Godsammequote:
Bijna weekend ? Lekker !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:36 schreef Bryze het volgende:
Bijna weekend
Morgen Zero's top 1000
whiii
Nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! ge-wel-dige plaat dit. Damn!
Mo Solid Gold - Personal Saviour
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:31 schreef hole1988 het volgende:
GADVERDAMME
Mis Mondriool twittert:
[..]
Gratis tip van ome Sersjee: klik op "unfollow". Heb je er geen last meer van! Goed he...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs typen is lastig.... maar goed. U bent gewaarschuwd.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef themauster het volgende:
Huis toegewezen gekregenWij gaan nu van huisje met 1 slaapkamer naar een gezinswoning met 3 slaapkamers
wow, te gek man! Mooi vooruitzichtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef themauster het volgende:
Huis toegewezen gekregenWij gaan nu van huisje met 1 slaapkamer naar een gezinswoning met 3 slaapkamers
Wat wil jij er in hebben dan? (welke 10 heb jij opgestemt?)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:30 schreef alors het volgende:
k hou mn hart vast voor die zeroes top1000, als ik hoor wat voor zeikrock daaruit komt. Keane, Nickelback en nu Hoobastank en al die singer/songwriter bullshit van gavin degraw etc
heb ik ooit wel eens gepost, maar zit nu op mobiel dus kan het niet opzoeken...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:32 schreef Bryze het volgende:
[..]
Wat wil jij er in hebben dan? (welke 10 heb jij opgestemt?)
Jammer, was wel benieuwdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
heb ik ooit wel eens gepost, maar zit nu op mobiel dus kan het niet opzoeken...
Vind je 'm nog steeds leuk ja?quote:
Vol verwachting klopt mijn hart :pquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef alors het volgende:
[..]
ik ben zo thuis, dus al k t niet vergeet zal ik em zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |