Ja ik moet al mijn studiegenoten op facebook natuurlijk wel laten zien hoe intelligent ik ben hoe intelligent ik kan overkomenquote:
Ik zal eens kijken hoe dat moetquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Voeg me maar gewoon toe als buurman
Dat is wel het gemakkelijkstequote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[dom]moet ik je dan eerst toevoegen als vriend en dan als buurman? [/dom]
dan moet je hem even schoonwrijven tegen je klerenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ja. En ik heb net een nieuwe pas....
Dat klopt niet: UvT uitschrijving kan pas per 1 maart, maar dat telt niet voor de 'stoppen voor 1 februari-regeling' voor de studiefinanciering. Zet je studiefinanciering per 1 februari stop, dan word je studieschuld kwijtgescholden. en als je verwacht langer dan nominaal over je studie te doen, moet je stufi (en evt lening ook) stopzetten per 1feb van je eerste studiejaar, want dan krijg je een half jaar stufi gratisquote:Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je nu dat uitschrijfformulier inlevert ben je 1 maart uitgeschreven. Je hebt dan dus wel een studieschuld en dus die zeven maanden minder stufi bij je volgende studie. Je moet dan ook uitschrijven bij de IB-Groep en voor 1 maart je OV inleveren (en je OVchipkaart deactiveren), anders krijg je daar nog een boete van.
voor een gekke stalker ben je behoorlijk facebook-ineptquote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[dom]moet ik je dan eerst toevoegen als vriend en dan als buurman? [/dom]
Ik dacht dat die regel alleen werkte als je ook uitgeschreven werd voor 1 februari bij de Uni, hm. Beter!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dan moet je hem even schoonwrijven tegen je kleren
[..]
Dat klopt niet: UvT uitschrijving kan pas per 1 maart, maar dat telt niet voor de 'stoppen voor 1 februari-regeling' voor de studiefinanciering. Zet je studiefinanciering per 1 februari stop, dan word je studieschuld kwijtgescholden. en als je verwacht langer dan nominaal over je studie te doen, moet je stufi (en evt lening ook) stopzetten per 1feb van je eerste studiejaar, want dan krijg je een half jaar stufi gratis
Ja hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef squig het volgende:
[..]
voor een gekke stalker ben je behoorlijk facebook-inept
Oke, momentje! FireFox loopt te kutten.quote:
Jij vindt het vast leuk om te laten zien dat dimP = (n-1)²quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat die regel alleen werkte als je ook uitgeschreven werd voor 1 februari bij de Uni, hm. Beter!
quote:
dusquote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij vindt het vast leuk om te laten zien dat dimP = (n-1)²
[ afbeelding ]
Dat kon jij toch ook?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef Tegan het volgende:
Eh.
Ik vind het maar stom als dat zou kunnen, want dan kun je dus gratis stufi krijgen.
Dat heb ik gedaan, maar het was te koud om dat te blijven proberen. Bieb in gerend, bleek daar (nog) geen oplaadpunt te zijn. Uiteindelijk in M opgeladen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dan moet je hem even schoonwrijven tegen je kleren
[..]
Eens even die regel promoten, want ik heb nog nooit van iemand gehoord dat die hem kende/gebruiktequote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar ik kon het met de reden waarvoor de regel bestaat, maar iedereen kan het gewoon sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |