Booby.quote:
Ik weet allesquote:
Stop met choverdomme of zo. Dat is serieus mijn woordje.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouik kom wel uit een marinestad he..
Waarom zijn kiwi's groen van binnen?quote:
Mensen die woorden claimen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stop met choverdomme of zo. Dat is serieus mijn woordje.
Ik vind ook weer beide goed, godver wat lijk ik nu meningloos.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben een beetje allergisch voor de hedendaagse RnB, dan hoor ik liever oude soul.
Maak ik choverdomme zelf wel uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lakitu, kom er maar in.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind ook weer beide goed, godver wat lijk ik nu meningloos.
Hey no offence maarquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die woorden claimen.
Die vind ik niet super. Daarom luisterde ik deze maar weer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aww. Dan moet je even switchen naar:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey no offence maar
[ afbeelding ]
Jij komt hier praten over woordjes die van jou zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want je hebt ook gele.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef Magical.Trevor het volgende:
[..]
Waarom zijn kiwi's groen van binnen?
Ik ben een hosslurrr sinds de eerste Snicker in m'n mouwquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die vind ik niet super. Daarom luisterde ik deze maar weer.![]()
Old. Die heb ik al 52x gepost. Tevens zitten in die video ook mijn helden de Go Go power rangersquote:
Okequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Old. Die heb ik al 52x gepost. Tevens zitten in die video ook mijn helden de Go Go power rangers.
Geen foto want dan gaan jullie haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |