PearlBitch natuurlijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
Reden: Een beetje praten met Japio................ en Sly van NowLive!
Samen met PietjeSV. En toen leefden ze nog lang.quote:
Daar zou Sly wel een taaie aan hebben ja.quote:
Lijkt me eerder gunstig voor de user!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef Disana het volgende:
Beetje ongelijke strijd trouwens, een forumbeheerder tegen een forumuser die niet uit naam van zijn/haar forum mag spreken.
Lijkt me meesterlijke tv. Waar ben je PB.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zou Sly wel een taaie aan hebben ja.![]()
En het is een vrouw, dus zelfs Sly slaat die denk ik niet.
Ja maar die gaat op zijn donder krijgen als ie uit naam van ons allemaal die vetklep voor rotte vis uitmaaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me eerder gunstig voor de user!
Geloof me, het ligt behoorlijk gecompliceerdquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is wel een heel makkelijk excuus
Daarom moeten we ook een doorgewinterde rellerd hebben. PB heeft usenet-relervaring en Sly is gefrustreerd dat hij er maar niet achter kan komen wie ze op zijn forum is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef Dementor het volgende:
Nou dan moet je iemand vinden die al die bullshit van Nowlive heeft meegekregen en nog zin en tijd heeft om daar energie in te steken.
Of het loopt uit op een vechtpartij of het gesprek slaat binnen een minuut of vijf net zo dood als een lauw biertje op een regenachtige middag in de lokale snackbar.
Dit is dus gewoon een open uitnodiging voor Sly om nogmaals alles recht te lullen wat krom is, hij heeft hier wat te winnen de rest niet.
![]()
Bedoel je LekkerSimpel misschien? Die nu als chatmod PietjeSV dienst doet? Joh die ontploft binnen twee minuten; het streven lijkt me de andere partij te laten ontploffen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Lassie! Of hoe heet ie ook weer. Die van die Jaap site. Die past wel bij het niveau, en gaat direct de oorlog in. Gok ik.
Cc is niet geïnteresseerd in al dat forumgedoe zei ze laatst. PB daarentegen lust Sly wel rauw bij een zachtgekookt eitjequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Cc en/of Pearlbitch iig, lijkt me duidelijk.
Wahaha.. Helaas kan ik niet, maar het idee is leuk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me meesterlijke tv. Waar ben je PB.
Oh kom nou zeg, daar maak je toch tijd voor vrij? Zo'n buitenkans krijg je nooit meer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha.. Helaas kan ik niet, maar het idee is leuk!![]()
Iets voor Bommie misschien?
Die is helemaal Zen tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha.. Helaas kan ik niet, maar het idee is leuk!![]()
Iets voor Bommie misschien?
Wil je zelf niet gaan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:38 schreef Disana het volgende:
Versabommie schreef pas nog dat hij waarschijnlijk de enige is die nooit iets met Sly gehad heeft. Dus die valt af. We willen een rel zien waarbij de andere partij moet worden afgevoerd.
Je gaat niet 'namens Fok' dus je wordt er niet op afgerekendquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou me op een permban op Fok komen te staan.
ver weg is relatiefquote:Gelukkig woon ik te ver weg
Ik vind echt dat PB moet gaan. Anders kijken we haar gewoon nooit meer aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat niet 'namens Fok' dus je wordt er niet op afgerekend
[..]
ver weg is relatief
Of hij valt daardoor juist niet af; een FOK! RLS-pitbull die geen vijand van Sly is....quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:38 schreef Disana het volgende:
Versabommie schreef pas nog dat hij waarschijnlijk de enige is die nooit iets met Sly gehad heeft. Dus die valt af. We willen een rel zien waarbij de andere partij moet worden afgevoerd.
Wie zegt dat ik die al niet heb??quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ben helemaal voor Pearlbitch. En dan krijgt ze als dank dat schrijveresje van gisteren!
Als je het doet zal ik nooit meer iets lelijks over Lieke zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die al niet heb??
Blijft moeilijk op korte termijn. Da's het nadeel van een eigen toko. Altijd online, maar wel aan huis gekluisterd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef Copycat het volgende:
Ah, Pearlbitch!
Pretty please!
En als we Tabula Rasa op een andere dag plannen?
Ja maar als ze buddy-buddy gaan zitten doen is er voor ons niet zoveel aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij valt daardoor juist niet af; een FOK! RLS-pitbull die geen vijand van Sly is....
Dat zal Versabommie toch niet doen??quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar als ze buddy-buddy gaan zitten doen is er voor ons niet zoveel aan.
Ik weet niet hoe goed hij op de hoogte is van de reputatie van zijn tegenstander.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal Versabommie toch niet doen??
Tempting..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je het doet zal ik nooit meer iets lelijks over Lieke zeggen.
Ja die! En die is nu mod daar?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je LekkerSimpel misschien? Die nu als chatmod PietjeSV dienst doet? Joh die ontploft binnen twee minuten; het streven lijkt me de andere partij te laten ontploffen.
LS is nu een SV'er, die zal ons denk ik niet meer kunnen vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja die! En die is nu mod daar?
Lijkt me best wel spannend.. Wie ontploft er als eerste tussen die twee? Sly, of toch Lassie. Kan iemand dat regelen?
Wat een onzinquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
Dat zou me op een permban op Fok komen te staan.
Het was dan ook een grapje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je gaat FOK! niet vertegenwoordigen of zo.
Oh.. Ok.. Dan moet jij het maar doen. Sorryquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
LS is nu een SV'er, die zal ons denk ik niet meer kunnen vertegenwoordigen.
Laat Pietje het maar doen. Zit er tenminste nog een mod tegenover een forumbeheerder.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Oh.. Ok.. Dan moet jij het maar doen. Sorry
waarom ga jij niet fluitert ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Ook iemand met humor zou leuk zijn
mijn lijstje:
1. 5thencounter.
2. Scrutinizer.
3. Kees knal_piemel.
4. Gert
5. Liesje
6. Ian_Nick
7. Teun
ja ja...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ga de koffie rond brengen.
Ik denk juist dat jij je niks aantrekt van het Sly-gebeuren en daar gewoon komt om een toffe tijd te hebben en enkel leuk te chitchatten, daarom juist jij!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
Oh!
Heel lief van jullie dat jullie denken dat ik dat zou kunnen
Maar tegen het Jaap-Sly gebeuren zeg ik vriendelijk nee.
Het idee van Peter lijkt mij dan weer wel leuk.
Het ging mij meer om Jaap dat ik niet wil.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk juist dat jij je niks aantrekt van het Sly-gebeuren en daar gewoon komt om een toffe tijd te hebben en enkel leuk te chitchatten, daarom juist jij!
Eens!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk juist dat jij je niks aantrekt van het Sly-gebeuren en daar gewoon komt om een toffe tijd te hebben en enkel leuk te chitchatten, daarom juist jij!
Maar het is toch jouw Jaap? Is het over?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het ging mij meer om Jaap dat ik niet wil.
Denk je dat je een beetje verlegen wordt van Jaap, dat je gaat blozen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
Vind je Jaap niet leuk meer?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar het is toch jouw Jaap? Is het over?
Ik begrijp nog niet met welke reden jij vindt dat Sly de hand boven het hoofd gehouden moet worden. Voor alle aantijgingen die zijn gedaan is bewijs. Dit bewijs kan ik je sturen als je wilt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Het hele FOK! - Sly gebeuren vind ik zielig, en hooguit ergerlijk.
Mensen die mij 'kennen' weten dat ik me hiermee erg correct uitdruk.
Ik ben meer een interviewer dan geïnterviewde, maar ik denk er over naquote:Wat SV en Tabula Rasa betreft, zou ik Scrutinizer of Maanvis (of eigenlijk allebei wel) willen zien.
"Wilt U nog wat thee, mevrouw?"quote:En op een nader te bepalen tijdstip een lief interview van Liesje1979 met Johan lijkt me ook fijn.
Dan het liefst aan dat ontbijttafeltje, met plakjes cervelaat van de Aldi.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben meer een interviewer dan geïnterviewde, maar ik denk er over na
Gelijk sfeer.quote:"Wilt U nog wat thee, mevrouw?"
"Jawel meneer."
Ik ga daar liever niet op in, want anders ontspoort dit topic volledig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik begrijp nog niet met welke reden jij vindt dat Sly de hand boven het hoofd gehouden moet worden. Voor alle aantijgingen die zijn gedaan is bewijs. Dit bewijs kan ik je sturen als je wilt.
[..]
Volgens mij is het idee dat er een gesprek over SV en Tabula Rasa gevoerd kan worden.quote:Ik ben meer een interviewer dan geïnterviewde, maar ik denk er over na
[..]
Maareh, wat moet ik dan doen als ie weer in zijn schulp kruipt en begint te huilen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij voor een show van Jaap een prima eigenschap, hij geeft graag de touwtjes uit handen lijkt het.
[..]
Iddquote:Gelijk sfeer.
Zit je er serieus over te denken om daar te gaan zitten dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maareh, wat moet ik dan doen als ie weer in zijn schulp kruipt en begint te huilen?
Ik denk er over na, ook omdat onder andere Liesje en Peter denken dat ik dat wel kan zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit je er serieus over te denken om daar te gaan zitten dan?
Maar ik begrijp wel donders goed waarom Jaap de Fokkers tegenover Sly wil hebben.. Jaap wil rellen... en hij snapt maar al te goed dat oorlog viewers oplevert en zoals hij al vaker heeft meegemaakt op de chat dat de views omhoog vliegen bij peperdiscussies tegen banlevel aanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:40 schreef Maanvis het volgende:
Overigens heb ik zojuist gehoord dat Jaap zich verbaast over het feit dat iedereen tegen Sly is. Hij begrijpt er niets van. Dat is ook de reden dat FOK!kers uitgenodigd worden.
Ja dat vind ik ook. Je wordt tenslotte toch als Fok user uitgenodigd en niet als Jantje van om de hoek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:32 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat ik 't erg lastig vind, zo'n nuance tussen een FOK! user zijn en niet FOK! vertegenwoordigen.
Weten FOK!users uberhaubt wie die debiel is?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zou een Fok!user in discussie willen met de baas van nowlive en vice versa?
Ja, beetje krom wel, je mag NIET namens FOK! praten maar je praat dus eigenlijk als RLS-fan en SV-volger. Beetje zinloos dan bij Jaap te gaan zitten om in debat te gaan met Kim Jong Slyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:32 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat ik 't erg lastig vind, zo'n nuance tussen een FOK! user zijn en niet FOK! vertegenwoordigen.
Tja, we kunnen natuurlijk óók.....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey love, ik weet wat wij volgende woensdag gaan kijken?
De meeste ruzie op de chat is er tussen users die blijkbaar op Nowlive een ban hebben en wat chatters die meteen op komen draven zodra het over Sly gaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zou een Fok!user in discussie willen met de baas van nowlive en vice versa?
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuken!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tja, we kunnen natuurlijk óók.....![]()
Heeft niets met dom of slim te maken, degene die gaat moet gewoon het spelletje meespelen en leuke streams maken. Om het even of het geméénd wordt ja of nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Degene die gaat is mooi dom. Jaap spant hem of haar voor zijn karretje. De vraag is een soort van DGK vraag, Hij wil een conflict arrangeren, 'n beetje DGK stijl.
Aanwezig zijn bedoelde ik meer, maar dat is ook een ideequote:
Diegene staat dus eigenlijk volledig in dienst van leuke SV streams.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft niets met dom of slim te maken, degene die gaat moet gewoon het spelletje meespelen en leuke streams maken. Om het even of het geméénd wordt ja of nee.
Is aan diegene om te beslissen, maar ik denk dat diegene daar iedereen het meest mee bekoort in dezequote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Diegene staat dus eigenlijk volledig in dienst van leuke SV streams.
Ik vind het een normale gang van zaken. Kijkers optrommelen om een show te maken doen ze overal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de constructie idd nogal raar en een enorm zwaktebod. Streamers optrommelen in een poging nog iets van de stream te maken. Maar dat is wel de overall werkwijze in SV. Eentje die ook rijpe vruchten afwerpt.
Zeg ik, mooi dom dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Diegene staat dus eigenlijk volledig in dienst van leuke SV streams.
Ik denk dat het zo niet zit. Sly hadden ze al want die zat bij de vergadering. Sly is dus geen streamer meer maar een medewerker; een medewerker die blijkbaar zijn ei kwijt wil want men wil onder andere de verhoudingen tussen NL-ers en FOK!-ers bespreken. Bram, Jaap of Sly zelf heeft toen bedacht dat er dan ook een Fokker bij moest zitten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de constructie idd nogal raar en een enorm zwaktebod. Streamers optrommelen in een poging nog iets van de stream te maken. Maar dat is wel de overall werkwijze in SV. Eentje die ook rijpe vruchten afwerpt.
Ja, dat is raar, als je als figuur als Jaap (die eigenlijk de show zou moeten maken) mensen gaat uitnodigen die de show moeten gaan maken omdat je het zelf schijnbaar niet lukt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is aan diegene om te beslissen, maar ik denk dat diegene daar iedereen het meest mee bekoort in deze![]()
En, alsof dat raar is, dat is toch normaal als je aan een programma meedoet? Dat je dat doet om het prográmma leuk(er) te maken? Of zie ik dat verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |