Alsof het bos van jou is.... Egoïst!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Mozy het volgende:
Je probeert slim over te komen, en dat lukt je ook.
Onterechte klacht, ik laat mijn 12 weken oude Golden Retriever ook gewoon los in het bos lopen.
Omdat ik niet van het geweld ben, ik los het liever met woorden op.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:54 schreef Respecteer_mijn_posts het volgende:
Waarom heb je die asociale boer niet op zijn bek geslagen?
Een voorwoord is niet verplicht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef 9611Niels het volgende:
Overigens mis ik een voorwoord. -1.
Niet erg effectief of wel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik niet van het geweld ben, ik los het liever met woorden op.
Wat een piratenbazen-reactiequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef Salvad0R het volgende:
in een echt bos gelden geen regels. arrrr.
Bullshit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef Charizma het volgende:
Loop gewoon lekker verder en laat die hond zich lekker uitleven in het bos. Bemoei je iig met je eigen zaken en ga niet iemand aanspreken op het feit dat hij in het bos zn hond los laat lopen
Respectquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik niet van het geweld ben, ik los het liever met woorden op.
Heeft die hond haar lastig gevallen dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:08 schreef Rimas het volgende:
[..]
Bullshit!
Als die hond haar lastig valt dan zijn het dus haar zaken!
Gewoon aan de lijn dus.
Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef Charizma het volgende:
[..]
Heeft die hond haar lastig gevallen dan?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:13 schreef erodome het volgende:
Maar wat is er gebeurd dan, kwam dat beest blaffend op je af, hapte hij naar je kuiten of erger?
Want alhoewel honden netjes bij de baas gehouden moeten worden en officieel daar niet los lopen, wat is het probleem als het beest je helemaal niets doet, daar gewoon wat rondhangt?
Moet heel eerlijk toegeven dat ik als hondeneigenaar meerdere keren in mijn leven stout ben geweest en mijn honden los heb laten lopen waar dat officieel niet mocht en dat als je de boswachter niet bent die er werkelijk wat over te zeggen heb ik er ook mijn schouders bij op zal halen als iemand er wat van zou zeggen, zou niet boos worden, misschien dat ik hee schijnheilig zou zeggen dat ik dat niet wist en gewoon doorlopen.
Natuurlijk gaat dan wel op dat mijn honden geen last mogen veroorzaken, niet eens naar iemand toe mogen lopen zonder dat ik ok geef.
Hehe true, ik fiets daar wel eens en dan kom je echt een paar uur niemand tegenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:15 schreef tralalala het volgende:
Op de veluwe kom je tenminste de hele weg niemand tegen.
Als iemand je er op aanspreekt en jij vind dat je hond daar prima mag loslopen, kun je dat toch gewoon zeggen? Het ontwijkende gedrag impliceert een schuldgevoel. Als iemand last heeft van jou loslopende hond en de regels zijn om je honden aan de lijn te houden, dien je gewoon je excuses aan te bieden. Kan gebeuren, het is niet het einde van de wereld, maar dat ontwijkende gedrag is dus echt irritant.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:13 schreef erodome het volgende:
Maar wat is er gebeurd dan, kwam dat beest blaffend op je af, hapte hij naar je kuiten of erger?
Want alhoewel honden netjes bij de baas gehouden moeten worden en officieel daar niet los lopen, wat is het probleem als het beest je helemaal niets doet, daar gewoon wat rondhangt?
Moet heel eerlijk toegeven dat ik als hondeneigenaar meerdere keren in mijn leven stout ben geweest en mijn honden los heb laten lopen waar dat officieel niet mocht en dat als je de boswachter niet bent die er werkelijk wat over te zeggen heb ik er ook mijn schouders bij op zal halen als iemand er wat van zou zeggen, zou niet boos worden, misschien dat ik hee schijnheilig zou zeggen dat ik dat niet wist en gewoon doorlopen.
Natuurlijk gaat dan wel op dat mijn honden geen last mogen veroorzaken, niet eens naar iemand toe mogen lopen zonder dat ik ok geef.
Dit is toch wel kenmerkend. Ik krijg dat soort varianten ook steeds vaker te horen (en ik hoor zelfs duidelijk niet tot 'de jeugd'). Laatst nog een oude man die de weg overstak op een gladde dag aangesproken, toen hij vervolgens het meisje in de auto - die echt nog ternauwernood voor hem kon remmen en lijkbleek zag - echt ongegeneerd samen met z'n vrouw de huid vol begon te schelden. Nou ik kreeg het te horen hoor. Gelukkig kreeg ik uiteindelijk bijval van een wat oudere vrouw.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
Baasje: “Jij bent een schoon voorbeeld van hoe brutaal de jeugd tegenwoordig is.”
Ynuhh: “Hou je dan ook gewoon aan de regels, het is in dit bos niet toegestaan.”
Baasje: “Bemoei je met je eigen zaken.”
Ik ben serieus één keer verdwaald tijdens het mountainbiken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hehe true, ik fiets daar wel eens en dan kom je echt een paar uur niemand tegen
Owh chill daar moet ik dus zijn om lekkere verkrachtingen uit te voeren op nietsvermoedende jonge meisjes.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:15 schreef tralalala het volgende:
Op de veluwe kom je tenminste de hele weg niemand tegen.
Als ik mn kleine lieve imaginary hond die nog geen vlieg kwaad doet los heb lopen en iemand spreek me er op aan, dan ga ik echt niet mn excuses aanbieden. Ik doe niks fout. Ze zouden de regels moeten veranderen in valse kut honden aan de lijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als iemand je er op aanspreekt en jij vind dat je hond daar prima mag loslopen, kun je dat toch gewoon zeggen? Het ontwijkende gedrag impliceert een schuldgevoel. Als iemand last heeft van jou loslopende hond en de regels zijn om je honden aan de lijn te houden, dien je gewoon je excuses aan te bieden. Kan gebeuren, het is niet het einde van de wereld, maar dat ontwijkende gedrag is dus echt irritant.
[..]
Juist niet, je komt er immers niemand tegen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh chill daar moet ik dus zijn om lekkere verkrachtingen uit te voeren op nietsvermoedende jonge meisjes.![]()
Het beest kwam met een hoge snelheid op mij af, en begon toen ik oog in oog met het beest stond te blaffen. Jullie mogen best weten dat ik een angst voor honden heb. Ik kan ook niet voorspellen hoe een hond gaat reageren, daar heb ik gewoonweg de kennis niet voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:13 schreef erodome het volgende:
Jonge meisjes kan je wel meelokken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:25 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Juist niet, je komt er immers niemand tegen.
Sowieso is dat erg bedreigend, het hoort niet en je kunt inderdaad nooit weten hoe een hond gaat reageren. We hebben thuis thuis jarenlang honden gehad en het waren hele lieve beesten maar je kunt nooit 100% ervan uitgaat dat een hond niets doet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het beest kwam met een hoge snelheid op mij af, en begon toen ik oog in oog met het beest stond te blaffen. Jullie mogen best weten dat ik een angst voor honden heb. Ik kan ook niet voorspellen hoe een hond gaat reageren, daar heb ik gewoonweg de kennis niet voor.
Dat is inderdaad vervelend. Heb ik ook een hekel aan omdat onbekende honden soms nogal onvoorspelbaar verdrag vertonen. En ze ruiken angst!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het beest kwam met een hoge snelheid op mij af, en begon toen ik oog in oog met het beest stond te blaffen. Jullie mogen best weten dat ik een angst voor honden heb. Ik kan ook niet voorspellen hoe een hond gaat reageren, daar heb ik gewoonweg de kennis niet voor.
die lopen daar niet zoveel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh chill daar moet ik dus zijn om lekkere verkrachtingen uit te voeren op nietsvermoedende jonge meisjes.![]()
Heb jij anders zin om daar een keer langs te lopen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
die lopen daar niet zoveel.
Lees even een paar posts naar boven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:31 schreef Black_Ninja het volgende:
Het enige wat die hond dus heeft gedaan is lekker door het bos lopen waar hij niks en niemand heeft lastig gevallen. Hij ziet jou rennen en denkt op dat moment dat jij misschien wel wilt spelen. Komt op je af, ziet dat jij niet wilt spelen en blijft staan.
En daar maak je een probleem van....
Was hij nou luidt grommend, blaffend of dreigend naar je toe gekomen... JA dan had je absoluut een punt en moet hij worden aangelijnd omdat de hond niet betrouwbaar is. Deze hond had geen kwaad in zijn zin en valt niemand lastig, waarom moet jij de de hond en baas dan wel lastig vallen? Loop gewoon lekker door en probeer je niet overal aan te storen, geniet juist van de mooie natuur om je heen. Leven en laten leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |