Net zo'n troll als youssef en kamal?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Denken dat Steen zichzelf serieus neemt![]()
.
Ben je nou aan het trollen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
Nou die spinal anders zeker wel, als je 'm daar zo ziet staan. Maar ik vind dit sowieso om te janken, ze lullen gewoon heel veel met een matig muziekje eronder. Zit totaal geen ritme of wat dan ook in.
Spinal wel wat meer inderdaad, maar die komt sowieso al redelijk kneuzig over.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
Nou die spinal anders zeker wel, als je 'm daar zo ziet staan.
Ja, dat is hip-hop.quote:Maar ik vind dit sowieso om te janken, ze lullen gewoon heel veel met een matig muziekje eronder. Zit totaal geen ritme of wat dan ook in.
Ik diss ze niet. Maar ik stoor me er aan dus mag ik klagen. Het zijn vooral de kattenliefhebbers, de extreme, die ik niet mag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef Siniti het volgende:
SEAGAL WAT DISS JE KATTEN IN JE TOPIC
Vind ik wel meevallen, vind hem op hun eerst haattrack echt fucking bruut.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Spinal wel wat meer inderdaad, maar die komt sowieso al redelijk kneuzig over.
Nee, het is een mondeling. Ik weiger om mezelf voor schut te zetten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe gewoon als ik back in the days: tentamen doorbladeren, diep zuchten, opstaan en de deur uitlopen.
Damn, wat was ik stoer.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, als jij dat graag wil weten....
.....en dan zal ik je nu vertellen hoe mijn eerste keer anaal was
Ja, true, daar is hij wel cool. Maar over het algemeen heb ik liever Steen solo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, vind hem op hun eerst haattrack echt fucking bruut.
Jammer dat ie op het einde van dit filmpje nog even "hraaghh" doet, dat is wel een beetje
Ik weet gewoon niet wat ik wil.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:51 schreef S.Seagal het volgende:
Is dat stoer of hip ofzo om tegenwoordig je UI te veranderen?
Door te claimen dat honden beter zijn diss je ze wel degelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik diss ze niet. Maar ik stoor me er aan dus mag ik klagen. Het zijn vooral de kattenliefhebbers, de extreme, die ik niet mag.
Daar gaat mijn voorkeur naar uit ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Door te claimen dat honden beter zijn diss je ze wel degelijk.
Het was per smsquote:
Van wie? Van jou?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij: Binnenkort I will be gettin' some too!![]()
De moeder van DJ JEAN heeft hier een zaak in het dorp. Heb ik al 1000 keer gezegd maar ik blijf 't grappig vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef Chriz2k het volgende:
SPINAL HEET GUUS GROENENDAAL IN HET ECHT![]()
!
Rly ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De moeder van DJ JEAN heeft hier een zaak in het dorp. Heb ik al 1000 keer gezegd maar ik blijf 't grappig vinden.
Kkstoerquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:51 schreef S.Seagal het volgende:
Is dat stoer of hip ofzo om tegenwoordig je UI te veranderen?
Katten zijn beter en diep in je hart weet je dat zelf ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur naar uit ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |