Tja BH-leed. Hier helemaal geen last van, ben overgestapt van cup B naar C, C zit wel lekkerder. B is nog niet te klein. Heb alleen zo'n verlenger gehaald, want m'n omvang is wel iets groter nu. Hier in Tilburg is het overigen dramatisch met zwangerschapsBH's. Ik weet maar 2 winkels waar ze ze hebben. Prenetal en zo'n zwangerschapsmodezaakje. Vervelende is wel dat die confectie aanhouden en dus niet gaan tot 95 wat ik nu nodig heb. Met de verlenger erbij gaat het gelukkig gewoon goed...
Cantare, zo herkenbaar jouw gevoelens... Doe wat Orea zegt, spreek met jezelf af dat je alleen op de dag zelf je over mag geven aan druk maken... Het zal niet altijd lukken, maar het gaf mij ook wel wat rust op de andere dagen...

@Sc0rpion... Martijn krijgt al een kind van me, dus die buien moet hij er maar bij nemen

Ga je er eigenlijk tegenin als ze zo hormonaal is of laat je het overwaaien?
Ik denk wel eens dat het de helft aan 'fitties' hier in huis zou schelen als Martijn het gewoon zou laten overwaaien ipv er tegenin te gaan.Gatver octo... Ik heb daar ook zo'n hekel aan als de katten daarmee komen. Ik sjees er dan wel degelijk achteraan. Al heb ik nu natuurlijk niet zo'n enorme buik mee te sjouwen... (bij die leeuwen van ons werkt het roepen en mopperen echter ook nog wel eens

)
Asy, dat is dus de oplossing. Je man op de bank en jij slaapt prinsheerlijk

mama_papa, mijlpaal en meldplicht

Leo voel je jezelf al wat rustiger voor wat betreft je werk? Nog maar heel even en dan mogen ze het allemaal zelf uitzoeken

(en was het met je man al opgelost vwb thuis zijn met de bevalling?)
En het mag bekend zijn dat ik het ook erg onwerkelijk vind allemaal, niet alleen omdat ik helemaal niets voel momenteel en net zo goed niet zwanger had kunnen zijn, maar ook omdat ik mezelf gewoon geen voorstelling kan maken van fluugs als mama... Dan moet ik toch zeker eerst nog even volwassen worden
Overigens Orea, ik zag jou gisteren ergens de opmerking maken over de box en dat die er nu maar heel even staat om te kijken of ie past... Is natuurlijk niet zo he...

Meid doe gewoon lekker alles op je eigen tempo. Als dat bij jou betekent dat je nu al wilt beginnen met alles op orde maken moet je dat lekker doen. Ik had dat bij de tweede zwangerschap ook. Toen stond de box al in de huiskamer met alle spulletjes die ik gekregen/gekocht had erin, zag er toch geweldig uit...

Ik heb het destijds allemaal wel opgeruimd weer en nog niet terug naar beneden gehaald... Heb met Martijn afgesproken dat ik de boel over 3,5 week weer naar beneden willen. We weten dan of het een Willem of Fiene wordt en dan mag ik van mezelf ook 'los' met kopen

Ik ben zo blij dat het 'depressieve' er in ieder geval even vanaf is bij mij, zelfs de angst- en paniekaanvallen zijn nu veel minder. Wat dat betreft doen de hormonen ook wel goede dingen voor mij. Hopen dat dit de rest van de zwangerschap zo blijft, dan zien we daarna wel weer hoe wendbaar ik ben geworden. Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat ik best een stukje roze wolk zal gaan vinden zodra ik de baby ga voelen en het allemaal wat werkelijker wordt. Ik zal nooit iemand worden die druipend in de babywinkel staat, maar dat zit ook niet in m'n karakter dus dat zou wel heel erg te veel gevraagd zijn

Zo, nu m'n ontbijtje naar binnen werken en kijken of iemand vandaag m'n postlengte nog gaat overtreffen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?