Volgens mij niet.quote:
Een tablet. Zit beetje tussen de iPhone en de MacBook in. Voorziet in mijn ogen wel in een behoefte. De drempel om dit te gebruiken in bv. de trein is een stuk lager als een MacBook uitklappen en qua usability is het een stuk beter als een iPhone.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja, call me stupid maar wat moet die iPad nou voorstellen?
wel eentje die tegen koffie kanquote:
een geplastificeerdequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wel eentje die tegen koffie kan
Nee want je kunt er niet mee bellen. Maar hIj heeft wel een IPS-scherm; maw je kunt sneller scrollen dan met een echte eReader maar het ziet er niet uit als papier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Kortom, het is een veredelde iPhone?Mwa, not convinced yet
.
Heb je het filmpje gezienquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Kortom, het is een veredelde iPhone?Mwa, not convinced yet
.
Ja maar daar betaal je geen >500e voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezienik ben verliefd.
Zelfs mijn ouders vonden het een tof product, mijn moeder vond het ideaal om foto's te kijken en mijn vader vond het geweldig om even snel zijn e-mail te bekijken.
Ik vrees dat ik dat er misschien wel voor neer ga leggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ja maar daar betaal je geen >500e voor
Deze pc is puur voor de zaak, dus behalve excel en outlook hoeft (lees: mag) hier niets op geïnstalleerd worden. Ah, kijk het wel even op youtube, thnx Citizen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.free-codecs.com/download/quicktime_alternative.htm
Sluit ik me bij aan. Ik heb het idee dat dit ding leuk is voor erbij, voor de heb, maar eigenlijk totaal overbodig isquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ja maar daar betaal je geen >500e voor
Als ik snel mijn email wil checken, pak ik mijn telefoon...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef squig het volgende:
als je snel je email wilt checken is een toetsenbord wel handig
begrijp dat je bij een ipod of iphone bij wilt betalen voor de looks, en dat je misschien het os relaxed vindt om op te werken, maar dit is een kindle met nadelen of een laptop met nadelen, zie de voordelen nog niet helemaal....
Ja, dat doe ik ook en dan reageer ik kort terug en anders wachten ze maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als ik snel mijn email wil checken, pak ik mijn telefoon...
Poging mislukt hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik denk ik zal ook maar eens iets over de iPad zeggen na 36 pagina's discussie, en dan gaan we het ineens weer over de UvT hebben.
Ik ben vandaag ook twee maal van 11 naar 2 gelopen, omhoog toch maar met de lift.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:27 schreef GlowMouse het volgende:
vandaag weer een nieuw record, 28 trappen omhoog gelopen. Het gaat inmiddels ook altijd sneller dan de lift waarvan de deuren pas dichtgaan als ze tenminste een paar seconden open hebben gestaan, en waarin nog heel kort een lampje brandt op het moment waarop hij vroeger nog wat zei. En volgens mij gaan ze de andere liften precies hetzelfde maken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als ik snel mijn email wil checken, pak ik mijn telefoon...
ja dat is idd waar, maar dan krijg je dus telefoon voor snelle check / laptop als je uitgebreid antwoord wil kunnen geven on the move.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook en dan reageer ik kort terug en anders wachten ze maar
damn...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik denk ik zal ook maar eens iets over de iPad zeggen na 36 pagina's discussie, en dan gaan we het ineens weer over de UvT hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |