Berbers hè. Die zijn net zo nationalistisch als de gemiddelde polderknol uit Lutjebroek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
De Marokkaanse koning zit er ook tussen.
Zijn vrouw is Berbers.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Berbers hè. Die zijn net zo nationalistisch als de gemiddelde polderknol uit Lutjebroek.
Ik wil ook een Berbervrouw.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn vrouw is Berbers.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pim had het zo gewild.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die niet tegen een grapje kunnen. Persoonsverheerlijking
.
Eensquote:
Het is dat ik de Turkse taal machtig ben, anders was ik er misschien ook ingestonken.quote:Wij citeren: "Atatürk'e büyük terbiyesizlik!" Oftewel: "Deze foto's zijn een grote schande en de bedenkers ervan zullen branden in de hel!"
Je bedoelt dat ze op GS nooit overdrijven?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een flapdrollen daar bij GS...
[..]
Het is dat ik de Turkse taal machtig ben, anders was ik er misschien ook ingestonken."Atatürk'e büyük terbiyesizlik!" betekent niets meer dan ''Een grote onbeleefdheid tegen Atatürk!''.
Ik snap dat wel, maar de lezers aldaar zijn niet bepaald de snuggersten van Nederland.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze op GS nooit overdrijven?
Zelfs google translate vertaalt het beter dan GSquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is dat ik de Turkse taal machtig ben, anders was ik er misschien ook ingestonken.![]()
"Atatürk'e büyük terbiyesizlik!" betekent niets meer dan ''Een grote onbeleefdheid jegens Atatürk!''.
quote:Atatürk grote onbeschaamdheid
Die mocht willen dat 'ie zulke rondingen had.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
De Marokkaanse koning zit er ook tussen.
Wtf.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is dat ik de Turkse taal machtig ben, anders was ik er misschien ook ingestonken.![]()
"Atatürk'e büyük terbiyesizlik!" betekent niets meer dan ''Een grote onbeleefdheid jegens Atatürk!''.
Nietus! Die zijn lelluk.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nietus! Die zijn lelluk.
Ben jij gek!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nietus! Die zijn lelluk.
Kut troll.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:43 schreef mhpc het volgende:
Wat geeft Dreizen het recht om het superieure Turkse volk te beledigen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als er staat dat Balkenende in een bikini is
quote:How to troll a Turk
1. Tell him the Turks killed 1.5 million Armos in 1915 and 30000 Kurds.
2. Tell him that Turks stole their cuisine from the Greeks.
3. Tell him that döner sucks.
4. Tell him that Ataturk was Jewish.
5. Tell him that South Eastern Turkey will become a new state called Kurdistan.(Guaranteed to create an epic shitstorm by Turks from every political angle. After saying it, run like hell.)
6. Tell him that Constantinople, Black Sea Region and all of Cyprus belongs to Greece.
7. Say anything positive about Greece at all.
8. Tell him that his country violates human rights worse than North Korea or Egypt.
9. Tell him that they are Europe's Niggers.
10. Ask him if they have fez and camels in their country and pray to Allah.
11. Tell him that Midnight Express was a fantastic movie that brings to light problems in the Turkish justice and penal system.
12. Tell him that your girlfriend went to Turkey one summer and got grossed out by all ogling, horny men and told this to her friends so that no white girl will ever come to Turkey again.
13. Tell him that you're sick of his lazy relatives taking all the jobs in Frankfurt a.M.
14. Tell him he's a thief and that his people should go back to fucking Central Asia.
15. Tell him his country is very friendly towards Israel.
Oeh dat lijkt me leuk, waar is dat te zien ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Echt, boeien.... en als we bankbiljetten hadden met de koningin erop dan zou je die er wat mij betreft ook boven mogen houden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Mij krijg je wel op de kast,quote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef siddha het volgende:
[..]
Mij krijg je wel op de kast,met die opmerkingen
Dat zou me een worst wezen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Ja er zit iets in ons Turken die heel gevoelig is met die punten (niet allemaal maar tochquote:
Ik had dat niet verwacht!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Ja er zit iets in ons Turken die heel gevoelig is met die punten (niet allemaal maar toch) Terwijl ik een heel rationeel mens ben kunnen ze mij met paar van die opmerkingen heel snel op stang jagen en met mij nog 90% van alle andere turken
Mij ook hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Ja er zit iets in ons Turken die heel gevoelig is met die punten (niet allemaal maar toch) Terwijl ik een heel rationeel mens ben kunnen ze mij met paar van die opmerkingen heel snel op stang jagen en met mij nog 90% van alle andere turken
Welke nummers van dat lijstje specifiek?quote:
1.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke nummers van dat lijstje specifiek?
()
Het wordt er van jongs af aan een beetje ingestampt, lijkt mequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Ringo het volgende:
Ik snap dat opgeklopte nationalisme van Turken niet zo. Gorillapatriottisme, Amerikanen hebben er ook wel last van. Het zijn natuurlijk allebei beschavingen met een relatief korte geschiedenis, die fanatiek leentjebuur hebben moeten spelen om een zeker niveau te bereiken.
Het klopt dat Turken vergeleken met Nederlanders veeel nationalistischer zijn. Maar in die regio is dat helemaal niet zo raar hoor. Grieken en Armenen bijvoorbeeld, die zijn echt niet minder nationalistisch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Ringo het volgende:
Ik snap dat opgeklopte nationalisme van Turken niet zo. Gorillapatriottisme, Amerikanen hebben er ook wel last van. Het zijn natuurlijk allebei beschavingen met een relatief korte geschiedenis, die fanatiek leentjebuur hebben moeten spelen om een zeker niveau te bereiken.
Ja, serieus.quote:
nou enquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar verbaasd is nog altijd met een d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet je dat nu.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, serieus.![]()
Ik wist niet dat het nog zo leefde.
Ik vind wel dat ze altijd zo met hun vlag in de weer zijn...quote:
En? ik heb hier ook een vlag hangenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze altijd zo met hun vlag in de weer zijn...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
En? ik heb hier ook een vlag hangen
Ik doelde op je avatar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het valt idd vaak op bij Turkse mensen dat ze altijd wel ergens de Turkse vlag hebben. Thuis, op de PC, whatever. Het zijn trotse mensen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Nou heb ik wel een Nederlandse vlag in huis, maar ik zou niet weten waar die ligt...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
Een vlag in een Turks gezin is eigenlijk vanzelfsprekend. Het betekent zeker niet dat ze extreem nationalistisch zijn. Links, rechts, Islamitisch, iedere Turk heeft wel een Turkse vlag thuis.
Laat het nou net zo zijn dat wij geen Turkse vlag thuis hebben, niet eens een portret van Atatürk. En dat terwijl mijn ouders Kemalisten zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou heb ik wel een Nederlandse vlag in huis, maar ik zou niet weten waar die ligt...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat het nou net zo zijn dat wij geen Turkse vlag thuis hebben, niet eens een portret van Atatürk. En dat terwijl mijn ouders Kemalisten zijn.
En terecht! De Soemeriers waren Turken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het klopt dat Turken vergeleken met Nederlanders veeel nationalistischer zijn. Maar in die regio is dat helemaal niet zo raar hoor. Grieken en Armenen bijvoorbeeld, die zijn echt niet minder nationalistisch.
Het Ottomaanse Rijk is overigens niet het enige in onze geschiedenis waar wij trots op zijn.
Ata Turk was aanhanger van FenerBahce!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef siddha het volgende:
[..]
Mij krijg je wel op de kast,met die opmerkingen
Het leger is er dan ook echt om alle Koerden uit te roeien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Ik snap dat extreme nationalisme ook niet. Op de middelbare school had ik een Turkse vriend. Als iemand ook maar iets negatiefs zei over Turkije dan werd hij werkelijk laaiend. Zodra hij volwassen was zou hij ook meteen het Turkse leger ingaan, om de Koerden af te knallen. Het meest vreemde van dit alles, althans in mijn ogen was dat hij zelf ook een Koerd is.
Nu heb ik zelf niet veel verstand van Turkije, maar dit lijkt me toch een vreemde combinatie. Als ik hem ernaar vroeg gaf hij er ook nooit een duidelijk antwoord op
Officier Von Blauhelm bis Papierversnipperaar!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom zou ik een NL vlag willen hebben? Ik heb een VN-vlag, maar daar heb ik dan ook voor gewerkt.
Ik denk dat het ook een kwestie van gevoel is. Een stuk nationalisme wat zich diep in je buik afspeelt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Ik snap dat extreme nationalisme ook niet. Op de middelbare school had ik een Turkse vriend. Als iemand ook maar iets negatiefs zei over Turkije dan werd hij werkelijk laaiend. Zodra hij volwassen was zou hij ook meteen het Turkse leger ingaan, om de Koerden af te knallen. Het meest vreemde van dit alles, althans in mijn ogen was dat hij zelf ook een Koerd is.
Nu heb ik zelf niet veel verstand van Turkije, maar dit lijkt me toch een vreemde combinatie. Als ik hem ernaar vroeg gaf hij er ook nooit een duidelijk antwoord op
Dat (dikgedrukte) blijkt wel ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Officier Von Blauhelm bis Papierversnipperaar!
Zie jou eigenlijk nooit in DEF posten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ouwe oorlogsveteraan.
Sinds wanneer ben jij trots op het Ottomaanse rijk? De Ottomanen moesten niets van de ''Turken'' hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het klopt dat Turken vergeleken met Nederlanders veeel nationalistischer zijn. Maar in die regio is dat helemaal niet zo raar hoor. Grieken en Armenen bijvoorbeeld, die zijn echt niet minder nationalistisch.
Het Ottomaanse Rijk is overigens niet het enige in onze geschiedenis waar wij trots op zijn.
Ik sprak even voor de rest van de Turken. Heb totaal geen zin in een Ottomanen-Turken discussie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij trots op het Ottomaanse rijk? De Ottomanen moesten niets van de ''Turken'' hebben.
Die korte lontjes zijn irritant maar wij Nederlanders hebben juist een gebrek aan nationale trots. Bij ons zou het meer mogen zijn, bij andere landen wat minder.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Met een groot verschil dat de Friezen hier in Nederland niet onderdrukt worden/werden. Wat een onzin en een achterlijke vergelijking. Primitieve volkeren? De Koerden kennen een redelijk grote beschaving.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Die korte lontjes zijn irritant maar wij Nederlanders hebben juist een gebrek aan nationale trots. Bij ons zou het meer mogen zijn, bij andere landen wat minder.
Dat hij zelf een Koerd is maar het niet eens is met Koerdische strijders lijkt mij positief. Er zijn ook Joden die kritiek hebben op Israel. Als Koerden gewoon integreren of assimileren is er niets aan de hand. Maar primitieve volken die in de middle of nowhere willen wonen en dan ook nog autonomie moet je natuurlijk hard aanpakken.
Als Friezen hier aanslagen gaan plegen wordt Friesland ook kort en klein geslagen.
Waarom, waarom moet alles maar kunnen, het is maar een geintje, doe niet zo moeilijk. Waarom niet gewoon een béétje respect voor anderen opbrengen en niet iets doen waarvan je kan uitgaan dat ze beledigd worden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:42 schreef El_Matador het volgende:
Maar dit soort geintjes moeten gewoon kunnen natuurlijk.
Omdat juist DAT een prettige samenleving creeert. Een samenleving waarin je de ander relativeert, je schouders ophaalt en relaxed en rustig kan zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom, waarom moet alles maar kunnen, het is maar een geintje, doe niet zo moeilijk.
Dus omdat iemand zich beledigd zou kunnen voelen dingen maar laten? Wat is dat voor onzin? Het zijn bovendien altijd dezelfden die hun te lange tenen naar voren schuiven in de hoop dat De Ander erop gaat staan. Dat honoreren creeert precies het omgekeerde; een vervelende op-elkaar-letterige bemoeizuchtige elkaar-het-licht-in-de-ogen-niet-gunnende krampachtige maatschappij.quote:Waarom niet gewoon een béétje respect voor anderen opbrengen en niet iets doen waarvan je kan uitgaan dat ze beledigd worden?
Zoiets was een tijd geleden aan de hand toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Het valt me ook op dat ze in het MO altijd wel ergens beledigd of woest om zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef SicSicSics het volgende:
Moslims woest, Turken woest, Iran woest, als je de media moet geloven is het hele M-O in een constante staat van woestheid.
Als we nog even door trollen hier in het Westen gaan ze allemaal dood aan een hoge bloeddruk!
ja, vanaf ze de eerste stappen in de schoolbanken zetten, worden ze misleid met geschiedvervalsingquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:35 schreef JohnLocke het volgende:
Gekke turken met hun schuimbek-nationalisme altijd. Worden ze gehersenspoeld ofzo?
'Kijk mij eens een moderne, goed geïntegreerde,niet-nationalistische Turk zijn'quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:29 schreef Dibble het volgende:
AtaturkBen zelf en Turk maar geen d'r niks om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |