THE HORRORquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs typen is lastig.... maar goed. U bent gewaarschuwd.
Dat dusquote:
Succesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat dus, tijd om naar de Vu te aan. Laatste college wetenschapsleer
Spannend ! wat is je eigen gevoel?! Volgens mij heb je het in Belgie wel een beetje gezien of niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Succes.
Ik ga zo weer es naar kantoor hier in NL. Alweer maanden niet geweest. Babbelen over de toekomst.
Yup. Is mooi geweest. Ons project is wel zo'n beetje klaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spannend ! wat is je eigen gevoel?! Volgens mij heb je het in Belgie wel een beetje gezien of niet?
Jep.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Heuj, net die vent van TopGear gemist?
Ook wel prettig denk ik om weer wat dichter bij huis aan het werk te zijn en je NL collega's weer te zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Is mooi geweest. Ons project is wel zo'n beetje klaar. Kunnen met een goed gevoel terugkijken
. Veel opgezet en bereikt in Belgique.
Wil nu heel wat anders gaan doen, dus eens kijken hoe Q me daarbij gaat helpen. Uiteindelijk moeten zij (mede) zorgen voor werk.
Wie beweerde dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:52 schreef JDude het volgende:
Aangrijpend liedje.
Niets is aangrijpend met die kutstem van Rihanna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |