Geen MH vandaag ivm Zeroes top1000quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:23 schreef Derek010 het volgende:
Een goede Megahit zou zijn Jurk! - Zou zo graag.
Ja, hoorde ook net dat er geen MH is. Dus let op het woordje zouquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Geen MH vandaag ivm Zeroes top1000![]()
Nu Wheels, straks Kane in de studio, ik ga zappen
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de Zeroes Request Top 1000-site staat nu ook online op 3FM.nl.
* Sirolf is toch eigenlijk wel benieuwd wat jullie daarvan vinden qua kleurstelling e.d.
Wie weet...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ziet er goed uit
BTW wordt dit de nieuwe header http://www.erwinderuiter.nl/3fm/header/
Ja dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet...
Al vraag ik me nu wel af hoe je aan die URL komt.
Ik zat nog te denken om de top tien hier te posten, maar uiteindelijk maar niet gedaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:21 schreef Bol_Wan het volgende:
das ook lekker.. khad helemaal niet willen weten wie der de zeros top 100 wint![]()
niet dat het niet verschrikkelijk voor de hand lag
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Zit net even in de lijst van de Zeroes te kijken. Jezus christus, wat een baggerlijst.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:21 schreef ScottTracy het volgende:
GoedeMIDDAG
Ga nu even de zeroes lijst bekijken... kijken of mijn platen erin staan.
989 23-1-2010 - 7:00 TREBLE - RAMAGANANA 0quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Zit net even in de lijst van de Zeroes te kijken. Jezus christus, wat een baggerlijst.
als je toch automatisch doorgestuurd word, had et weinig uitgemaaktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken om de top tien hier te posten, maar uiteindelijk maar niet gedaan
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
Straks is het weer Ekstra Weekend tijd![]()
![]()
Al staat ie op 874. Hij komt voorbij. Carequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tick tick tick tick tick tick tick BOOM
kan jij nog herinneren in welk topic dat was..? weet nog dat ik daar mijn lijstje neergeplant heb, en ik wil nog wel ff kijken welke dervan het gehaald hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef ScottTracy het volgende:
Gnarls Barkley - Crazy #60
Stereophonics - Dakota #138
Annie - Heartbeat #niet genoteerd
Eminem - Stan #121
Outkast - Hey Ya #103
Pipettes - Pull Shapes #niet genoteerd
White Stripes - 7 Nation Army #9
Modjo - Lady #658
Sam Sparro - Black and Gold #384
Arctic Monkeys - When the Sun Goes Down #56
Daft Punk - Digital Love #niet genoteerd
Ach, valt niet tegen. Waarom hebben jullie niet allemaal Digital Love al vrije keuze ingevuld?
Trouwens ik had al voorspeld door Just Breathe zo hoog zou komen, 14deUse Somebody, Human en Make You Feel My Love ook zo hoog
![]()
En This is the Life
Mijn hemel, ik stop met kijken naar die lijst
Mijn lijstje staat in dit topic: [3FM #1910] Sneeuw buiten, WhiteNoise binnen weet niet of jouw lijstje daar ook bijstaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kan jij nog herinneren in welk topic dat was..? weet nog dat ik daar mijn lijstje neergeplant heb, en ik wil nog wel ff kijken welke dervan het gehaald hebben
Jij hebt tenminste nog 8 nummers in de lijst staan, ik heb er welgeteld 1quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef ScottTracy het volgende:
Gnarls Barkley - Crazy #60
Stereophonics - Dakota #138
Annie - Heartbeat #niet genoteerd
Eminem - Stan #121
Outkast - Hey Ya #103
Pipettes - Pull Shapes #niet genoteerd
White Stripes - 7 Nation Army #9
Modjo - Lady #658
Sam Sparro - Black and Gold #384
Arctic Monkeys - When the Sun Goes Down #56
Daft Punk - Digital Love #niet genoteerd
Ach, valt niet tegen. Waarom hebben jullie niet allemaal Digital Love al vrije keuze ingevuld?
Trouwens ik had al voorspeld door Just Breathe zo hoog zou komen, 14deUse Somebody, Human en Make You Feel My Love ook zo hoog
![]()
En This is the Life
Mijn hemel, ik stop met kijken naar die lijst
ah ja, dank je.. lijstje is nu alweer stuk veranderd zie ik.. ach ja, is toch meestal in de waan van de dag zoietsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mijn lijstje staat in dit topic: [3FM #1910] Sneeuw buiten, WhiteNoise binnen weet niet of jouw lijstje daar ook bijstaat
Echt, mensen die daarop stemmen moeten ze het stemrecht ontnemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
870 UNDERDOG PROJECT - SUMMERJAM 2003![]()
![]()
Deze lijkt mij nog een stukje ergerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
870 UNDERDOG PROJECT - SUMMERJAM 2003![]()
![]()
maar over een paar jaar vragen mensen zich af wrm ze der nu pas mee komen en krijg je et gezeur weer dat ze verder niks kunnen verzinnen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:01 schreef Steven250 het volgende:
Ze zijn veel te vroeg met die Top 1000 lijst van de Zero's naar mijn mening. De muziek van 2009 is nu nog veel te recent en mensen stemmen dan nog te veel op de liedjes die ze nu nog veel horen. Als je een paar jaar wacht dan filtert te tijd er vanzelf de liedjes uit die echt goed waren.
Tot vannacht, misschien!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:23 schreef ScottTracy het volgende:
Geen tijd gehad om 3fm te luisteren vandaag... en vanavond ook helaas weer niet. Misschien kom ik vannacht nog effe langs.
Veel Ekstra weekend plezier
zo mee eens , ze begonnen er vorig jaar al mee met de 00's requestquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:01 schreef Steven250 het volgende:
Ze zijn veel te vroeg met die Top 1000 lijst van de Zero's naar mijn mening. De muziek van 2009 is nu nog veel te recent en mensen stemmen dan nog te veel op de liedjes die ze nu nog veel horen. Als je een paar jaar wacht dan filtert te tijd er vanzelf de liedjes uit die echt goed waren.
pizza al in de ovenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tot vannacht, misschien!![]()
.
edit:
MaW, ik ook wel een beetje
zegt eigelijk dat we muzikaal bij de verkeerde zender zitten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog 8 nummers in de lijst staan, ik heb er welgeteld 1!!!
Alleen Gotye ergens in de 540, wat een treurige lijst is dit zeg
hopelijk lig ik om 07oo nog in bedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:28 schreef gerbenp het volgende:
Denk dat jullie me morgenochtend om 7 uur niet zien, geen zin in heel die zeroes top 1000 eigenlijk
REALLY, Nederland? I mean, really?quote:3 29-1-2010 - 17:00 KREZIP - I WOULD STAY 0
En op KX wordt nu Sit on my face gestartquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Piles het volgende:
Vetlap verstikt man door op hem te zitten
Waarom moet ik dan gelijk aan Ekdom denken
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En op KX wordt nu Sit on my face gestart![]()
Eng
Ik hoor m'n verwarming die aangaat, die tikt. Klinkt het zo hard?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:59 schreef themauster het volgende:
Iemand anders die alleen irritant getik hoort op de vsr?
hehe ik heb de VSR stream aan maar hoor alleen maar irritant getikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor m'n verwarming die aangaat, die tikt. Klinkt het zo hard?
Voordat ik klikte wist ik al dat het een Djeez bericht wasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Piles het volgende:
Vetlap verstikt man door op hem te zitten
Waarom moet ik dan gelijk aan Ekdom denken
Logisch, met zo'n titelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voordat ik klikte wist ik al dat het een Djeez bericht was
best wel erg dat je die kluns van een Djeez kan herkennen, als je ook ziet hoe hij omging met zijn babyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voordat ik klikte wist ik al dat het een Djeez bericht was
Huh, wat? Vertelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
best wel erg dat je die kluns van een Djeez kan herkennen, als je ook ziet hoe hij omging met zijn baby
Heb je je ouderwetschen radieau het venster uit gegooid?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:08 schreef themauster het volgende:
Geen 101.tv en geen geluid op VSR stream gaat lekker vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |