quote:Heerlijk Jan Smit, die wil ik nog steeds doen.
heb ik ook, klinkt eigenlijk wel erg egoïstischquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
TVP,
begin nu toch wel een beetje Haiti moe te worden
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:31 schreef hole1988 het volgende:
GADVERDAMME
Mis Mondriool twittert:
[..]
quote:Alle radiostations: draai 25-01-2010 als 1e plaat na 15 uur (aanvang crematie) tears run rings (marc almond) voor @arjengrolleman. PLEASE RT
yup, Zeros top 1000 begint zaterdag pasquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:34 schreef alors het volgende:
Is er wel Ekstra Weekend morgen?
Ik vind die Zeroes top1000 echt superkut
Dacht je dat je van die kutreclame af was, krijg je die grafplaat nog eens in zijn geheel te horenquote:
Zeer irritant inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dacht je dat je van die kutreclame af was, krijg je die grafplaat nog eens in zijn geheel te horen
http://twitter.com/tonvanhoof/status/8041967626quote:
mooi idee.. dat was toch zijn favoriete nummer o.i.d? prachtige plaat iigquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://twitter.com/tonvanhoof/status/8041967626
BTW repetitie NL helpt haiti http://www.radio555.nl/page/liveplayer_tv
Van mij hoeft het trouwens ook niet hoor die zeroes top 1000.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:34 schreef alors het volgende:
Is er wel Ekstra Weekend morgen?
Ik vind die Zeroes top1000 echt superkut
Damnquote:
quote:@gerardekdom ik zal maar niet vertellen wat mijn volgende single wordt... hahaha.
quote:@MissMontreal Ga je 'Killing in the name' coveren? Whahaha!
Zelfs typen is lastig.... maar goed. U bent gewaarschuwd.quote:@gerardekdom Nee ga een nummer coveren van diedo
THE HORRORquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs typen is lastig.... maar goed. U bent gewaarschuwd.
Dat dusquote:
Succesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat dus, tijd om naar de Vu te aan. Laatste college wetenschapsleer
Spannend ! wat is je eigen gevoel?! Volgens mij heb je het in Belgie wel een beetje gezien of niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Succes.
Ik ga zo weer es naar kantoor hier in NL. Alweer maanden niet geweest. Babbelen over de toekomst.
Yup. Is mooi geweest. Ons project is wel zo'n beetje klaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spannend ! wat is je eigen gevoel?! Volgens mij heb je het in Belgie wel een beetje gezien of niet?
Jep.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Heuj, net die vent van TopGear gemist?
Ook wel prettig denk ik om weer wat dichter bij huis aan het werk te zijn en je NL collega's weer te zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Is mooi geweest. Ons project is wel zo'n beetje klaar. Kunnen met een goed gevoel terugkijken
. Veel opgezet en bereikt in Belgique.
Wil nu heel wat anders gaan doen, dus eens kijken hoe Q me daarbij gaat helpen. Uiteindelijk moeten zij (mede) zorgen voor werk.
Wie beweerde dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:52 schreef JDude het volgende:
Aangrijpend liedje.
Niets is aangrijpend met die kutstem van Rihanna.
Godsammequote:
Bijna weekend ? Lekker !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:36 schreef Bryze het volgende:
Bijna weekend
Morgen Zero's top 1000
whiii
Nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! ge-wel-dige plaat dit. Damn!
Mo Solid Gold - Personal Saviour
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:31 schreef hole1988 het volgende:
GADVERDAMME
Mis Mondriool twittert:
[..]
Gratis tip van ome Sersjee: klik op "unfollow". Heb je er geen last meer van! Goed he...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs typen is lastig.... maar goed. U bent gewaarschuwd.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef themauster het volgende:
Huis toegewezen gekregenWij gaan nu van huisje met 1 slaapkamer naar een gezinswoning met 3 slaapkamers
wow, te gek man! Mooi vooruitzichtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef themauster het volgende:
Huis toegewezen gekregenWij gaan nu van huisje met 1 slaapkamer naar een gezinswoning met 3 slaapkamers
Wat wil jij er in hebben dan? (welke 10 heb jij opgestemt?)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:30 schreef alors het volgende:
k hou mn hart vast voor die zeroes top1000, als ik hoor wat voor zeikrock daaruit komt. Keane, Nickelback en nu Hoobastank en al die singer/songwriter bullshit van gavin degraw etc
heb ik ooit wel eens gepost, maar zit nu op mobiel dus kan het niet opzoeken...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:32 schreef Bryze het volgende:
[..]
Wat wil jij er in hebben dan? (welke 10 heb jij opgestemt?)
Jammer, was wel benieuwdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
heb ik ooit wel eens gepost, maar zit nu op mobiel dus kan het niet opzoeken...
Vind je 'm nog steeds leuk ja?quote:
Vol verwachting klopt mijn hart :pquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef alors het volgende:
[..]
ik ben zo thuis, dus al k t niet vergeet zal ik em zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |