LEXXUS THE DON VIETNAMSTERDAMquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)68cf5209cb1ad239347/
SHIT WERD NET ECHT, RECHT UIT DE HOED!11!!!
Hij heeft stacks en hij geeft geen fuck.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
LEXXUS THE DON VIETNAMSTERDAM
Hij flowt wel hard op die I Get Money beat in het beginquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
LEXXUS THE DON VIETNAMSTERDAM
Ze heeft wel een mooie papa tattoo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
http://deni3s.hyves.nl/
Wie zou haar geven?
Die is van haar boi.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooie papa tattoo.
Ik ging echt stuk daar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''Kom niet met die Elvis Presley bullshit''.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
Allll, ik kan die foto van Heidi niet eens vinden op google.
Hij Zoekt Cash - Ninoquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij flowt wel hard op die I Get Money beat in het begin!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef Lakitu het volgende:
'Mensen vragen me waarom ik naar geld ruik.'
En dan zie je 'm zo z'n face afvegen met flappen.
Ik moest kapot hard lachenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kut ik wil ook kijken maar ik zit midden in een sit&goquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
M'n veertienjarige neefje vraagt me naar m'n seksleven.
Deed mijn 21-jarige neef ook eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
Dat geeft toch een heel ander tintje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deed mijn 21-jarige neef ook eens.
Hard.quote:
wait, watquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat geeft toch een heel ander tintje.
Je moet echt eens naar een optreden van ze gaan, ziekquote:
Godverquote:
GATVERquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat geeft toch een heel ander tintje.
Jouw antwoord?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
Nee. Maak hem morgen, als je hem niet haalt heb je een idee hoe het tentamen in elkaar zit voor de herkansing en nog steeds evenveel tijd om ervoor te leren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:37 schreef Allure_ het volgende:
Zal ik m'n tentamen morgen skippen? De herkansing is toch al over 2 weken.
Dat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee. Maak hem morgen, als je hem niet haalt heb je een idee hoe het tentamen in elkaar zit voor de herkansing en nog steeds evenveel tijd om ervoor te leren.
Doe gewoon als ik back in the days: tentamen doorbladeren, diep zuchten, opstaan en de deur uitlopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:37 schreef Allure_ het volgende:
Zal ik m'n tentamen morgen skippen? De herkansing is toch al over 2 weken.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe gewoon als ik back in the days: tentamen doorbladeren, diep zuchten, opstaan en de deur uitlopen.
Damn, wat was ik stoer.
Ik moet altijd lachen als ik ze zo zie staan, hoe serieus ze zichzelf nemen enzo.quote:
Denken dat Steen zichzelf serieus neemtquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik ze zo zie staan, hoe serieus ze zichzelf nemen enzo.
Nou, als jij dat graag wil weten....quote:
Serieuze zaken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik ze zo zie staan, hoe serieus ze zichzelf nemen enzo.
Hahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Net zo'n troll als youssef en kamal?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Denken dat Steen zichzelf serieus neemt![]()
.
Ben je nou aan het trollen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
Nou die spinal anders zeker wel, als je 'm daar zo ziet staan. Maar ik vind dit sowieso om te janken, ze lullen gewoon heel veel met een matig muziekje eronder. Zit totaal geen ritme of wat dan ook in.
Spinal wel wat meer inderdaad, maar die komt sowieso al redelijk kneuzig over.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
Nou die spinal anders zeker wel, als je 'm daar zo ziet staan.
Ja, dat is hip-hop.quote:Maar ik vind dit sowieso om te janken, ze lullen gewoon heel veel met een matig muziekje eronder. Zit totaal geen ritme of wat dan ook in.
Ik diss ze niet. Maar ik stoor me er aan dus mag ik klagen. Het zijn vooral de kattenliefhebbers, de extreme, die ik niet mag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef Siniti het volgende:
SEAGAL WAT DISS JE KATTEN IN JE TOPIC
Vind ik wel meevallen, vind hem op hun eerst haattrack echt fucking bruut.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Spinal wel wat meer inderdaad, maar die komt sowieso al redelijk kneuzig over.
Nee, het is een mondeling. Ik weiger om mezelf voor schut te zetten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe gewoon als ik back in the days: tentamen doorbladeren, diep zuchten, opstaan en de deur uitlopen.
Damn, wat was ik stoer.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, als jij dat graag wil weten....
.....en dan zal ik je nu vertellen hoe mijn eerste keer anaal was
Ja, true, daar is hij wel cool. Maar over het algemeen heb ik liever Steen solo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, vind hem op hun eerst haattrack echt fucking bruut.
Jammer dat ie op het einde van dit filmpje nog even "hraaghh" doet, dat is wel een beetje
Ik weet gewoon niet wat ik wil.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:51 schreef S.Seagal het volgende:
Is dat stoer of hip ofzo om tegenwoordig je UI te veranderen?
Door te claimen dat honden beter zijn diss je ze wel degelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik diss ze niet. Maar ik stoor me er aan dus mag ik klagen. Het zijn vooral de kattenliefhebbers, de extreme, die ik niet mag.
Daar gaat mijn voorkeur naar uit ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Door te claimen dat honden beter zijn diss je ze wel degelijk.
Het was per smsquote:
Van wie? Van jou?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij: Binnenkort I will be gettin' some too!![]()
De moeder van DJ JEAN heeft hier een zaak in het dorp. Heb ik al 1000 keer gezegd maar ik blijf 't grappig vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef Chriz2k het volgende:
SPINAL HEET GUUS GROENENDAAL IN HET ECHT![]()
!
Rly ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De moeder van DJ JEAN heeft hier een zaak in het dorp. Heb ik al 1000 keer gezegd maar ik blijf 't grappig vinden.
Kkstoerquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:51 schreef S.Seagal het volgende:
Is dat stoer of hip ofzo om tegenwoordig je UI te veranderen?
Katten zijn beter en diep in je hart weet je dat zelf ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur naar uit ja.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was per smshij heeft een vriendin en die woont hier ergens in de buurt van Groningen en toen wilde hij laatst hier een nachtje slapen zodat hij 2 dagen naar haar kon (hij mocht daar niet slapen, veertienjarigen jwz
) maar ik zei nee helaas pindakaas kan niet want m'n vriendje slaapt hier al vanavond. En nu vroeg hij net, was het nog leuk met je vriendje? Dus ik zo, ja hoor! Hij: Een slapeloze nacht zeker? Ik: Gaat je niets aan
Hij: Binnenkort I will be gettin' some too!
![]()
Christelijk Veenendaal!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft een kort pittig kapsel, zwart. JEAN komt zelf uit Veenendaal schijnt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef Fascination het volgende:
Feliciteer Smart_ass eens, stelletje narcisten.
hoe moest ik weten van een verjaardag dan? WAAAquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Katten zijn beter en diep in je hart weet je dat zelf ook!
Ze is nog niet jarig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef Fascination het volgende:
Dat mogen ze niet doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef Allure_ het volgende:
Ik had dus 2 tentamens, waar ik gemiddeld een 5,5 voor heb gehaald (Ja, zesjes cultuur). Nouja dikke care, ik had het in ieder geval gehaald. Nu hebben ze dus een herbereking gedaan omdat er fouten in het tentamen stonden, en nu is mijn punt een 5,45
!
Ik ga even het reglement doorspitten, goddamnit.
Ze mogen je cijfer idd niet omlaag halen. Alleen omhoog.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef Allure_ het volgende:
Ik had dus 2 tentamens, waar ik gemiddeld een 5,5 voor heb gehaald (Ja, zesjes cultuur). Nouja dikke care, ik had het in ieder geval gehaald. Nu hebben ze dus een herbereking gedaan omdat er fouten in het tentamen stonden, en nu is mijn punt een 5,45
!
Hahahaha. Sorry.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef Allure_ het volgende:
!
Oh nee, volgens mij mag dat inderdaad niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ze mogen je cijfer idd niet omlaag halen. Alleen omhoog.
Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:07 schreef Allure_ het volgende:
Oke, ik heb dit gevonden.
6.10.2 Bij de becijfering van een toets of tentamen in een leerarrangement wordt gebruik gemaakt van cijfers op één decimaal afgerond.
5,5 dan, right?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |