Ik vind beiden topquote:
Misschien ben ik wel met een motorboot geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meer dan dat ga je ook niet krijgen.
High Tea, mijn rug. Alsof heel de wereld geld gaat inzamelen als Nederland onderloopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, WTF moet Haiti met al die miljoenen. Die mensen willen gewoon NU water en voedsel, geen fokking euro's om hun kont mee af te vegen.
Wedding Crashers.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel met een motorboot geweest.
Wie is de eerste die 'm ziet?
Maar dan hebben we toch ook drinken genoeg?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
High Tea, mijn rug. Alsof heel de wereld geld gaat inzamelen als Nederland onderloopt.
Nee, want dan zijn we kankerdood.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan hebben we toch ook drinken genoeg?
Dan hebben we ook geen geld nodig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want dan zijn we kankerdood.
Spot niet met dood.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word altijd kinderlijk emotioneel van dat nummer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh snap, toen ik het las kwam ook echt net dat stukje voorbij.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar is familie aan overleden zeker?quote:
Awwquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik word altijd kinderlijk emotioneel van dat nummer.
Jij date ook geen schippers, mag ik hopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
Oneens met tt. Mijn rode zee mag niet bevaren worden.
Ze zijn daar ook allemaal dood behalve de makers van Radio Haïti.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan hebben we ook geen geld nodig.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
Oneens met tt. Mijn rode zee mag niet bevaren worden.
Boobyquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij date ook geen schippers, mag ik hopen.
Nouquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij date ook geen schippers, mag ik hopen.
Wat moesten we dan zien, BP?quote:
Hoe wedde ge da?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is familie aan overleden zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |