Volgens mij niet.quote:
Een tablet. Zit beetje tussen de iPhone en de MacBook in. Voorziet in mijn ogen wel in een behoefte. De drempel om dit te gebruiken in bv. de trein is een stuk lager als een MacBook uitklappen en qua usability is het een stuk beter als een iPhone.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja, call me stupid maar wat moet die iPad nou voorstellen?
wel eentje die tegen koffie kanquote:
een geplastificeerdequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wel eentje die tegen koffie kan
Nee want je kunt er niet mee bellen. Maar hIj heeft wel een IPS-scherm; maw je kunt sneller scrollen dan met een echte eReader maar het ziet er niet uit als papier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Kortom, het is een veredelde iPhone?Mwa, not convinced yet
.
Heb je het filmpje gezienquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Kortom, het is een veredelde iPhone?Mwa, not convinced yet
.
Ja maar daar betaal je geen >500e voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezienik ben verliefd.
Zelfs mijn ouders vonden het een tof product, mijn moeder vond het ideaal om foto's te kijken en mijn vader vond het geweldig om even snel zijn e-mail te bekijken.
Ik vrees dat ik dat er misschien wel voor neer ga leggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ja maar daar betaal je geen >500e voor
Deze pc is puur voor de zaak, dus behalve excel en outlook hoeft (lees: mag) hier niets op geïnstalleerd worden. Ah, kijk het wel even op youtube, thnx Citizen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.free-codecs.com/download/quicktime_alternative.htm
Sluit ik me bij aan. Ik heb het idee dat dit ding leuk is voor erbij, voor de heb, maar eigenlijk totaal overbodig isquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ja maar daar betaal je geen >500e voor
Als ik snel mijn email wil checken, pak ik mijn telefoon...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef squig het volgende:
als je snel je email wilt checken is een toetsenbord wel handig
begrijp dat je bij een ipod of iphone bij wilt betalen voor de looks, en dat je misschien het os relaxed vindt om op te werken, maar dit is een kindle met nadelen of een laptop met nadelen, zie de voordelen nog niet helemaal....
Ja, dat doe ik ook en dan reageer ik kort terug en anders wachten ze maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als ik snel mijn email wil checken, pak ik mijn telefoon...
Poging mislukt hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik denk ik zal ook maar eens iets over de iPad zeggen na 36 pagina's discussie, en dan gaan we het ineens weer over de UvT hebben.
Ik ben vandaag ook twee maal van 11 naar 2 gelopen, omhoog toch maar met de lift.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:27 schreef GlowMouse het volgende:
vandaag weer een nieuw record, 28 trappen omhoog gelopen. Het gaat inmiddels ook altijd sneller dan de lift waarvan de deuren pas dichtgaan als ze tenminste een paar seconden open hebben gestaan, en waarin nog heel kort een lampje brandt op het moment waarop hij vroeger nog wat zei. En volgens mij gaan ze de andere liften precies hetzelfde maken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als ik snel mijn email wil checken, pak ik mijn telefoon...
ja dat is idd waar, maar dan krijg je dus telefoon voor snelle check / laptop als je uitgebreid antwoord wil kunnen geven on the move.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook en dan reageer ik kort terug en anders wachten ze maar
damn...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik denk ik zal ook maar eens iets over de iPad zeggen na 36 pagina's discussie, en dan gaan we het ineens weer over de UvT hebben.
Ik ben gister ook met de lift geweestquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:27 schreef GlowMouse het volgende:
vandaag weer een nieuw record, 28 trappen omhoog gelopen. Het gaat inmiddels ook altijd sneller dan de lift waarvan de deuren pas dichtgaan als ze tenminste een paar seconden open hebben gestaan, en waarin nog heel kort een lampje brandt op het moment waarop hij vroeger nog wat zei. En volgens mij gaan ze de andere liften precies hetzelfde maken
die is saai, volgens mij vind je de laatste aflevering van kabouter wesley gewoon niet leuk omdat je jaloers bent op de goede openingszin "Excuseer mevrouw, ik heb een vraagje. Ik vind u een snelle trees, gaan we muilen?"quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:51 schreef squig het volgende:
kabouter wesley is zo 2009
dit is veel leuker, vanaf 0:40
Geweldige openingszin inderdaad. Dat moet wel succes op gaan leveren in de toekomst.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die is saai, volgens mij vind je de laatste aflevering van kabouter wesley gewoon niet leuk omdat je jaloers bent op de goede openingszin "Excuseer mevrouw, ik heb een vraagje. Ik vind u een snelle trees, gaan we muilen?"
+ het apple-effect hequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:32 schreef squig het volgende:
[..]
[..]
ja dat is idd waar, maar dan krijg je dus telefoon voor snelle check / laptop als je uitgebreid antwoord wil kunnen geven on the move.
zelfde geld voor de andere zaken, als je iets wilt om boeken en kranten op te lezen kun je beter een lichtere kindle nemen met fijner leesoppervlak, als je een soort draagbaar mediacentre wilt om bv in bed een filmpje te kijken kun je beter een latop nemen (of nog beter comp op tv aansluiten).
Voor snel en gemakkelijk heb je telefoon, wanneer telefoon niet voldoende is heb je laptop of tablet.
630 is wel goedkoper dan de tablets nu maar de butterfly (verschrikkelijke naam) is volgens mij goedkoper en een stuk functioneler (maar natuurlijk minder hip)
Dat is waar, niets maakt je zo creatief als de massa volgenquote:
Het probleem is dat de media het zo breed uitmeet. Toen ik vanochtend de krant opensloeg, stond het op de 2e pagina (en een deel van de 3e)... Dit is toch geen nieuws.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:01 schreef aardappel het volgende:
iDit iDat iZus iZo.... ik word er een beetje moe van
Apple hoeft praktisch niets te doen in dat opzicht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het probleem is dat de media het zo breed uitmeet. Toen ik vanochtend de krant opensloeg, stond het op de 2e pagina (en een deel van de 3e)... Dit is toch geen nieuws.
Als jij in de industrie gaat werken, kun je goud geld verdienen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb vandaag iemand gezien die eruit ziet als Squig en reageert als SquigHad alleen geen tijd voor verificatie cq het uittesten van de perfecte openingszin
En vandaag heb ik de eerste resultaten van mijn onderzoek gezien. Afgelopen weekend kwam wat data beschikbaar, en vandaag konden resultaten worden vergeleken met wat momenteel gangbaar is. Helaas was de data niet heel gedetailleerd, maar vooralsnog zag het resultaat eruit als een revolutie; alles wat nu gebruikt wordt kan de prullenbak in
Klinkt goed!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef GlowMouse het volgende:
En vandaag heb ik de eerste resultaten van mijn onderzoek gezien. Afgelopen weekend kwam wat data beschikbaar, en vandaag konden resultaten worden vergeleken met wat momenteel gangbaar is. Helaas was de data niet heel gedetailleerd, maar vooralsnog zag het resultaat eruit als een revolutie; alles wat nu gebruikt wordt kan de prullenbak in
Met dit project? Ik heb nu wel wat mensen die assisteren die je in de industrie niet vindt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als jij in de industrie gaat werken, kun je goud geld verdienen...
Ik doelde meer op de toekomstquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Met dit project? Ik heb nu wel wat mensen die assisteren die je in de industrie niet vindt.
Ach ja de toekomst. Wie dan leeft, wie dan zorgtquote:
quote:De meest luie psychologen studeren in Utrecht: daar zeggen de studenten 22,4 uur per week in hun opleiding te steken. De Utrechtse economen doen het nog rustiger aan. Zij zijn maar 22,3 uur per week bezig. Ter vergelijking: de Tilburgse psychologiestudenten steken met 28 uur studie per week duidelijk boven hun collega's uit en de economen van Maastricht en Tilburg studeren gemiddeld zelfs meer dan dertig uur.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
[..]
Hij hoeft ook maar voor de helft vol. Maar serieus, dit is een haalbaar doel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |