REALLY, Nederland? I mean, really?quote:3 29-1-2010 - 17:00 KREZIP - I WOULD STAY 0
En op KX wordt nu Sit on my face gestartquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Piles het volgende:
Vetlap verstikt man door op hem te zitten
Waarom moet ik dan gelijk aan Ekdom denken
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En op KX wordt nu Sit on my face gestart![]()
Eng
Ik hoor m'n verwarming die aangaat, die tikt. Klinkt het zo hard?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:59 schreef themauster het volgende:
Iemand anders die alleen irritant getik hoort op de vsr?
hehe ik heb de VSR stream aan maar hoor alleen maar irritant getikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor m'n verwarming die aangaat, die tikt. Klinkt het zo hard?
Voordat ik klikte wist ik al dat het een Djeez bericht wasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Piles het volgende:
Vetlap verstikt man door op hem te zitten
Waarom moet ik dan gelijk aan Ekdom denken
Logisch, met zo'n titelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voordat ik klikte wist ik al dat het een Djeez bericht was
best wel erg dat je die kluns van een Djeez kan herkennen, als je ook ziet hoe hij omging met zijn babyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voordat ik klikte wist ik al dat het een Djeez bericht was
Huh, wat? Vertelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
best wel erg dat je die kluns van een Djeez kan herkennen, als je ook ziet hoe hij omging met zijn baby
Heb je je ouderwetschen radieau het venster uit gegooid?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:08 schreef themauster het volgende:
Geen 101.tv en geen geluid op VSR stream gaat lekker vandaag
die hele stream doet het hier niet.quote:bij wie doet het geluid op http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx het nog meer niet??
Floortje, al is het nog even niet duidelijk of dat Dessing of die van Idols is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:11 schreef alors het volgende:
Hebben we nog een G.A.S.T vandaag?
denk Dessing want die is weer even terug in nederland.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Floortje, al is het nog even niet duidelijk of dat Dessing of die van Idols is.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die heeft zijn baby fles drank gegeven toen ze niet wilde slapen en hij moest oppassen.
Kunnen we tenminste vingertje wijzen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Ah, door Radio 555 is er wat mis gegaan met het geluid, zowel op VSR als 101TV (die gebruiken dezelfde audio).
Daarvoor gebruikten ze dezelfde verbinding naar 101TV volgens mij, vandaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kunnen we tenminste vingertje wijzen...
(Niet naar Haïti overigens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |