quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef Misan het volgende:
de vorige TT was al gaaf zat vond je niet?
Je hebt je naamtopic al gehad bitchquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Edwinuss het volgende:
Dude. Ik ben jarig. Dan maak je toch een andere TT
quote:
Gefeli oude kklijerquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Edwinuss het volgende:
Dude. Ik ben jarig. Dan maak je toch een andere TT
de deur gaat hier op slotquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
de deur gaat hier op slot
REINquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:51 schreef Reintji het volgende:
Gefeliciteerd Ed,
De OP mag aangepast. Ben gewoon weer in hetzelfde dorp als Lenny te vinden. Game on
TAIN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:01 schreef Reintji het volgende:
[..]
TAIN!
OMDAT JIJ TERUG BENT WELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do androids dream of electric sheep?
dat wist je toch al lijkt me??quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
Ze gaan die shit voor Haitii verdubbelen
ja alles wat tot 24 uur binnen komt wordt verdubbeldquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
Ze gaan die shit voor Haitii verdubbelen
Ik hoor pas nu van die actie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat wist je toch al lijkt me??
wtf??quote:
Nou,quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef RitseB het volgende:
Reintji is een held. Hij is die baas van de Game X-Rays, hij is wereldberoemd en zulks
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Flodder450 het volgende:
Zijn we 2 topics verder,sta ik nog niet in OP
Je hoort er gewoon bij hoor!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nou,![]()
Stilletjes weer binnen komen is er niet bij dus, dank lui![]()
![]()
Wat heb ik gemist?
netjes voorstellen en niet irritant doen werkt bij anderen ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Flodder450 het volgende:
Zijn we 2 topics verder,sta ik nog niet in OP
Dat jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:55 schreef Misan het volgende:
[..]
netjes voorstellen en niet irritant doen werkt bij anderen ook
Dankje Misanquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Misan het volgende:
voornamelijk voor koei die nog een stuk manvlees zoekt
Nee hoor meiske. Ik kijk dat programma alleen nietquote:
frits zat ik vanaf dag 1 op, maar begin steeds meer op arjan te letten!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef koei het volgende:
Wie verdenken jullie trouwens als mol? Ik denk Sanne of Frits. Sanne doet de 'ik ben ongelovelijk dom'-moltruuk terwijl Frits het spel juist wel goed speelt...
Ik ben wel blij dat mijn favorieten er nog in zitten! Erik en Arjen
tss wie had je eigenlijk als afvaller deze ronde??quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:26 schreef koei het volgende:
Ja doe ik ook aan mee, maar ik was vandaag te laat thuis om nog in te sturenStipt 22.05 was ik thuis, maar toen was de prono al gesloten
sta dus nog steeds op 0 punten
fok prono?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
frits zat ik vanaf dag 1 op, maar begin steeds meer op arjan te letten!
Doe je ook mee aan de fok prono eigenlijk?
check tv sectie!quote:
ah ik doe gewoon mee via http://www.wieisdemolgame.nl/quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
check tv sectie!
Was het gelukt met PSN?
En Fallen, het kan echt heel tof zijn!
Soort van mindfuck!
Verraadster!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:37 schreef koei het volgende:
Je kan ook alleen maar timetrial racen, dat is ook niet boeiend natuurlijkStraks als je met iedereen kan racen dan wordt het wel tof, beetje een Mario-kart met ook wapens erbij en heel veel tracks. Heb je al mannetjes gemaakt?
euh ik race gewoon online hoor?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:37 schreef koei het volgende:
Je kan ook alleen maar timetrial racen, dat is ook niet boeiend natuurlijkStraks als je met iedereen kan racen dan wordt het wel tof, beetje een Mario-kart met ook wapens erbij en heel veel tracks. Heb je al mannetjes gemaakt?
dat werd ook gezegd in de aflevering koeiquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:43 schreef koei het volgende:
Oh, in de eerste beta die ik heb kon je alleen timetrials rijden en dat was niet boeiend. Kun je nu ook de banen van andere mensen racen?
Overigens is Manuel helemaal vertrokken uit WIDM, niet alleen voor één aflevering... http://www.avro.nl/tv/pro(...)oeken/afvaller3.aspx
ik rij gewoon naar die cirkel toe en dan kan niks doen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:47 schreef Misan het volgende:
[..]
dat werd ook gezegd in de aflevering koei
je moet nu wel eerst verbinding maken, daarna kun je gewoon online ook banen van anderen racen
Ze zeiden dat hij ziek was en er daarom niet bij was... Daaruit maak ik op dat het over 1 aflevering gaatquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:47 schreef Misan het volgende:
[..]
dat werd ook gezegd in de aflevering koei
je moet nu wel eerst verbinding maken, daarna kun je gewoon online ook banen van anderen racen
Helemaal mee eens. Zelfs mijn poep is nog leuker!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:54 schreef Fallen het volgende:
Ik vond Pain echt zonde van m'n geld.... wat een kutgame...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Misan het volgende:
voornamelijk voor koei die nog een stuk manvlees zoekt
Hij zou een PS3 verkocht hebben, maar nooit opgestuurdquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh en btw, hoezo is ed een oplichter?
voor de eliminatie werd het verteld, omdat hij te veel achterstand had opgelopen door de twee gemiste opdrachtenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ze zeiden dat hij ziek was en er daarom niet bij was... Daaruit maak ik op dat het over 1 aflevering gaat
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hij zou een PS3 verkocht hebben, maar nooit opgestuurd
iemand die wel oplet dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:00 schreef Misan het volgende:
[..]
voor de eliminatie werd het verteld, omdat hij te veel achterstand had opgelopen door de twee gemiste opdrachten
ik vroeg het he!quote:
THX dat ga ik doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef koei het volgende:
Zo zonde... WIDM is echt tof! Staat ook op uitzending gemist enzo! Kan je de eerste drie afleveringen terug kijken en volgende week meepraten!
quote:
Ik zei ook ZOU een PS3 verkocht hebben, maar nooit opgestuurdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
iemand die wel oplet dus
[..]
ik vroeg het he!
THXquote:
quote je nu niet de verkeerde :/?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik zei ook ZOU een PS3 verkocht hebben, maar nooit opgestuurd![]()
Het lijkt erop dat het niet doorgaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
THX![]()
Zoek je hulp bij het verhuizen/sjouwen ofzo
Oeps, aangepastquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer dat je snel edit ed
[..]
quote je nu niet de verkeerde :/?
klinkt vrij onbetrouwbaar dat soort praktijken, krijg je vroeg of laat gezeik meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het niet doorgaat![]()
Hij denkt er toch over na om het huis weer in de verkoop te gooien, hij wil er graag vanaf. Tenzij ik een 120 euro per maand extra wil betalen.
Ik wil ontzettend graag verhuizen, maar 120 euro per maand extra is nogal wat.
Jeetje, vreemd dat je dan zo'n woning toch eerst in de verhuur gooit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het niet doorgaat![]()
Hij denkt er toch over na om het huis weer in de verkoop te gooien, hij wil er graag vanaf. Tenzij ik een 120 euro per maand extra wil betalen.
Ik wil ontzettend graag verhuizen, maar 120 euro per maand extra is nogal wat.
VInd ik ook altijd een leuk programma, waarom vertrouw je ze niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Secret millionaire :/!
Leuk programma, maar toch, sommige die je iets geeft vertrouw ik niet!
nja ik ben het nu aant kijken, maar ze zitten nu in zo'n achterstands wijk en ben bang dat die mensen er gewoon ineens vandoor gaan met het geld!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
VInd ik ook altijd een leuk programma, waarom vertrouw je ze niet?
Ik blijf hier gewoon zitten tot ik iets anders heb gevonden, de huizen in dorpen in Friesland zijn echt spot goedkoop, maar ik wil graag in de stad blijven wonen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wat ga je doen? Want volgens mij zit je nu ook niet echt lekker toch
met een auto is het toch zo opgelost?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon zitten tot ik iets anders heb gevonden, de huizen in dorpen in Friesland zijn echt spot goedkoop, maar ik wil graag in de stad blijven wonen...
WoonFriesland schiet ook voor geen meter op
tsja of aan verkeerde dingen gaan besteden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja ik ben het nu aant kijken, maar ze zitten nu in zo'n achterstands wijk en ben bang dat die mensen er gewoon ineens vandoor gaan met het geld!
Dat is eventueel een optie. Maar dan moet ik wel een rijbewijs hebben..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:16 schreef Misan het volgende:
[..]
met een auto is het toch zo opgelost?
dat is ook weer zo!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
tsja of aan verkeerde dingen gaan besteden.
Maar heb het ook wel eens gezien toen ze in Engeland waren en was zó'n oud vrouwtje die alles in een buurtcentrum stopte en zelf bijna niks had. Die kreeg dus ook een mooi bedrag en dat was wel leuk om te zien. Daar had ik iig wel het gevoel dat het goed terecht kwam.
scootert?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is eventueel een optie. Maar dan moet ik wel een rijbewijs hebben..
Tsja begrijp je wel. Kom zelf ook uit een klein dorp en zit nu ook in Leeuwarden. Vooral als je student bent zonder auto enzo lekker in de stad blijven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon zitten tot ik iets anders heb gevonden, de huizen in dorpen in Friesland zijn echt spot goedkoop, maar ik wil graag in de stad blijven wonen...
WoonFriesland schiet ook voor geen meter op
Mijn werk zit hier..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:19 schreef Misan het volgende:
en andere steden hebben helemaal niets te huur?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn trouwens de woningen die al tijden op de website staan van Woonfriesland..
Oh, dat heb ik gemist, toen moest ik net even naar de wcquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:00 schreef Misan het volgende:
[..]
voor de eliminatie werd het verteld, omdat hij te veel achterstand had opgelopen door de twee gemiste opdrachten
Ik ken nog wel iemand die een huis in Leeuwarden zoekt...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Prinsessenweg woont mijn vriendin, ik zie zelfs haar huisje op de foto![]()
Welk huisje die 40D?
(ze is nu al 3 weken niet thuis geweest, tijd om haar huisje maar op te zeggen)
je kan dat huisje van zijn vriendin toch onderhuren?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
KAN JE WEL LACHEN MAARIS NIET LEUK
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef koei het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist, toen moest ik net even naar de wc
[..]
Ik ken nog wel iemand die een huis in Leeuwarden zoekt...
Wel, toch toevallig dat ik mijn vriendins huisje hier terug ziequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
KAN JE WEL LACHEN MAARIS NIET LEUK
En die mensen infiltreren niet in een groep om te zien hoe mensen echt zijn?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja ik ben het nu aant kijken, maar ze zitten nu in zo'n achterstands wijk en ben bang dat die mensen er gewoon ineens vandoor gaan met het geld!
lees de andere post ook ffquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En die mensen infiltreren niet in een groep om te zien hoe mensen echt zijn?
De helft van........niksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lees de andere post ook ff!
Btw, wat heeft iedereen hier overgemaakt vandaag?!
Hier kwam zo'n meisje aan de deur helemaal koud en nat van de regen... Of ik lege flessen had... Dus lege flessen gegeven en 2 euro. Liep ze weg met 2 vuilniszakken vol lege flessen die bijna groter waren dan zij wasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lees de andere post ook ff!
Btw, wat heeft iedereen hier overgemaakt vandaag?!
Welterusten. Homoquote:
Ik ook van jouquote:
klopt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:36 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb gisteren 41,2 miljoen gegeven aan Haďti (samen met nog wat Nederlanders) dus ik heb m'n steentje aan een nieuw hoofdkwartier voor Giro 555 en de SHO bijgedragen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
klopt!
Maar goed, over een tijd blijkt dat we geld te kort komen en kunnen we met ze allen meer belasting betalen)
Max 25% van de inkomsten bij een goed doel gaat niet naar het goede doel zelf als ze een CBF keurmerk hebben, maar dat geldt alleen voor de Nederlandse tak van een goed doelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:36 schreef Misan het volgende:
ontwikkelingshulp
meeste daarvan verdwijnt naar bankrekeningen van directeuren (directeur Unicef verdient niet voor niets 7 ton per jaar) en naar bankrekeningen van corrupte regeringen. Als het wel goed terecht komt dan breken er wel weer rellen uit onder de bevolking, maar ook met de tsunami jaren terug in z.o. Azië bleek bij toeval dat er tientallen miljoenen, geschonken door de bevolking, niet terecht gekomen zijn op plaats van bestemming.
Links lullen, rechts zakkenvullen zoals men dat zegt
Ook die stinkhippies denken dus voornamelijk aan zichzelf, maar ondertussen wel wijzen met die hypocriete vingertjes dat anderen geen cent geven.![]()
Ontopic:
Bijna weekend!
He bah.. flatsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn trouwens de woningen die al tijden op de website staan van Woonfriesland..
Ik heb meer moeite met de zogenaamde ontwikkelingshulp. Had in een VN-rapport gelezen dat een whopping 2,5% van financiële ontwikkelingshulp ook daadwerkelijk bij de hulpbehoevenden terecht komt. De rest wordt besteed aan vervoer, onkosten etc, maar ook het omkopen van douaniers, corrupte ambtenaren en militia. In mijn ogen bied je dan geen hulp, maar maak je de situatie voor de hulpbehoevenden alleen maar erger, je geeft ze alleen even tijdelijk wat te knagen terwijl je de oorzaak van hun ellende alleen maar vergroot.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Max 25% van de inkomsten bij een goed doel gaat niet naar het goede doel zelf als ze een CBF keurmerk hebben, maar dat geldt alleen voor de Nederlandse tak van een goed doelMaar een doel als bijv Care wil geen CBF keurmerk omdat ze het een onzin keurmerk vinden en ze tussen de 80 en 90% van de inkomsten echt aan het goede doel besteden
Zo niet, moet ik even gaan "onderhandelen"?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
He bah.. flats
Vandaag trouwens mijn laatste bod doen op een huisje en ik denk dat het wel geaccepteerd gaat worden
Spannend kerel!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
He bah.. flats
Vandaag trouwens mijn laatste bod doen op een huisje en ik denk dat het wel geaccepteerd gaat worden
Ik vind hem stiekem best leuk hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:54 schreef Fallen het volgende:
Ik vond Pain echt zonde van m'n geld.... wat een kutgame...
Wat dacht je ook van die mensen op straat, die staan er ook niet gratis en zijn nog bloedirritant ook. Bonus voor die mensen is ook ongeveer 10% van het jaarbedrag wat een donateur op gaat brengenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de zogenaamde ontwikkelingshulp. Had in een VN-rapport gelezen dat een whopping 2,5% van financiële ontwikkelingshulp ook daadwerkelijk bij de hulpbehoevenden terecht komt. De rest wordt besteed aan vervoer, onkosten etc, maar ook het omkopen van douaniers, corrupte ambtenaren en militia. In mijn ogen bied je dan geen hulp, maar maak je de situatie voor de hulpbehoevenden alleen maar erger, je geeft ze alleen even tijdelijk wat te knagen terwijl je de oorzaak van hun ellende alleen maar vergroot.
Met dien verstande dat de hulporganisatie er dus alles aan doet om "iets te knagen" bij de hulpbehoevenden te krijgen en voor de andere dingen afhankelijk is van de internationale politiek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de zogenaamde ontwikkelingshulp. Had in een VN-rapport gelezen dat een whopping 2,5% van financiële ontwikkelingshulp ook daadwerkelijk bij de hulpbehoevenden terecht komt. De rest wordt besteed aan vervoer, onkosten etc., maar ook het omkopen van douaniers, corrupte ambtenaren en militia. In mijn ogen bied je dan geen hulp, maar maak je de situatie voor de hulpbehoevenden alleen maar erger, je geeft ze alleen even tijdelijk wat te knagen terwijl je de oorzaak van hun ellende alleen maar vergroot.
ik heb evt nog wel bivakmutsen liggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zo niet, moet ik even gaan "onderhandelen"?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zo niet, moet ik even gaan "onderhandelen"?
Je mag altijd langskomen hoor Rossjeflosjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Laat maar zitten anders, doen we dat een andere keerBinnenkort komen er weer een hoop mooie games aan en als ik dat huis kan kopen ga ik het druk genoeg krijgen
Ik heb geen zin om binnen een paar dagen al die PS3 exclusives er doorheen te moeten rammen
het ironische is dat ze door hun hulp de internationale politiek tegenwerken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met dien verstande dat de hulporganisatie er dus alles aan doet om "iets te knagen" bij de hulpbehoevenden te krijgen en voor de andere dingen afhankelijk is van de internationale politiek.
Micro-leningen sorteren wel degelijk effect, zeker in combinatie met grote internationale organisaties. Zo is er een programma waarbij mensen 600 euro kunnen lenen én een opleiding kunnen volgen. Vervolgens worden ze dankzij die opleiding bakker, wever of visser of whatever en met die 600 euro kunnen ze dan ook een bedrijfje voor zichzelf beginnen. Meer dan 95% van die micro-leningen worden terugbetaald, dus ik zie hier wel heil in.quote:Persoonlijk zie ik de problemen wel, maar ze hebben niks en door financiële steun krijgen ze wel iets. En al dat gelul over "kleine lokale" organisaties, het initiatief is nobel, maar die hebben ook allerlei opstartkosten, overhead, 3x het wiel opnieuw uitvinden én nauwelijks aanzien en dus ook geen invloed op de lokale autoriteiten.
Eens.quote:Ik word trouwens wel een beetje verveeld door alle "niet van mijn belastingcenten!"-schreeuwers. Alsof die ¤ 1,50 die ze jaarlijks daar aan bijdragen echt missen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:07 schreef Misan het volgende:
Rossdale, ga jij nu aan de PS3?![]()
Ik heb trouwens bijna mijn gloednieuwe Wii geruild tegen een 360
En Demon Souls dan? Infamous? GoW III? Heavy Rain?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:11 schreef Rossdale het volgende:
De liefde hier
PS3 alleen even lenen voor Uncharted 1 + 2 en MGS 4
Ik heb al een 360, Wii en een PSP. Dat vind ik wel weer genoegVoor die paar exclusives ga ik geen PS3 aanschaffen
Moeten we een speciale "how to find the GAMSC" manual voor je schrijven?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:14 schreef SummerBreeze het volgende:
Verdomme, het is weer als vanouds. Ik was het topic weer eens kwijt. Maar nu weer gevonden
Wil ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Heavy Rain CE gepreordered
[ afbeelding ]
Dat klopt wel, maar dat is helaas een keerzijde van hun primaire taak. En die primaire taak vind ik het steunen waard.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het ironische is dat ze door hun hulp de internationale politiek tegenwerken.
Micro-kredieten zijn zeker wel interessant. Maar ik bedoelde dan ook de kleine nieuwe instanties die altijd ergens "spontaan" ontstaan en zich tegenover Unicef of andere organisaties plaatsen. En dan met het argument dat zij effectiever kunnen werken terwijl ze nog nauwelijks enige vorm van organisatie hebben.quote:Micro-leningen sorteren wel degelijk effect, zeker in combinatie met grote internationale organisaties. Zo is er een programma waarbij mensen 600 euro kunnen lenen én een opleiding kunnen volgen. Vervolgens worden ze dankzij die opleiding bakker, wever of visser of whatever en met die 600 euro kunnen ze dan ook een bedrijfje voor zichzelf beginnen. Meer dan 95% van die micro-leningen worden terugbetaald, dus ik zie hier wel heil in.
Nee, misschien, nee en mwoahquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
En Demon Souls dan? Infamous? GoW III? Heavy Rain?
Ik heb gisteren trouwens de SE gekocht van InFamous voor 15 E
Ik heb 'm ook al besteld... alleen even kijken of ik 'm nog ergens goedkoper kan vinden. Wil wel de NL versie van de Collectors Edition. Ben wel benieuwd naar de (mogelijk tenenkrommende) Nederlandse dialogen.quote:
Ross!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, misschien, nee en mwoah
Heavy Rain zag er wel leuk uit hoor op de GamesCom en speelde goed... maar ik hou niet van QTE, en als een game dan helemaal gebaseerd is op QTE dan haak ik toch wel snel af gok ik.
ja, maar heb het niet gedaan omdat het een 60GB 360 was en ik een 250GB 360 wil hebben incl toebehoren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:11 schreef Poit het volgende:
[..]dat meen je niet
Ik heb m'n Wii aan m'n zus en d'r kinders gegeven.. Anders had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan...
Morgen weer naar Belgie en dan weer ffies One Piece spelen daar
Ik denk dat je je daardoor niet zo af moet laten schrikken. Het is eerder een adventure game met QTE elementen. Tenminste, als ik het mag vergelijken met Farenheit. Die game was echt geweldig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, misschien, nee en mwoah
Heavy Rain zag er wel leuk uit hoor op de GamesCom en speelde goed... maar ik hou niet van QTE, en als een game dan helemaal gebaseerd is op QTE dan haak ik toch wel snel af gok ik.
Bij GameMania 65 euro als je pre-ordertquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook al besteld... alleen even kijken of ik 'm nog ergens goedkoper kan vinden. Wil wel de NL versie van de Collectors Edition. Ben wel benieuwd naar de (mogelijk tenenkrommende) Nederlandse dialogen.
Ik zou soms ook wel een Xbox willen hebben maar vind hem echt te duur.. Wil er ook een dikke HD in, wil WLAN erop, wil accupacks voor de controller. Als je dat bij elkaar optelt word dat ding echt duur.. Ohja, en ik wil ook een zwarte.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:27 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, maar heb het niet gedaan omdat het een 60GB 360 was en ik een 250GB 360 wil hebben incl toebehoren.
Ik heb wel een zwarte wii met een shitload aan accesoires namelijk
2 euroquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef Misan het volgende:
iemand nog een praktisch nieuwe NSMBW kopen?
Weet ik, ik heb hem dus al gespeeldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daardoor niet zo af moet laten schrikken. Het is eerder een adventure game met QTE elementen. Tenminste, als ik het mag vergelijken met Farenheit. Die game was echt geweldig.
Ik snap trouwens wel waarom je zo denkt. Het is immers leuker om actie te laten zien dan een dialoog. Ik denk dat ze met de trailers een beetje een verkeerd beeld geven van de uiteindelijke game. Net zoals Brutal Legend door de meute als een Hack 'n Slash gezien werd.
daarin verschillen we dan van mening. Ik ben van mening dat je een volk beter op de lange termijn kan helpen dan alleen maar pleisters op de wonden te plakken en hopen dat het allemaal wel goed uitpakt. Dit heeft bewezen effect, in tegenstelling tot de hulpverlening die we momenteel aan ontwikkelingslanden bieden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar dat is helaas een keerzijde van hun primaire taak. En die primaire taak vind ik het steunen waard.
No shit, micro-kredieten heeft Haďti ook geen hol aan momenteel.. Ik had het ook over ontwikkelingshulp, Haďti valt momenteel onder noodhulp IMHO.quote:[..]
Micro-kredieten zijn zeker wel interessant. Maar ik bedoelde dan ook de kleine nieuwe instanties die altijd ergens "spontaan" ontstaan en zich tegenover Unicef of andere organisaties plaatsen. En dan met het argument dat zij effectiever kunnen werken terwijl ze nog nauwelijks enige vorm van organisatie hebben.
Maar micro-kredieten worden vaak verleend in gebieden die veel stabieler zijn, maar ernstig getroffen door armoede. Voor gebieden waar een ramp heeft plaatsgevonden of een oorlog woedt, is een micro-krediet nog helemaal niet aan de orde. Het gaat dan primair om dekens, tenten, voedsel, schoon drinkwater en medicijnen.
Hmmzz... wellicht nog even kijken. Ik zit te wachten tot Bart Smit met de bestelmogelijkheid komt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij GameMania 65 euro als je pre-ordert
Dan zou je beter moeten weten dan Heavy Rain een game te noemen die geheel gebaseerd is op QTE'squote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb hem dus al gespeeld
GoW3 is nee omdat ik over het algemeen niet van Hack 'n slash hou. GoW op de PSP was ik ook snel beu
ja op mijn PS3 zit ik redelijk tegen de max aan namelijk qua schijfruimte en mijn Wii heeft alles bij elkaar genomen ook bijna 350 euro gekost (extra nunchuck, harde schijf) en als ik zie dat die 360 Elite met drie games en een extra controller nu 300 euro kost dan is dat ook best interessant, ookal is er nauwelijks verschil met de PS3 qua prestaties (ja 360 doet wel flink onder voor de PS3, maar op het moment niet qua games)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou soms ook wel een Xbox willen hebben maar vind hem echt te duur.. Wil er ook een dikke HD in, wil WLAN erop, wil accupacks voor de controller. Als je dat bij elkaar optelt word dat ding echt duur.. Ohja, en ik wil ook een zwarte.
Ik ben het wel met je eens dat er beter op de lange termijn moet worden gelet, maar ik blijf van mening dat ontwikkelingshulp altijd nodig zal moeten blijven, ook als dat soms tegen de politieke agenda in gaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
daarin verschillen we dan van mening. Ik ben van mening dat je een volk beter op de lange termijn kan helpen dan alleen maar pleisters op de wonden te plakken en hopen dat het allemaal wel goed uitpakt. Dit heeft bewezen effect, in tegenstelling tot de hulpverlening die we momenteel aan ontwikkelingslanden bieden.
[..]
No shit, micro-kredieten heeft Haďti ook geen hol aan momenteel.. Ik had het ook over ontwikkelingshulp, Haďti valt momenteel onder noodhulp IMHO.
He, verdorie.. Maar 30 euro zou ik niet mee akkoord gaan.. Denk dat je er minstens 40 voor kunt krijgen. Het blijft een uber populaire Nintendo game natuurlijk...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:37 schreef Misan het volgende:
[..]
ik zou bijna deal zeggen als ik geen bod van 30 euro gekregen had
In je PS3 kun je natuurlijk belachelijk makkelijk een nieuwe HD plaatsen voor zeer weinig geld. Je kan er dacht ik vrijwel iedere 2.5" SATA HD in gooien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:36 schreef Misan het volgende:
[..]
ja op mijn PS3 zit ik redelijk tegen de max aan namelijk qua schijfruimte en mijn Wii heeft alles bij elkaar genomen ook bijna 350 euro gekost (extra nunchuck, harde schijf) en als ik zie dat die 360 Elite met drie games en een extra controller nu 300 euro kost dan is dat ook best interessant, ookal is er nauwelijks verschil met de PS3 qua prestaties (ja 360 doet wel flink onder voor de PS3, maar op het moment niet qua games)
God of War 1 & 2 poepen van grote hoogte op de PSP-versie. Serieus. Als je de PSP-versie als meetlat gaat gebruiken, dan heb je een totaal verkeerd beeld van GoW.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb hem dus al gespeeld
GoW3 is nee omdat ik over het algemeen niet van Hack 'n slash hou. GoW op de PSP was ik ook snel beu
Maar die Wii heb je toch net nieuw?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:36 schreef Misan het volgende:
[..]
ja op mijn PS3 zit ik redelijk tegen de max aan namelijk qua schijfruimte en mijn Wii heeft alles bij elkaar genomen ook bijna 350 euro gekost (extra nunchuck, harde schijf) en als ik zie dat die 360 Elite met drie games en een extra controller nu 300 euro kost dan is dat ook best interessant, ookal is er nauwelijks verschil met de PS3 qua prestaties (ja 360 doet wel flink onder voor de PS3, maar op het moment niet qua games)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar die Wii heb je toch net nieuw?
Ben je 'm nou al zat? Ik zou bijna de oude SC-topics doorlopen en een grote:
[ afbeelding ]
plaatsen...
je kan hem nieuw kopen voor 42quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
He, verdorie.. Maar 30 euro zou ik niet mee akkoord gaan.. Denk dat je er minstens 40 voor kunt krijgen. Het blijft een uber populaire Nintendo game natuurlijk...
quote:[..]
In je PS3 kun je natuurlijk belachelijk makkelijk een nieuwe HD plaatsen voor zeer weinig geld. Je kan er dacht ik vrijwel iedere 2.5" SATA HD in gooien.
Yup. Geen gezeik met speciale kastjes. Gewoon een 2,5" SATA HDD kopen, erin raggen en gaaaaaaaaaaaaan. (wel eerst je huidige systeem backuppen naar een externe HDD ivm savegames enzo)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
In je PS3 kun je natuurlijk belachelijk makkelijk een nieuwe HD plaatsen voor zeer weinig geld. Je kan er dacht ik vrijwel iedere 2.5" SATA HD in gooien.
ja anders laat je het maar weten!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Laat maar zitten anders, doen we dat een andere keerBinnenkort komen er weer een hoop mooie games aan en als ik dat huis kan kopen ga ik het druk genoeg krijgen
Ik heb geen zin om binnen een paar dagen al die PS3 exclusives er doorheen te moeten rammen
Oh echt joh? Dan is 30 een goed prijs natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup. Geen gezeik met speciale kastjes. Gewoon een 2,5" SATA HDD kopen, erin raggen en gaaaaaaaaaaaaan. (wel eerst je huidige systeem backuppen naar een externe HDD ivm savegames enzo)
vraagprijs is ook 40 euro incl omdat 'ie tweedehands is en gewoon nieuwquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
He, verdorie.. Maar 30 euro zou ik niet mee akkoord gaan.. Denk dat je er minstens 40 voor kunt krijgen. Het blijft een uber populaire Nintendo game natuurlijk...
[..]
niet zat, maar vond de aanbieding om een 360 te ruilen tegen een wii ook niet verkeerd toen ik dat voorbij zag komenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar die Wii heb je toch net nieuw?
Ben je 'm nou al zat? Ik zou bijna de oude SC-topics doorlopen en een grote:
[ afbeelding ]
plaatsen...
Account is PS3 gebonden, niet HDD gebonden. Dus geen probleem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:48 schreef Misan het volgende:
[..]
vraagprijs is ook 40 euro incl omdat 'ie tweedehands is en gewoon nieuw
ik zal eens zoeken naar tutorials, ben alleen bang dat ik alle data niet fatsoenlijk kan overzetten. wordt neem ik aan gezien dat mijn account op een nieuw systeem staat (dus nog op max 4 systemen gebruikt kan worden)?
Boom blox is ook verreweg de meest gespeeld game in m'n collectie. Verder Zelda uitgespeeld, een end gekomen met SM Galaxy en Wario Ware ook veel gespeeld.. Uiteindelijk gebruikte ik de Wii voornamelijk als SNES emulator.. Al doe ik dat inmiddels weer op de PC met m'n PS3 controller.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef Misan het volgende:
[..]
niet zat, maar vond de aanbieding om een 360 te ruilen tegen een wii ook niet verkeerd toen ik dat voorbij zag komen
al vind ik de wii qua gebruikersvriendelijkheid echt kut is het wel een prachtconsole voor multiplayer games (bloom box)
Ik kan me uit enkele tientallen topic geleden nog herinneren dat iemand mij zou PMen als er een nieuw topic was. Daarin zou dan ook een link naar het bewuste topic staan. Maar niemand heeft zich er ooit aan gehouden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Moeten we een speciale "how to find the GAMSC" manual voor je schrijven?
Weet je hoeveel werk dat is!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik kan me uit enkele tientallen topic geleden nog herinneren dat iemand mij zou PMen als er een nieuw topic was. Daarin zou dan ook een link naar het bewuste topic staan. Maar niemand heeft zich er ooit aan gehouden.
oh heb je daar drivers voor?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Boom blox is ook verreweg de meest gespeeld game in m'n collectie. Verder Zelda uitgespeeld, een end gekomen met SM Galaxy en Wario Ware ook veel gespeeld.. Uiteindelijk gebruikte ik de Wii voornamelijk als SNES emulator.. Al doe ik dat inmiddels weer op de PC met m'n PS3 controller.
wie is daarmee akkoord gegaan dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik kan me uit enkele tientallen topic geleden nog herinneren dat iemand mij zou PMen als er een nieuw topic was. Daarin zou dan ook een link naar het bewuste topic staan. Maar niemand heeft zich er ooit aan gehouden.
Tutorial:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:48 schreef Misan het volgende:
[..]
vraagprijs is ook 40 euro incl omdat 'ie tweedehands is en gewoon nieuw
ik zal eens zoeken naar tutorials, ben alleen bang dat ik alle data niet fatsoenlijk kan overzetten. wordt neem ik aan gezien dat mijn account op een nieuw systeem staat (dus nog op max 4 systemen gebruikt kan worden)?
Nou Ed.. Het zit zo.. Ik zit hier lekker m'n ding te doen. Post een reactie en zie Nick reageren. De opmaak van z'n bericht laat 2 tussenregels zien door smileys. Ik kijk voor me en zie m'n collega's in bespreking met klanten. Ik dacht, potverdrie, dit heb ik eerder meegemaakt maar ik zal wel weer kortsluiting in m'n nietige brein gehad hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vertel het mij maar. Ik luister wel.
De rest negeert ons
Heb je er ook foto's bij? Met voorkeur geďnstrueerd door een schone deerne?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tutorial:
-Externe HDD aan je PS3 hangen met USB
-In systeemmenu kiezen voor Back Up System
- Wachten tot hij klaar is
- PS3 aan de zijkant open maken
- Schroefje dat de HDD op z'n plek houdt losschroeven
- HDD eruit trekken
- nieuwe HDD erin pluggen
- schroefje weer vastdraaien
- klepje terug op je PS3
- PS3 aanzetten
- in systeemmenu kiezen voor system restore
- wachten
-klaar.
Dat heb ik ook wel een aantal keer per maand..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou Ed.. Het zit zo.. Ik zit hier lekker m'n ding te doen. Post een reactie en zie Nick reageren. De opmaak van z'n bericht laat 2 tussenregels zien door smileys. Ik kijk voor me en zie m'n collega's in bespreking met klanten. Ik dacht, potverdrie, dit heb ik eerder meegemaakt maar ik zal wel weer kortsluiting in m'n nietige brein gehad hebben.
Bij mij is de regelmaat toch wat minder. Was weer ffies geleden.. Heb er maar een lekker vers bakkie koffie bij gepaktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een aantal keer per maand..
Ik mag straks weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij mij is de regelmaat toch wat minder. Was weer ffies geleden.. Heb er maar een lekker vers bakkie koffie bij gepakt![]()
Het staat zelfs in de gebruikershandleiding.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tutorial:
- HDD eruit trekken
- klepje terug op je PS3
- PS3 aanzetten
- wachten
-klaar.
Je vergeet de schroefjes die de HDD op de mounting bracket houden!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tutorial:
- HDD eruit trekken
- klepje terug op je PS3
- PS3 aanzetten
- wachten
-klaar.
oh geen probleem dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tutorial:
- HDD eruit trekken
- klepje terug op je PS3
- PS3 aanzetten
- wachten
-klaar.
Daarom, kan je die weeeee verkopen en de 360 aan mij gevenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:16 schreef Misan het volgende:
[..]
oh geen probleem dus
Dit weekend maar eens doen
expres gedaan om het spannend te houdenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je vergeet de schroefjes die de HDD op de mounting bracket houden!!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
expres gedaan om het spannend te houden
"Ja maar die schroefjes staan niet in de tutorial!!! HELP!!!!!!!!!!!!!!!"
Ach, bij Ikea hou je ook altijd schroeven over, en dan raakt ook niemand in paniek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
expres gedaan om het spannend te houden
"Ja maar die schroefjes staan niet in de tutorial!!! HELP!!!!!!!!!!!!!!!"
Ik houd altijd schroefjes over als ik mijn PC uit elkaar heb gehaald en weer in elkaar heb gezet...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:23 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ach, bij Ikea hou je ook altijd schroeven over, en dan raakt ook niemand in paniek.
Dat heb ik nou nooit, ik draai op sommige plekken altijd extra schroeven etc zodat de IKEA-kwaliteit langer dan 3 jaar meegaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:23 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ach, bij Ikea hou je ook altijd schroeven over, en dan raakt ook niemand in paniek.
Ook gedaan met een stoel, maar dat prikte zo in je reet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit, ik draai op sommige plekken altijd extra schroeven etc zodat de IKEA-kwaliteit langer dan 3 jaar meegaat
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ook gedaan met een stoel, maar dat prikte zo in je reet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jamaar ik wil geen 60gb 360quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Daarom, kan je die weeeee verkopen en de 360 aan mij geven
hihiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Daarom, geef je die aan mijquote:
die jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:25 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-gamesindustrie.html
dus met koeieletters [GAMES] ervoor zetten heeft geen zin?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan hem niet eens vinden zo snel. Heel de submit staat vol met FP bagger
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:09 schreef Poit het volgende:
Bird bird, bird is the word!
pa pa pa oempa pa paa papa oempa pa paa
en dat kon je niet even per PM doen?!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Zeg SD, ga jij even een PM in de rondte smijten?
graag wel opruimen achteraf SD!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Zeg SD, ga jij even een PM in de rondte smijten?
GEFELICITEERD!!!1!!!1!1!!!!quote:
Nice!quote:
GEFELIquote:
Dude!! Gratz!!!quote:
Nee, op mijn werk kan ik de PM-pagina niet openen. Valt volgens de webwachter onder instant messaging en dat mag niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
en dat kon je niet even per PM doen?!![]()
![]()
alé, 't was een grapke eh?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nee, op mijn werk kan ik de PM-pagina niet openen. Valt volgens de webwachter onder instant messaging en dat mag niet.
Ook per mail is geen optie omdat hotmail een een verlopen certificaat-error geeft en dus niet te benaderen is.
Zoeken ze daar nog nieuwe medewerkers? En zoja, wat is het voor werk? (en ohja, waar is het)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
alé, 't was een grapke eh?
Maar wat ben ik blij met mijn huidige werkgever... daar kan ik gelukkig alles bekijken zolang het binnen een browser blijft.
en http://messages.fok.nl/pda/ ook?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nee, op mijn werk kan ik de PM-pagina niet openen. Valt volgens de webwachter onder instant messaging en dat mag niet.
Ook per mail is geen optie omdat hotmail een een verlopen certificaat-error geeft en dus niet te benaderen is.
irri, daar kan ik nog wel bij komen. youtube kan ik ook weer bij alleen doen alle filmpjes het nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
er staat 'messages' in de URL, dus het zal wel niet.
Cool. Een oude doos van een Sony Breedbeeld? Die LCD-dozen zijn wat aan de krappe kant voor teveel geldquote:
in het kader van in een oude doos moet je het leren?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Cool. Een oude doos van een Sony Breedbeeld? Die LCD-dozen zijn wat aan de krappe kant voor teveel geld
Van harte man, veel klus plezierquote:
en dat is alleen Nederland nog maarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:00 schreef koei het volgende:
83 mln voor Haiti, een land van 8mln inwoners
Waar sommigen hebben leren rekenen is voor mij een groot raadsel, om nog maar te zwijgen wat 95% van de Fokkers überhaupt of school leert of geleerd heeft.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:00 schreef koei het volgende:
83 mln voor Haiti, een land van 8mln inwoners
klus plezier?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Van harte man, veel klus plezier
En dus in jouw geval PS3 gebonden en niet HDD gebonden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd Rossdale
Misan, ik heb nooit mijn ps3 hdd vervangen, maar wel een backup overgezet naar mn nieuwe ps3 en daarbij ben ik een heel aantal saves kwijtgeraakt die beveiligd waren. Ik gok dat datzelfde gebeurt bij het in gebruik nemen van een nieuwe hdd, dus hou daar wel rekening mee. oa al mn Killzone SP en FatPrincess savedata waren verdwenen. Die heb ik pas later op een andere manier kunnen overzetten (door beide PS3's te linken met elkaar)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:32 schreef SolidasRock het volgende:
Hoezo bijna op slot? Komt er geen vervolg meer?
de PS3 gaat hem opnieuw formatterenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:50 schreef Misan het volgende:
komt de ps3 in een soort debug modus als 'ie geen PS3-boot kan vinden? Moet ik de hd nog in een bepaald formaat formatteren?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds jij hier post komen er regelmatig klachten binnen bij de redactie..
Misschien dat als je jezelf opoffert deze reeks gewoon door kan gaanquote:
Daaaaaamn, gast!!! als het een beetje laf getapte pilsjes zijn is het wel te doen maar dan nog is een half uur best kort..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef lkb9000 het volgende:
Jongens jongens jongens ik ben fuuuuuucking brak, en ben mn jas kwijt, waarom moesten we ook in een half uur een 'zwaard bier' (13bier) naar binnen gooien met z'n 2en
6.5 biertjes in 30 minuten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef lkb9000 het volgende:
Jongens jongens jongens ik ben fuuuuuucking brak, en ben mn jas kwijt, waarom moesten we ook in een half uur een 'zwaard bier' (13bier) naar binnen gooien met z'n 2en
Waren kleine kutpilsjes, dat wel, maar toen hadden we allebei al 5 halve liters op hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Daaaaaamn, gast!!! als het een beetje laf getapte pilsjes zijn is het wel te doen maar dan nog is een half uur best kort..
Laat aQuila zich maar opofferen of zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien dat als je jezelf opoffert deze reeks gewoon door kan gaan
Gaarnequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat aQuila zich maar opofferen of zo
consider it done!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat aQuila zich maar opofferen of zo
Ogh die ligt waarschijnlijk nog in de garderobe daar, haal ik vanavond op, wel irritant dat die tent pas om 11uur 's avonds open isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef koei het volgende:
Bezint, eer ge begint Lennie...
Maar wel kut van je jas!
2TB max voor de PS3quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:30 schreef Misan het volgende:
[..]
Top. Geen maximum grootte toch van de HD bij Linux distro's?
In Nederland heet dat een meter bierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef lkb9000 het volgende:
Is hetzelfde als een meter bier ja, maar dan in een houten zwaardquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:34 schreef Misan het volgende:
[..]
In Nederland heet dat een meter bier
en je hebt natuurlijk pas wat met reden te zeuren als je zelf een meter bie. In een kwartier moet wegwerken
mijn record is trouwens vijf pullen in vijf minuten adten: de eerste twee gaan zo naar binnen, waarna het tempo er volledig uit lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |