Wil je zelf niet gaan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:38 schreef Disana het volgende:
Versabommie schreef pas nog dat hij waarschijnlijk de enige is die nooit iets met Sly gehad heeft. Dus die valt af. We willen een rel zien waarbij de andere partij moet worden afgevoerd.
Je gaat niet 'namens Fok' dus je wordt er niet op afgerekendquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou me op een permban op Fok komen te staan.
ver weg is relatiefquote:Gelukkig woon ik te ver weg
Ik vind echt dat PB moet gaan. Anders kijken we haar gewoon nooit meer aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat niet 'namens Fok' dus je wordt er niet op afgerekend
[..]
ver weg is relatief
Of hij valt daardoor juist niet af; een FOK! RLS-pitbull die geen vijand van Sly is....quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:38 schreef Disana het volgende:
Versabommie schreef pas nog dat hij waarschijnlijk de enige is die nooit iets met Sly gehad heeft. Dus die valt af. We willen een rel zien waarbij de andere partij moet worden afgevoerd.
Wie zegt dat ik die al niet heb??quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ben helemaal voor Pearlbitch. En dan krijgt ze als dank dat schrijveresje van gisteren!
Als je het doet zal ik nooit meer iets lelijks over Lieke zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die al niet heb??
Blijft moeilijk op korte termijn. Da's het nadeel van een eigen toko. Altijd online, maar wel aan huis gekluisterd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef Copycat het volgende:
Ah, Pearlbitch!
Pretty please!
En als we Tabula Rasa op een andere dag plannen?
Ja maar als ze buddy-buddy gaan zitten doen is er voor ons niet zoveel aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij valt daardoor juist niet af; een FOK! RLS-pitbull die geen vijand van Sly is....
Dat zal Versabommie toch niet doen??quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar als ze buddy-buddy gaan zitten doen is er voor ons niet zoveel aan.
Ik weet niet hoe goed hij op de hoogte is van de reputatie van zijn tegenstander.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal Versabommie toch niet doen??
Tempting..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je het doet zal ik nooit meer iets lelijks over Lieke zeggen.
Ja die! En die is nu mod daar?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je LekkerSimpel misschien? Die nu als chatmod PietjeSV dienst doet? Joh die ontploft binnen twee minuten; het streven lijkt me de andere partij te laten ontploffen.
LS is nu een SV'er, die zal ons denk ik niet meer kunnen vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja die! En die is nu mod daar?
Lijkt me best wel spannend.. Wie ontploft er als eerste tussen die twee? Sly, of toch Lassie. Kan iemand dat regelen?
Wat een onzinquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
Dat zou me op een permban op Fok komen te staan.
Het was dan ook een grapje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je gaat FOK! niet vertegenwoordigen of zo.
Oh.. Ok.. Dan moet jij het maar doen. Sorryquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
LS is nu een SV'er, die zal ons denk ik niet meer kunnen vertegenwoordigen.
Laat Pietje het maar doen. Zit er tenminste nog een mod tegenover een forumbeheerder.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Oh.. Ok.. Dan moet jij het maar doen. Sorry
waarom ga jij niet fluitert ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Ook iemand met humor zou leuk zijn
mijn lijstje:
1. 5thencounter.
2. Scrutinizer.
3. Kees knal_piemel.
4. Gert
5. Liesje
6. Ian_Nick
7. Teun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |