Jij hebt je pik nog helemaal nergens ingestoken.quote:
Jij hebt de Atlantische oceaan nog niet eens bevaren dus muil houwe.quote:
Zo kun je het ook zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt je pik nog helemaal nergens ingestoken.
BAM!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op mijn mobiel wel eens. Loop ik allerlei dingen te verkondigen in het FB topic.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je op nieuwe topics klikt om de nieuwe SC te vinden en dat je dan op de eerst link met blokhaken en waar SC in staat klik en vervolgens dus in een heel andere SC zit?
Wat ga je haten, je hebt me al notes aangesmeerdquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef deepart het volgende:
Seksistische TT.
Topic report gedaan nondejuu
Klopt, ik ben er overheen gevlogen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt de Atlantische oceaan nog niet eens bevaren dus muil houwe.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef Magical.Trevor het volgende:
[..]
Op mijn mobiel wel eens. Loop ik allerlei dingen te verkondigen in het FB topic.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Oh snap, toen ik het las kwam ook echt net dat stukje voorbij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
En toen was het beng beng pau
zal maar praten met die Johnny van jou
Maar dat bedoelde ik heul niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er overheen gevlogen.
Meer dan dat ga je ook niet krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er overheen gevlogen.
Ik vind beiden topquote:
Misschien ben ik wel met een motorboot geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meer dan dat ga je ook niet krijgen.
High Tea, mijn rug. Alsof heel de wereld geld gaat inzamelen als Nederland onderloopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, WTF moet Haiti met al die miljoenen. Die mensen willen gewoon NU water en voedsel, geen fokking euro's om hun kont mee af te vegen.
Wedding Crashers.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel met een motorboot geweest.
Wie is de eerste die 'm ziet?
Maar dan hebben we toch ook drinken genoeg?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
High Tea, mijn rug. Alsof heel de wereld geld gaat inzamelen als Nederland onderloopt.
Nee, want dan zijn we kankerdood.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan hebben we toch ook drinken genoeg?
Dan hebben we ook geen geld nodig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want dan zijn we kankerdood.
Spot niet met dood.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word altijd kinderlijk emotioneel van dat nummer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh snap, toen ik het las kwam ook echt net dat stukje voorbij.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar is familie aan overleden zeker?quote:
Awwquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik word altijd kinderlijk emotioneel van dat nummer.
Jij date ook geen schippers, mag ik hopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
Oneens met tt. Mijn rode zee mag niet bevaren worden.
Ze zijn daar ook allemaal dood behalve de makers van Radio Haïti.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan hebben we ook geen geld nodig.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
Oneens met tt. Mijn rode zee mag niet bevaren worden.
Boobyquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij date ook geen schippers, mag ik hopen.
Nouquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij date ook geen schippers, mag ik hopen.
Wat moesten we dan zien, BP?quote:
Hoe wedde ge da?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is familie aan overleden zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |