thuis bevallen maar wie heeft bedacht dat ik een kind kon opvoeden?

Ik schijn vandaag onmogelijk te zijn.....althans volgens lief, maar daar ben ik het natuurlijk niet mee eens!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:15:12 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77190969
Hier geen lekkende tetten!

Fijn dat de babykamer af is freecell

DJRandall, je bent vast niet onmogelijk
pi_77192376
Wat vervelend, dat bh-leed! Kan me voorstellen dat je daar na de zoveelste pasronde wel even *bluh* van wordt.

Kan iemand me even tot de orde roepen? Ik vind het zo spannend, de echo dinsdag. En ik ben van alles aan het lezen over wat er allemaal fout kan gaan, en dan moet ik mezelf steeds even wijsmaken dat de kans veel groter is dat het wél goed is. Jaja, ik weet het, je doet er toch niks aan, maar het is ook zo onwerkelijk en bijzonder dat ik me haast niet kan voorstellen dat er in mijn buik echt een levend kind groeit
pi_77194426
Cantare

Helpt niet hè? Neem jezelf dan maar voor dat je pas zenuwachtig vlak voor de echo mag worden maar natuurlijk is het spannend en ongelofelijk! Heb al 4 echo's gehad en nu zelf het hartje gehoord thuis, maar nog is het allemaal abstract. Gelukkig is het zo dinsdag

Asy ik word ook niet vrolijk van je BH verhalen is er ook online niks te krijgen?

DJRandall, je bent vast niet onmogelijk
pi_77194642
Ik kreeg te horen dat ik een "groot" kado ga krijgen gewoon vanwege de nare buien die K gehad heeft

Omdat ze niet altijd zo lief voor me geweest was en dat ik meestal haar uitlaatklep was. Ik kreeg alles over me heen. Ach ene keer sjago en een andere keer een snauw daar ach het zal er wel bijhoren.

Blijkbaar heeft ze der zelf meer last van gehad en wil ze het op deze manier goedmaken/ iets terug doen. Van mij hoeft het niet maar ze wil het / ze staat erop.
♥ K, N, R en F ♥
pi_77201102
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik kreeg te horen dat ik een "groot" kado ga krijgen gewoon vanwege de nare buien die K gehad heeft
Een kind misschien?
quote:
Omdat ze niet altijd zo lief voor me geweest was en dat ik meestal haar uitlaatklep was. Ik kreeg alles over me heen. Ach ene keer sjago en een andere keer een snauw daar ach het zal er wel bijhoren.

Blijkbaar heeft ze der zelf meer last van gehad en wil ze het op deze manier goedmaken/ iets terug doen. Van mij hoeft het niet maar ze wil het / ze staat erop.
Toch wel een lief gebaar

De katten hebben net een (nog levende) muis naar binnen gebracht en zitten nu lekker ermee te spelen in onze slaapkamer Normaal gesproken zou ik het arme beestje proberen te bevrijden maar dat lukt me nu echt niet meer met die buik. Volgens mij is het nog een LLM muis ook
Het ziet er echt wreed uit want ze laten haar telkens een stukje lopen/strompelen en dan geven ze haar weer een klap of gaan ze er weer grommend mee rondrennen in de bek. En ik ben natuurlijk klaarwakker.

Yay@ huisdieren
pi_77201559
Katten zijn sadisten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 24 januari 2010 @ 09:13:36 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77201801
Cantare, het is heel normaal om je zorgen te maken hoor. Maar niet gaan zoeken naar enge verhalen joh!
En dat onwerkelijke gevoel, dat blijft. Tenminste bij mij wel. Ik vind het nog steeds een raar idee dat er in mijn buik een jongetje groeit. Gewoon zomaar...

Ik heb vannacht goed geslapen. Mijn man wat minder. Die is vannacht op de bank gaan slapen

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 24-01-2010 09:32:45 ]
pi_77201904
fijn dat jij wel goed hebt geslapen asy!
ik blijf het trouwens ook echt onwerkelijk vinden allemaal!
  zondag 24 januari 2010 @ 09:42:30 #162
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77201984
even een jompel voor mezelf: Vandaag 37 weken zwanger!!!!!
Vanaf vandaag mag ik dus gewoon thuis bevallen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77202009
Moggeh! (meldt )

BH leed, ja daar kan ik over mee praten. En via internet bestellen is geen optie, je moet het spul gewoon passen, want het hangt ook van het model af of hij goed zit. Voor de dames die hun eigen maat niet goed weten, laat je eens adviseren in een speciaalzaak. Vaak heb je de omvang al snel te groot gekocht

Freecell, kan je nog wel lopen vandaag?

Octo en M_P 37 weken vandaag, (meldplicht ) nu mag het gebeuren (al is het misschien beter om in ieder geval nog een weekje te wachten)

En dat onwerkelijke ja inderdaad. Straks komt er een meisje uit me, gewoon zomaar inderdaad. Ook al voel ik de baby en zie ik mijn ronde buik elke dag, het blijft onwerkelijk.....
  zondag 24 januari 2010 @ 09:48:07 #164
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77202029
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:13 schreef Asyniur het volgende:
En dat onwerkelijke gevoel, dat blijft. Tenminste bij mij wel. Ik vind het nog steeds een raar idee dat er in mijn buik een jongetje groeit. Gewoon zomaar...
Herkenbaar

Ik heb ineens van die buien dat als ik 'm een uur niet gevoeld heb, ik ongerust word. Ons mannetje is sowieso geen druktemaker, dat samen met mijn placenta aan de voorkant en behoorlijk wat extra isolatie van mijn buik, maakt voelen soms lastig. Maar die ongerustheid schijnt er bij te horen

Straks naar de IKEA om nog wat babykamer spullen te halen
pi_77202058
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:46 schreef sindell het volgende:
En dat onwerkelijke ja inderdaad. Straks komt er een meisje uit me, gewoon zomaar inderdaad. Ook al voel ik de baby en zie ik mijn ronde buik elke dag, het blijft onwerkelijk.....
Echt? Zijn mijn zorgen dan allemaal voor niets en gaat het echt zomaar?

pi_77202065
het meest vreemde is dat ongerustheid en verantwoordelijkheidsgevoel gewoon noooooooit meer zal verdwijnen heb ik horen zeggen!

oe leuk veel plezier happy!
pi_77202084
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:51 schreef leonieke het volgende:

[..]

Echt? Zijn mijn zorgen dan allemaal voor niets en gaat het echt zomaar?

Wishfull thinking?

Ik moet eerlijk zeggen trouwens dat ik er helemaal niet tegenop zie. Eigenlijk ben ik juist heel nieuwsgierig naar de hele ervaring...
pi_77202113
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:54 schreef sindell het volgende:

[..]

Wishfull thinking?

Ik moet eerlijk zeggen trouwens dat ik er helemaal niet tegenop zie. Eigenlijk ben ik juist heel nieuwsgierig naar de hele ervaring...
Ik heb er eigenlijk best wel schrik voor
Niet dat ik er tegenop zie, maar ik ben gewoon bang dat ik het niet ga kunnen. En ja, het cliché "er is er nog geen één blijven zitten" heb ik ondertussen al genoeg gehoord.
pi_77202115
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:54 schreef sindell het volgende:

[..]

Wishfull thinking?

dat klinkt eigenlijk wel heel mooi sindell
pi_77202193
Ja dat is ook wel zo, maar aan de andere kant vraag ik me ook wel eens af of het niet te naïef is....
Maar voor pijn ben ik niet bang ik kan wel wat hebben. Maar misschien kom ik er wel helemaal van terug hoor na de tijd...ik weet gewoon niet wat het is en ik kan me er ook geen voorstelling van maken. Dus ik sta er heel open in eigenlijk. Ik weet niet of dat de manier is, maar ja het moet toch, kan niet meer terug he
pi_77202256
Dat is dan weer helemaal waar. Terug kunnen we niet meer
Nu hoop ik gewoon dat ik nog een aantal positieve verhalen van bevallingen hoor zo net voor het mijn beurt is. Vriendin van collega is net bevallen en ik zou het liever toch allemaal net wat anders zien (understatement ) Maar we hebben het natuurlijk niet voor het kiezen.
pi_77202302
Nee dat is ook zo hoor. Maar ik hou me er ook maar aan vast dat alles tot nu toe zo voorspoedig is gegaan, dat een bevalling dan toch ook wel zou moeten lukken. En wij vrouwen zijn er op gemaakt he? Je kunt vaak meer dan je denkt hoor. En ik heb ook genoeg horrorverhalen gehoord, maar daar trek ik me weinig van aan, volgens mij zijn er nog veel meer goede verhalen!

(zul je straks zien dat het bij mij ook horror wordt )
pi_77202462
Ik hou me een beetje vast aan het feit dat ik al 2 keer een niercrisis heb gehad en de dokters toen altijd vroegen of ik niet zwanger kon zijn. Maar toen had ik geen zo'n buik dat ik me in alle bochten kon wringen

Btw, een heel domme vraag misschien maar mag je jouw baby niet met gewone washandjes wassen? Ik lees overal "hydrofiele washandjes" maar heb dus geen idee wat dat is En alle websites die ik vind zijn .nl's. In België zal dat dus waarschijnlijk anders heten...
pi_77202485
ik kan me er ook geen voorstelling van maken
ik zou ook niet weten hoe ik op het moment zelf reageer
in die zin sta ik er wel open in
hoop alleen dat mn been ook mee wil werken als die moeilijk gaat doen zou ik het niet weten
  zondag 24 januari 2010 @ 10:42:02 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77202632
Tja BH-leed. Hier helemaal geen last van, ben overgestapt van cup B naar C, C zit wel lekkerder. B is nog niet te klein. Heb alleen zo'n verlenger gehaald, want m'n omvang is wel iets groter nu. Hier in Tilburg is het overigen dramatisch met zwangerschapsBH's. Ik weet maar 2 winkels waar ze ze hebben. Prenetal en zo'n zwangerschapsmodezaakje. Vervelende is wel dat die confectie aanhouden en dus niet gaan tot 95 wat ik nu nodig heb. Met de verlenger erbij gaat het gelukkig gewoon goed...

Cantare, zo herkenbaar jouw gevoelens... Doe wat Orea zegt, spreek met jezelf af dat je alleen op de dag zelf je over mag geven aan druk maken... Het zal niet altijd lukken, maar het gaf mij ook wel wat rust op de andere dagen...

@Sc0rpion... Martijn krijgt al een kind van me, dus die buien moet hij er maar bij nemen Ga je er eigenlijk tegenin als ze zo hormonaal is of laat je het overwaaien? Ik denk wel eens dat het de helft aan 'fitties' hier in huis zou schelen als Martijn het gewoon zou laten overwaaien ipv er tegenin te gaan.

Gatver octo... Ik heb daar ook zo'n hekel aan als de katten daarmee komen. Ik sjees er dan wel degelijk achteraan. Al heb ik nu natuurlijk niet zo'n enorme buik mee te sjouwen... (bij die leeuwen van ons werkt het roepen en mopperen echter ook nog wel eens )

Asy, dat is dus de oplossing. Je man op de bank en jij slaapt prinsheerlijk

mama_papa, mijlpaal en meldplicht

Leo voel je jezelf al wat rustiger voor wat betreft je werk? Nog maar heel even en dan mogen ze het allemaal zelf uitzoeken (en was het met je man al opgelost vwb thuis zijn met de bevalling?)

En het mag bekend zijn dat ik het ook erg onwerkelijk vind allemaal, niet alleen omdat ik helemaal niets voel momenteel en net zo goed niet zwanger had kunnen zijn, maar ook omdat ik mezelf gewoon geen voorstelling kan maken van fluugs als mama... Dan moet ik toch zeker eerst nog even volwassen worden

Overigens Orea, ik zag jou gisteren ergens de opmerking maken over de box en dat die er nu maar heel even staat om te kijken of ie past... Is natuurlijk niet zo he... Meid doe gewoon lekker alles op je eigen tempo. Als dat bij jou betekent dat je nu al wilt beginnen met alles op orde maken moet je dat lekker doen. Ik had dat bij de tweede zwangerschap ook. Toen stond de box al in de huiskamer met alle spulletjes die ik gekregen/gekocht had erin, zag er toch geweldig uit... Ik heb het destijds allemaal wel opgeruimd weer en nog niet terug naar beneden gehaald... Heb met Martijn afgesproken dat ik de boel over 3,5 week weer naar beneden willen. We weten dan of het een Willem of Fiene wordt en dan mag ik van mezelf ook 'los' met kopen

Ik ben zo blij dat het 'depressieve' er in ieder geval even vanaf is bij mij, zelfs de angst- en paniekaanvallen zijn nu veel minder. Wat dat betreft doen de hormonen ook wel goede dingen voor mij. Hopen dat dit de rest van de zwangerschap zo blijft, dan zien we daarna wel weer hoe wendbaar ik ben geworden. Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat ik best een stukje roze wolk zal gaan vinden zodra ik de baby ga voelen en het allemaal wat werkelijker wordt. Ik zal nooit iemand worden die druipend in de babywinkel staat, maar dat zit ook niet in m'n karakter dus dat zou wel heel erg te veel gevraagd zijn

Zo, nu m'n ontbijtje naar binnen werken en kijken of iemand vandaag m'n postlengte nog gaat overtreffen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')