Ik heb in de aanbieding mijn Avent kolf. ELektrische kolf, 1 motor, maar wel met extra kolf erbij.
Je hebt dus twee kolfstukken, waarmee je 1 borst handmatig, 1 borst elektrisch, of allebei de borsten met de hand kan kolven. Dat alles verpakt met de reistas die bij de elektrische kolf zat en een serietje flessen.
Vraagprijs 85 euro
(het gaat dus om deze set (maar dan met extra aanvullingen:
![]()
Daarnaast heb ik nog een flinke serie flessen van Avent, zowel de 260 cc als de 330 cc (uit mijn hoofd deze getallen, de kleintjes heb ik niet meer).
Flessen gaan weg voor 2, respectievelijk 2,25 euro.
6 Handvatten voor bij de Aventflessen: tegen elk aannemelijk bod
4 Tuiten voor de Aventflessen: twee witte en twee groene (flexibel en star): tegen elk aannemelijk bod
En dan heb ik ook nog Avent Via bekertjes.
10 hoge, 10 deksels en een passtuk zodat ze aansluiten op de kolf: 8 euro
10 lage, 10 deksels en een passtuk zodat ze aansluiten op de kolf: 8 euro
Beide series samen gaan weg voor 15 euro
En wil je dus in een keer klaar zijn en de kolf en de bekertjes kopen, dan krijg je voor 100 euro beide sets en krijg je er wat extra flessen van me bij

Verder heb ik nog de medela symphony startset voor duo-afkolven. Zo'n set moet je aanschaffen als je een huurkolf van medela huurt. Normaal 33 euro als je hem nieuw koopt, ik doe de mijne voor 5 euro weg. Alles is goed te steriliseren, behalve de slangetjes, daarvan weet ik het niet zeker. Naast de twee opvangflesjes in de set heb ik er drie extra bij, waarvan eentje zelfs nog gesteriliseerd in de verpakking.
Ook heb ik nog 2 medela borstschelpen die ik gebruikte om lekkage op te vangen als ik aan het kolven was, normaal 10 euro, voor 2,50 mogen ze weg.
Reacties graag via PM
Ook heb ik nog een stapel kleertjes en dergelijke, voor foto's kun
hier kijken.
En: voor de liefhebber tegen verzendkosten: 2 verpakkingen friso standaard 2 opvolgmelk, 1 verpakking goed tot juli en 1 tot december 2010
[ Bericht 8% gewijzigd door Troel op 22-01-2010 11:35:04 ]