quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Niet eens zo'n slecht idee eigenlijk nu ik er over nadenk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]![]()
Zou wel meteen een persoonlijke touch in je huiskamer zijn.
Goede reden om nu gelijk te gaan toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:00 schreef GenusButeo het volgende:
Maar om dan helemaal naar Istanbul te gaan daarvoor... Ik zou het voorlopig dan even leeg laten en de volgende keer dat je daar op vakantie bent die foto nemen.
Boek meteen je vlucht zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goede reden om nu gelijk te gaan toch.
Nee, wij zijn voor segregatie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
Is het nou echt niet mogelijk om dit soort topics te integreren met de andere topics op fok!?
Doodzondequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, wij zijn voor segregatie.
he wat doet jij hier hollanderquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
Is het nou echt niet mogelijk om dit soort topics te integreren met de andere topics op fok!?
Mischien moeten alle stadstopics en andere slowchattopics waar mensen dingen gemeen hebben ook maar gecombineerd worden tot één grote slowchatquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
ik vindt juist dat wij eigen sub forum mogen krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef 0013379 het volgende:
[..]
ik vindt juist dat wij eigen sub forum mogen krijgen
quote:'Cengiz Han' 20 bin Türk damat istiyor
Büyük Moğol İmparatoru Cengiz Han'ın ülkesi Moğolistan , azalan erkek nüfusuna çareyi Türkiye'de arıyor. Ülkede 6 kadına bir erkek düşüyor. Önümüzdeki günlerde Ankara'ya gelecek bir Moğol heyeti, hükümetten 20 bin çalışan Türk erkeği isteyecek.
Referans gazetesinden Jale Özgentürk'ün haberine göre Orhun Abideleri ve Göktürk Anıtları ile Türk tarihi açısından da büyük önem taşıyan büyük Moğol İmparatoru Cengiz Han'ın ülkesi Moğolistan azalan nüfusuna çare arıyor.
Rusya'nın egemenliğinde geçen yıllar boyunca işi gücü olmayan Moğol erkeklerinin büyük bölümü alkolün pençesine düşmüş.
Bu nedenle ülkede özellikle erkek nüfus önemli oranda azalmış. 6 kadına bir erkek düşüyor.
Moğol hükümeti, bu soruna çare bulmak için Türkiye ile farklı bir açılım başlatmak istiyor. Bu konudaki temaslar da başladı. Çalışmaları yürüten bir yetkili, Moğol hükümetinin Türkiye'den 20 bin erkek istediğini belirtti.
Moğolistan'dan önümüzdeki günlerde üst düzey yetkililerin bulunduğu bir heyetin geleceğini söyleyen yetkili, en önemli konunun ise bu olacağını anlattı.
Heyetle yöntemi konuşacaklarını söyleyen yetkili, "Halk, Ruslar kökümüzü kuruttu diyor. Türk erkeklerinin çalışkan olduğunu düşünüyorlar. Bu nedenle böyle bir çalışma sürdürülüyor" dedi.
Moğollar, Türk erkeklerinin gelmesiyle kendi erkeklerinin de silkineceğini düşünüyor.
Erkeklere başlık parası
Erkek sayısının bu kadar az olması yüzünden Moğolistan'da başlık parası kadınlar için değil erkekler için isteniyor. Ülkedeki 45 milyon hayvan, başlık parası için önemli bir kaynak.
Yüzölçümü 1,5 milyon metrekare yani Türkiye'nin iki katı olan Moğolistan'ın nüfusu sadece 3 milyon.
Atların en özgür dolaştığı ülke olarak bilinen Moğolistan'da 4 adet Türk okulu bulunuyor.
Bron: CNN Türk
Hmmm.. Even aan het lijstje van landen toevoegen waar ik heen wil gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamsi deseydinquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaja, we mochten hem geen Haring noemen.
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Ayca het volgende:
Bas Harig was hij die van Kaas en evolutie?
Ach, het zal die tijd van de maand wel weer zijn. Eet nog wat chocolade, een bak B&J's en je bent er weer bovenopquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:46 schreef Ayca het volgende:
Ik heb net m&m's gegeten en nu ben ik misselijk en depri
Ga je ze klappen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:47 schreef Julis het volgende:
De meeste leerlingen hadden hun tassen in de kantine gelegd (waaronder ik), toen we de aula binnen moesten voor de lezing van Bas Haring (filosoof). Er zijn grafische rekenmachines en geld gestolen uit die tassen tijdens de lezing. Wat een paupers ook, die jatters.
Ik ben blij dat ik alleen maar een boek, agenda en etui in mijn tas had liggen
Tvp.
Daar zijn er genoeg van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las een keer iets over iemand die van zijn achternaam Zwerver heette.
vast enschedese turkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:47 schreef Julis het volgende:
De meeste leerlingen hadden hun tassen in de kantine gelegd (waaronder ik), toen we de aula binnen moesten voor de lezing van Bas Haring (filosoof). Er zijn grafische rekenmachines en geld gestolen uit die tassen tijdens de lezing. Wat een paupers ook, die jatters.
Ik ben blij dat ik alleen maar een boek, agenda en etui in mijn tas had liggen
Tvp.
Volgens telefoonboek.nl zijn er zelfs meer mensen die Haring van hun achternaam heten.quote:
Zo mag ik het horen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kwam er later achter. Iemand zei dat op MSN tegen mij. Anders had ik ze zeker geklapt.
Hmm nee nog nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, het zal die tijd van de maand wel weer zijn. Eet nog wat chocolade, een bak B&J's en je bent er weer bovenop.
oh ik dacht dat je dat is een keer zeiquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik woon niet in Enschede, maar wel dichtbij.
Ik zei wel een keer dat ik dichtbij Enschede woonquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:01 schreef Gratau het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je dat is een keer zei
Waarom is dat een keer?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:01 schreef Gratau het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je dat is een keer zei
Ga dan slapen of zo. Werkt het beste, jwt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm nee nog nietik heb de m&m's en de chips die ik gekocht had aan mijn broertje gegeven als ik nog iets eet dan ga ik echt over mn nek
Een vriendin van me kent iemand wiens achternaam 'Slettenhaar' is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las een keer iets over iemand die van zijn achternaam Zwerver heette.
Ja, van meneer Googlequote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Een vriendin van me kent iemand wiens achternaam 'Slettenhaar' is.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dus het kan ergerquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hehequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef Ayca het volgende:
Oh en vandaag hadden we op school zo'n actie voor Haiti dus wat mensen gingen auto's wassen enzz.. dus ik stond bij het bakkertje en hoorde wat eerste klassers zeggen
'ah zijn ze nou serieus auto's aan het wassen?'
'ja, voor een land in Afrika ofzo hati'
'wat errrrg dat doe je toch niet?!' '
_!
Jezusquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)land_van_haiti_.html
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
daar komt dit gifje dus vandaan.
Dat hoop ik dan maar voor ze. Maar toch te gierig zijn om 5 euro te stortenquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:36 schreef Ayca het volgende:
Ik ben serieus nog misselijker geworden door dat gifje
Die ken ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
daar komt dit gifje dus vandaan.
quote:How to troll a Turk
1. Tell him the Turks killed 1.5 million Armos in 1915 and 30000 Kurds.
2. Tell him that Turks stole their cuisine from the Greeks.
3. Tell him that döner sucks.
4. Tell him that Ataturk was Jewish.
5. Tell him that South Eastern Turkey will become a new state called Kurdistan.(Guaranteed to create an epic shitstorm by Turks from every political angle. After saying it, run like hell.)
6. Tell him that Constantinople, Black Sea Region and all of Cyprus belongs to Greece.
7. Say anything positive about Greece at all.
8. Tell him that his country violates human rights worse than North Korea or Egypt.
9. Tell him that they are Europe's Niggers.
10. Ask him if they have fez and camels in their country and pray to Allah.
11. Tell him that Midnight Express was a fantastic movie that brings to light problems in the Turkish justice and penal system.
12. Tell him that your girlfriend went to Turkey one summer and got grossed out by all ogling, horny men and told this to her friends so that no white girl will ever come to Turkey again.
13. Tell him that you're sick of his lazy relatives taking all the jobs in Frankfurt a.M.
14. Tell him he's a thief and that his people should go back to fucking Central Asia.
15. Tell him his country is very friendly towards Israel.
Deze opmerking kan er ook nog wel bij. Stomme troll.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De waarheid is een kreupele teef.
Get ging mij meer om de titel: hoe kan je een Turk woedend krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze opmerking kan er ook nog wel bij. Stomme troll.
Oh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Get ging mij meer om de titel: hoe kan je een Turk woedend krijgen.
Ja, ik dacht eerst dat hij ze zelf ging opetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:39 schreef Ayca het volgende:
Hij gooit ook echt die eieren op de vloer voor zijn hond.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
Nee... Ik doe m'n best. Veel te grote kasten gekochtquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef Ayca het volgende:
Ik ben depri
nu hou je de eer aan jezelf zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu hou je de eer aan jezelf zeg maar
wat een heldquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ammert_grofsmid.html
Dat er zulke mensen zijn![]()
![]()
quote:
dit soort mensen zijn lachwekkend, maar toch ook een beetj sneuquote:
Je zusje moet neit zo lui zijn, ze gaat jou achternaquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Help! Ik moet een werkstuk voor m'n zusje maken.
Ik ben niet lui. Ik maakte m'n werkstukken altijd op tijd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je zusje moet neit zo lui zijn, ze gaat jou achterna
Je zusje is dan wel luiquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben niet lui. Ik maakte m'n werkstukken altijd op tijd.
Krijg je geld voor die onzin?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef Rookert het volgende:
Ben echt moe11 uur slaap in 2 dagen tijd en actieve dagen gaan niet samen
Maak jij dan! Het neemt toch wel meer dan een half uur van m'n tijd in beslag.quote:
Damn, hoe simpel kan het zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maak jij dan! Het neemt toch wel meer dan een half uur van m'n tijd in beslag.
Moet over Chili
opbouw van het land
gebouwen
eten en drinken
over de mensen
dagelijks leven beroepen
en zelf nog iets verzinnen
samenvatting van wat je geleerd hebt
inhoudsopgave, voorblad
wat denkt ze wel niet
Ja, maar ik ben er niet helemaal bij met m'n hoofd, dus het neemt minimaal 30/40 minuten in beslag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, hoe simpel kan het zijn. Een beetje wikipedia'en en je hebt alle info die je nodig hebt. Dan een alinea of twee per hoofdstuk schrijven en klaar is Kees Emel.
Ja, als ze de moeite neemt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Ayca het volgende:
Ja ik bedoel dat je zusje dat zelf heel makkelijk kan doen
Nou, geef je zusje een link naar nl.wikipedia.org/wiki/chili en laat haar het lekker zelf uitzoekenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er niet helemaal bij met m'n hoofd, dus het neemt minimaal 30/40 minuten in beslag.
Ze doet het niet..quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, geef je zusje een link naar nl.wikipedia.org/wiki/chili en laat haar het lekker zelf uitzoeken.
Mijn roeivereniging welquote:
Dan is het jouw schuld dat ze lui is, waarom zou ze het zelf doen als haar zus het toch wel voor haar doetquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze doet het niet..En omdat ik niet wil dat ze een onvoldoende krijgt, doe ik het. Wat een lieve zus he..
Ik ben wel bang dat het zo gaat lopen ja, maar wat doe je er aan? Als ik niet help, verandert het niveau niet hoor. Ik denk vmbo-t..quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan is het jouw schuld dat ze lui is, waarom zou ze het zelf doen als haar zus het toch wel voor haar doet
Gewoon zeggen dat ze maar moet oprotten en die onvoldoende moet accepteren. Zo niet, dan moet ze werken. Als ze dit al niet kan kan ze straks kadergericht beroepsonderwijs niet eens aan
Ze gaat er zeker NIET meer door werken, ze moet gewoon consequenties van haar acties of nalaten accepterenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat het zo gaat lopen ja, maar wat doe je er aan? Als ik niet help, verandert het niveau niet hoor. Ik denk vmbo-t..
Maar meestal doet ze zelf wel het voorwerk en dan verander ik het een beetje. Dat doen veel meer mensen. Mja.. ik moet haar sowieso helpen, omdat niemand verwacht dat ze gaat studeren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze gaat er zeker NIET meer door werken, ze moet gewoon consequenties van haar acties of nalaten accepteren
En dan gaat ze studeren en dan moet je nog steeds haar tentamens maken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar meestal doet ze zelf wel het voorwerk en dan verander ik het een beetje. Dat doen veel meer mensen. Mja.. ik moet haar sowieso helpen, omdat niemand verwacht dat ze gaat studeren.En m'n ouders vinden het zo belangrijk, dat ze verwachten dat ik haar er naar toe ga helpen. Ik wil het wel doen, maar ze werkt echt niet mee.
Ze is nog jong, het heeft niet veel nut helemaal niets voor haar te doen. Hopelijk leert ze van haar fouten. Tuurlijk ga ik haar tentamens niet maken, wat is dat voor opmerking. Veel kinderen veranderen echt wel. M'n broer kreeg beroeps advies!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dan gaat ze studeren en dan moet je nog steeds haar tentamens maken?Je zusje leert alleen maar dat jij het wel goedmaakt als ze iets niet goed heeft voorbereid, dat is ongeveer het tegenovergestelde van academisch werken
Ik hielp ook weleens, maar een compleet werkstuk maken omdat mijn broertje het vertikte gaat mij echt te ver hoor. Als hij zich niet inzet doe ik dat ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze is nog jong, het heeft niet veel nut helemaal niets voor haar te doen. Hopelijk leert ze van haar fouten. Tuurlijk ga ik haar tentamens niet maken, wat is dat voor opmerking. Veel kinderen veranderen echt wel. M'n broer kreeg beroeps advies!M'n ouders hebben hem met wat ruzie op vmbo-t gekregen hij heeft het gehaald en doet nu HBO. Het is wel haalbaar om m'n zusje naar het HBO toe te werken. Wordt lastig, maar ik heb het er wel voor over.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef siddha het volgende:
Hallo edele Turken en mede weledele ]Nederlanders
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef siddha het volgende:
Hallo edele Turken en mede Nederlanders
Ze heeft nu toch een beetje het voorwerk gedaan. Ze is kind, verandert vast nog wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hielp ook weleens, maar een compleet werkstuk maken omdat mijn broertje het vertikte gaat mij echt te ver hoor. Als hij zich niet inzet doe ik dat ook niet.
Ze heeft een beetje het voorwerk gedaan. Ik ga het nu wat aanvullen en/of verbeteren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef Ayca het volgende:
Kijk ik help mijn broertje ook wel hoorals er wat foutjes in zitten of de opbouw wat veranderen dat is geen probleem lijkt mij
Maar ik zou je zusje toch aanmoedigen dat ze het zelf moet doen misschien wel met jouw hulp maar niet dat jij het voor haar gaat doen.
Ja hoor perfect en met jou?quote:
Ook goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ze heeft het onderwerp gezocht?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch een beetje het voorwerk gedaan. Ze is kind, verandert vast nog wel.
Dit is dus zo`n punt waar ik snel kwaad kan wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken hebben hun cuisine van de Grieken gejat.
Jonge, ze is een kind, gelukkig veranderen mensen nog en leren ze van hun fouten. Beter laat dan nooit. M'n nicht is een tijdje ook verkeerd bezig geweest en gaat binnenkort wel gewoon met HBO beginnen. Niet iedereen is hetzelfde, als je ooit maar beseft dat je toch iets moet gaan doen, want je moet je zelf zien te redden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze heeft het onderwerp gezocht?Zo liet je het niet overkomen daarnet..
Als je op de basisschool al faalt
Doner is viesquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef siddha het volgende:
[..]
Dit is dus zo`n punt waar ik snel kwaad kan worden
Ik haalde altijd negens (hoogste wat je kon halen op basisschool) voor werkstukkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jonge, ze is een kind, gelukkig veranderen mensen nog en leren ze van hun fouten. Beter laat dan nooit. M'n nicht is een tijdje ook verkeerd bezig geweest en gaat binnenkort wel gewoon met HBO beginnen. Niet iedereen is hetzelfde, als je ooit maar beseft dat je toch iets moet gaan doen, want je moet je zelf zien te redden.
vertelquote:
Ik haalde altijd goed G/ZG en moest andere kinderen helpen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik haalde altijd negens (hoogste wat je kon halen op basisschool) voor werkstukken
Maar goed, ik vind dat je haar nu stimuleert om niet te werken, ze zal heus wel HBO kunnen, maar je werkt nu niet mee
Ik zei laatst toch m'n neus is gerimpeld en droog. Ik heb er zo vaak creme op gesmeerd (jouw advies), maar het hielp niet, dus ik scheur dat vel, deel van m'n neus rood. Vandaag op bezoek bij oma en zij vindt het belangrijk dat haar kleinkinderen er goed uitzien, dus ik helemaal netjes gekleed voor een fucking ziekenhuis bezoek. ze zegt kizim yuzun tum yara..quote:
iig sterktequote:
Haha omgquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei laatst toch m'n neus is gerimpeld en droog. Ik heb er zo vaak creme op gesmeerd (jouw advies), maar het hielp niet, dus ik scheur dat vel, deel van m'n neus rood. Vandaag op bezoek bij oma en zij vindt het belangrijk dat haar kleinkinderen er goed uitzien, dus ik helemaal netjes gekleed voor een fucking ziekenhuis bezoek. ze zegt kizim yuzun tum yara..dat zegt ze zelfs als ik 1 klein pukkeltje heb..
![]()
ik wilde er goed uitzien voor haar.![]()
hoe kan ik m'n gezicht egaliseren.
neequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
AYCA LEKKERWIJF JAILBAIT![]()
![]()
Nu voel je je vast beter
EMEL LEKKERWIJF JAILBAITquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei laatst toch m'n neus is gerimpeld en droog. Ik heb er zo vaak creme op gesmeerd (jouw advies), maar het hielp niet, dus ik scheur dat vel, deel van m'n neus rood. Vandaag op bezoek bij oma en zij vindt het belangrijk dat haar kleinkinderen er goed uitzien, dus ik helemaal netjes gekleed voor een fucking ziekenhuis bezoek. ze zegt kizim yuzun tum yara..dat zegt ze zelfs als ik 1 klein pukkeltje heb..
![]()
En nu Manchester Unitedquote:Turkish Airlines to sponsor Barcelona
Turkey's national carrier Turkish Airlines (THY) has signed a sponsorship deal with Spanish FC Barcelona...
Bron: euFOOTBALL
Dat doet Turkish Airlines goedquote:Manchester United in Turkish Airlines sponsorship deal
Manchester United has signed a sponsorship deal with Turkish Airlines, the club has confirmed...
Bron: BBC
Jemig, hoe kan je van iemand, laat staan een puber, verwachten dat hij/zij ee perfect egaal gezicht zonder pukkel of rode vlek heeftquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Genoeg hoor in m'n familie...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jemig, hoe kan je van iemand, laat staan een puber, verwachten dat hij/zij ee perfect egaal gezicht zonder pukkel of rode vlek heeft![]()
.
Ze hebben eindelijk de kracht van reclame ontdekt, of willen ze hun image verbeteren?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
Eerst Barcelona...
[..]
En nu Manchester United
[..]
Dat doet Turkish Airlines goed
Manch is mijn clubquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
Eerst Barcelona...
[..]
En nu Manchester United
[..]
Dat doet Turkish Airlines goed
Ik denk dat ze hun image willen verbeterenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk de kracht van reclame ontdekt, of willen ze hun image verbeteren?
Ze hadden zo'n hele dure reclame gemaakt maar vlak daarna kwam dat ongelukquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk de kracht van reclame ontdekt, of willen ze hun image verbeteren?
Maar m'n neus was zo droog en die creme hielp helemaal niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Tip: trek geen stukken huid van je gezicht![]()
Ze hadden helemaal geen slecht imago (dus waarom verbeteren). Dat denken alleen een stel achterlijke debielen in Nederland, omdat eens in de 1000 jaar 'ns een Turks toestel op Nederlandsche bodem is gestort.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Imago heet dat in het Nederlands, jongedame. Niet onze mooie taal met Engelse woorden verpesten, s.v.p. (quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun image willen verbeteren
Ik dacht je het wel kon waarderenquote:
Nee, maar een soort van goedmaken. Imago van Turkish Airlines is inderdaad goed. Maar het kan altijd beterquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze hadden helemaal geen slecht imago (dus waarom verbeteren). Dat denken alleen een stel achterlijke debielen in Nederland, omdat eens in de 1000 jaar 'ns een Turks toestel op Nederlandsche bodem is gestort.
Een Hollandse jongen nog wel, dat is extra bijzonder he.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik dacht je het wel kon waarderen
Ik ging trouwens naast een meisjes met een hoofddoek zitten in de trein en ze ging een kwartier lang beetje zenuwachtig doen, kon het niet laten om te denken dat het kwam doordat ik een jongen was
Dat beweer ik niet, maar toch is er een toestel neergestort. Dat heeft heus wel een effect op reizigersaantallen, ongeacht of hun imago verder wel oke was. Zo werkt dat nou eenmaal, hè. Ze hebben dus weinig keus, me dunkt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze hadden helemaal geen slecht imago (dus waarom verbeteren). Dat denken alleen een stel achterlijke debielen in Nederland, omdat eens in de 1000 jaar 'ns een Turks toestel op Nederlandsche bodem is gestort.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2 zegt s'il vous plait hahahahhaha hahahah
Was jij toevallig dat meisje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:22 schreef Ayca het volgende:
Ik doe ook zenuwachtig als er een jongen naast me komt zitten.
Ik dacht ook dat het een paupermaatschappij was a la Onur Airquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een Hollandse jongen nog wel, dat is extra bijzonder he.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Imago heet dat in het Nederlands, jongedame. Niet onze mooie taal met Engelse woorden verpesten, s.v.p. ().
Wat schattigquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:22 schreef Ayca het volgende:
Ik doe ook zenuwachtig als er een jongen naast me komt zitten.
Die heb je van mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:24 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
SNAP JE DE GRAP!!??? SNAP JE HEM!!!????quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2 zegt s'il vous plait hahahahhaha hahahah
Vooral als jij dat bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij heeft de verplichting om, wanneer de zaak aan de huurder niet het genot kan verschaffen dat die hiervan mag verwachten, de verplichting om dit gebrek te verhelpen. Dus dat jouw vriend in de kou zit op bepaalde tijden is m.i. aan te merken als een gebrek.quote:
Ja maar de grap was niet grappig snappiequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
SNAP JE DE GRAP!!??? SNAP JE HEM!!!????
Inderdaad, het zal je maar overkomen dat een Nederlandse jongen naast je komt zitten, IN NEDERLAND!!!1111quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een Hollandse jongen nog wel, dat is extra bijzonder he.
Ik zou blijven zitten, maar me ongemakkelijk voelen. Holalndse jongen vinden mij te snel leuk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou me zo hard beledigd voelen, echt![]()
Alsof je verkracht wordt in de spits
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar de grap was niet grappig snappie
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vooral als jij dat bent.
Wat rook je lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna unmoglich.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal je maar overkomen dat een Nederlandse jongen naast je komt zitten, IN NEDERLAND!!!1111
Of tulbanden dragen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Een paupermaatschappij wordt dan ook niet toegelaten tot de Star Alliance, waar TA dus wel deel van uitmaakt. Soms word ik zo moe van sommige debiele Nederlanders (lees: mensen) die er bij voorbaat al vanuit gaan dat het een paupermaatschappij is omdat het Turks is. Meestal zijn dit ook de mensen die denken dat we in Turkije woestijnen à la de Sahara hebben en dat we er op kamelen rijden.
Het is toch gewoon een feit dat een vliegtuigmaatschappij z'n imago moet verbeteren, ongeacht of hij nou Turks is of niet (zie Qantas), als ze een vliegtuig laten crashen of vaak negatief in het nieuws komen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Een paupermaatschappij wordt dan ook niet toegelaten tot de Star Alliance, waar TA dus wel deel van uitmaakt. Soms word ik zo moe van sommige debiele Nederlanders (lees: mensen) die er bij voorbaat al vanuit gaan dat het een paupermaatschappij is omdat het Turks is. Meestal zijn dit ook de mensen die denken dat we in Turkije woestijnen à la de Sahara hebben en dat we er op kamelen rijden.
Damn wat arrogant ditquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou blijven zitten, maar me ongemakkelijk voelen. Holalndse jongen vinden mij te snel leuk!
Als je veertienhonderd broers en neven en vaders om je heen zitten, gaat dat inderdaad moeilijkquote:
KLM heeft altijd 40-plussers of homo's als stewardessenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef Ayca het volgende:
Ik ben een paar keer met de klm geweest en met thy, thy vond ik veel fijner
Ik ben geen Marokkaan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je veertienhonderd broers en neven en vaders om je heen zitten, gaat dat inderdaad moeilijk.
Nee, ik weet dan nu ook beter, maar voor die crash kende ik het ook niet echt en daarna was het gewoon "vliegtuig crashed, dus maatschappij is kut". Maar ondertussen is dat vliegtuig van Air France nog steeds niet gevonden in de Atlanticquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan mij ook mateloos irriterenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, wat arrogant ditquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Arrogant? Het is de waarheid.
Arrogant? Vies? Ik spreek alleen de waarheid gek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Damn, wat arrogant dit
Je bent gewoon vet knapEn fucking jong, vies dit
Nee, dat snap ik, maar dat was niet mijn message.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een feit dat een vliegtuigmaatschappij z'n imago moet verbeteren, ongeacht of hij nou Turks is of niet (zie Qantas), als ze een vliegtuig laten crashen of vaak negatief in het nieuws komen.
Nee, Marokkanen zeiden dat zij op een Marokkaan leek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij zei toch dat je op een Marokkaan leek, of was dat bortecinem?
Ik, maar dat betekent niet dat ik het gedrag van een Marokkaan vertoon.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij zei toch dat je op een Marokkaan leek, of was dat bortecinem?
Maar het woord is wel turksquote:
he wat doet jij hier hollanderquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:32 schreef Ayca het volgende:
Wow 3 jaar verschil
2 meisjes uit mijn klas hebben vriendjes van 23!
Haha er zijn een aantal dingen op dat lijstje wat ik ook altijd roep om Turken op de kast te jagen.quote:
Zou kunnen. Laatst photoshopte een user tulbanden op de hoofden van de Spaanse spelers en noemde het spelers onder invloed van de Turkse cultuur.quote:
Ik vind dat nasty op deze leeftijd, vooral omdat mijn broertje 16 isquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:32 schreef Ayca het volgende:
Wow 3 jaar verschil
2 meisjes uit mijn klas hebben vriendjes van 23!
Zo gaat dat nou eenmaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Zo typisch. Wanneer een vliegtuig van een Franse maatschappij neerstort is het een ongeluk, kan gebeuren. Wanneer een Turks vliegtuig neerstort komt dat doordat het een pauper maatschappij is en blablabla. Lang leve het eurocentrisme.
Hain!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha er zijn een aantal dingen op dat lijstje wat ik ook altijd roep om Turken op de kast te jagen.
Precies. Ik ben toevallig iemand met een olifantenhuid, dus ik kan veel hebben, maar de laatste jaren begin ik me er toch steeds meer aan te ergeren. Iedere keer van die kleine opmerkingen, maar op een gegeven moment heb je er genoeg van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Zo typisch. Wanneer een vliegtuig van een Franse maatschappij neerstort is het een ongeluk, kan gebeuren. Wanneer een Turks vliegtuig neerstort komt dat doordat het een pauper maatschappij is en blablabla. Lang leve het eurocentrisme.
Ok,nou, keuze genoegquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Arrogant? Vies? Ik spreek alleen de waarheid gek.
Bij borte werkt het als je zegt dat zij haar voorouders Grieken zijn en dat zij(en haar familie) op een Griek lijktquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha er zijn een aantal dingen op dat lijstje wat ik ook altijd roep om Turken op de kast te jagen.
Het zijn wel dezelfde debielen die klagen om Turken die oh zo nationalistisch zijn. Terwijl zij niet eens doorhebben dat ze zichzelf als übermenschen zien.quote:
Wat verwacht je nou van tokkies, dat ze logisch na kunnen denken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn wel dezelfde debielen die klagen om Turken die oh zo nationalistisch zijn. Terwijl zij niet eens doorhebben dat ze zichzelf als übermenschen zien.
Ons geld, onze mannen, onze kinderen, onze huizenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof ik iet svan die Nederlanders wil.
EN DIE HOGE HEREN IN DEN HAAG HAAR MAAR STEUNEN!!!!!!!!!!!!1111111111quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ons geld, onze mannen, onze kinderen, onze huizen
Kutschool heb jijquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Toen dat vliegtuig was neergestort, werd ik de hele dag uitgelachen op school..
Idem dito. Dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies. Ik ben toevallig iemand met een olifantenhuid, dus ik kan veel hebben, maar de laatste jaren begin ik me er toch steeds meer aan te ergeren. Iedere keer van die kleine opmerkingen, maar op een gegeven moment heb je er genoeg van.
LOL.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Bij borte werkt het als je zegt dat zij haar voorouders Grieken zijn en dat zij(en haar familie) op een Griek lijkt
Snel m'n bericht bewerken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
EN DIE HOGE HEREN IN DEN HAAG HAAR MAAR STEUNEN!!!!!!!!!!!!1111111111
Het zijn echt niet alleen maar tokkies die ermee bezig zijn hoor; ook mensen die je op het eerste gezicht nog een beetje redelijk zou achten. Een hoop mensen zijn gewoon behoorlijk wereldvreemd. En dat is niet alleen aan tokkies voorbehouden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou van tokkies, dat ze logisch na kunnen denken?
Het zijn niet altijd tokkies, en dat weet jij ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou van tokkies, dat ze logisch na kunnen denken?
IK BEN HET SPUUGZAT, AL DIE MOSLIMS DIE BUSHOKJES SLOPEN EN ONS INTIMIDEREN EN ONZE MEISJES VOOR HOER UITMAKENquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
EN DIE HOGE HEREN IN DEN HAAG HAAR MAAR STEUNEN!!!!!!!!!!!!1111111111
Het is Ottomaans Turks tulband komt van het woord dülben en dat de woord een Perzische oorsprong heeft kan best want ottomaans turks was 40 % perzischquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tulband komt uit het Perzisch.
waren Surinamers, Nederlanders en een Afghaan, die vanaf het begin van het jaar al dom tegen me deden, omdat ik een Turk ben. Ik heb er eentje wel goed geklapt.quote:
Wat is een doos met een Turk onder een stoplicht?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef Ayca het volgende:
Mijn broertje verteld net een turkenmop:
Wat zegt een Turk als hij van een gebouw afspringt: KEBAB
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een neger met botontkalking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ie van zo'n nieuwe film die uit gaat komen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef Ayca het volgende:
Mijn broertje verteld net een turkenmop:
Wat zegt een Turk als hij van een gebouw afspringt: KEBAB
![]()
En dat op het vwo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waren Surinamers, Nederlanders en een Afghaan, die vanaf het begin van het jaar al dom tegen me deden, omdat ik een Turk ben. Ik heb er eentje wel goed geklapt.Was wel vet onmenselijjk wat ze deden, nog ok dat ze mij haten, maar toen het vliegtuig was neergestort gingen ze lachen omdat er waarschijnlijk ook Turken in zaten.
Ik zou ze niet serieus kunnen nemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waren Surinamers, Nederlanders en een Afghaan, die vanaf het begin van het jaar al dom tegen me deden, omdat ik een Turk ben. Ik heb er eentje wel goed geklapt.Was wel vet onmenselijjk wat ze deden, nog ok dat ze mij haten, maar toen het vliegtuig was neergestort gingen ze lachen omdat er waarschijnlijk ook Turken in zaten.
Die moeten we op de nietbestaande meet kijken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft ie van zo'n nieuwe film die uit gaat komen...![]()
Deze film kon er nog wel bovenop met het imago dat we al hadden.
[ afbeelding ]
Hoe niet? Ze lieten me constant plaatjes van Turkije zien. Hele tijd slecht nieuws over Turkije vertellen, met knijpers naar me gooien. Dit had ik al eerder verteld, maar ging echt te ver.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou ze niet serieus kunnen nemen
Durf het hier bijna niet te zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Bij borte werkt het als je zegt dat zij haar voorouders Grieken zijn en dat zij(en haar familie) op een Griek lijkt
Damn. Vergeleken met jouw klas was mijn VMBO klas veel volwassener en slimmer volgens mij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mensen hebben een verkeerd beeld van het VWO.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha omgquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft ie van zo'n nieuwe film die uit gaat komen...![]()
Dat kon er nog wel bij met het imago dat we al hadden.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook heel leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Durf het hier bijna niet te zeggen.Maar dingen als Ataturk was een Griek. En waarom is die kerel zo snel gescheiden van zijn vrouw? Wat mankeerde ie, he, he. En waarom was het een dronkenlap?
Dat is meestal wel genoeg om ze gek te krijgen.
Indien nog niet zover begin ik vaak een betoog over de mensenrechten om te eindigen met de ongelijkwaardige positie van de vrouw.
Noot: ik ben er niet trots op, maar soms is het gewoon leuk.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit zulke ervaringen meegemaakt (dan bedoel ik: puur omdat ik een Turk ben nare opmerkingen krijgen enzo). Maar het Oosten van Nederland is gewoon leuker
Ze zijn niet dom, maar wel echt irritant. Voor onze school lopen soms 2 ouderen langs, van Turkse komaf en dat zie je. Gaan ze uit het raam kijken en uitlachen. Die man is verlamd en die vrouw rijdt hem wat rond. Echt respectloos. Of ze gaan met sneeuwballen gooien en roepen: "hey, een hoofddoek!"quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn. Vergeleken met jouw klas was mijn VMBO klas veel volwassener en slimmer volgens mij.
Randstad zit vol met buitenlanders. Buitenlanders deden mee met de Hollanders.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit zulke ervaringen meegemaakt (dan bedoel ik: puur omdat ik een Turk ben nare opmerkingen krijgen enzo). Maar het Oosten van Nederland is gewoon leuker
Ook Tukkerland?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Kutsjonniesquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe niet? Ze lieten me constant plaatjes van Turkije zien. Hele tijd slecht nieuws over Turkije vertellen, met knijpers naar me gooien. Dit had ik al eerder verteld, maar ging echt te ver.
Echt slim klinken ze ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zijn niet dom, maar wel echt irritant. Voor onze school lopen soms 2 ouderen langs, van Turkse komaf en dat zie je. Gaan ze uit het raam kijken en uitlachen. Die man is verlamd en die vrouw rijdt hem wat rond. Echt respectloos. Of ze gaan met sneeuwballen gooien en roepen: "hey, een hoofddoek!"
Nou ja slim zijn ze niet in ieder geval.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zijn niet dom, maar wel echt irritant. Voor onze school lopen soms 2 ouderen langs, van Turkse komaf en dat zie je. Gaan ze uit het raam kijken en uitlachen. Die man is verlamd en die vrouw rijdt hem wat rond. Echt respectloos. Of ze gaan met sneeuwballen gooien en roepen: "hey, een hoofddoek!"
Dan zijn ze wel domquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel leukmaar zo moeten niet het zelfde dingen tegen mij zeggen
![]()
Werd ik ook, maar het was gewoon iedere minuut, iedere dag, dat ik een jongen maar een klap heb gegeven, omdat ze aan het voorbereiden waren mij te klappen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
Ik zou wel boos worden als iemand zei dat het lekker voor ze was omdat het Turken waren.
Verder zeiden ze altijd in de eerste klas tegen mij dat Turkije een woestijn was en blijkbaar werd ik daar boos om, en ik kwam helemaal met een vegetatie kaart aanzetten om te bewijzen dat het niet zo was.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Randstad zit vol met buitenlanders. Buitenlanders deden mee met de Hollanders.
Kinderachtig, ze vinden het stoer ofzo. Zitten wel hele slimme mensen tussen, maar normaal doen tegen anderen? Nee. Eentje ging me toevoegen op msn en beginnen over dat hij beter carriere zou maken enzo... wtf, banane.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt slim klinken ze ook niet.
Het klinkt een stuk minder leuk dan jij het over wil brengen volgens mij. Ik had ze waarschijnlijk ook een paar klappen verkocht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Werd ik ook, maar het was gewoon iedere minuut, iedere dag, dat ik een jongen maar een klap heb gegeven, omdat ze aan het voorbereiden waren mij te klappen.
Dit had je al eerder verteld, je moest er wel erg gek van worden om die moeite te doen.
Ik ga er maar even vanuit dat je het over iets groters hebt dan puur alleen het imago van Turkish Airlines. Maar laat die mensen dan lekker in de waan dat alles in Turkije, of elk willekeurig ander land waar ze het op hebben gemunt, kut is. Iets met laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken. Alsof Turkije er iets mee opschiet als een kneus denkt dat het kut isquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zijn echt niet alleen maar tokkies die ermee bezig zijn hoor; ook mensen die je op het eerste gezicht nog een beetje redelijk zou achten. Een hoop mensen zijn gewoon behoorlijk wereldvreemd. En dat is niet alleen aan tokkies voorbehouden.
Jeetje, wat voor mensen nemen ze tegenwoordig aan op het vwo zeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Damn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kinderachtig, ze vinden het stoer ofzo. Zitten wel hele slimme mensen tussen, maar normaal doen tegen anderen? Nee. Eentje ging me toevoegen op msn en beginnen over dat hij beter carriere zou maken enzo... wtf, banane.
Jij als bioloog moet toch weten dat Turkije heel wat meer soorten flora heeft dan hele Europa bijelkaar, Turkije is echt een bloemen land en het heeft de rijkse biodiversiteit na tropische systemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
Ik zou wel boos worden als iemand zei dat het lekker voor ze was omdat het Turken waren.
Verder zeiden ze altijd in de eerste klas tegen mij dat Turkije een woestijn was en blijkbaar werd ik daar boos om, en ik kwam helemaal met een vegetatie kaart aanzetten om te bewijzen dat het niet zo was.![]()
Je lostte het tenminste op een diplomatieke manier opquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef siddha het volgende:
[..]
Jij als bioloog moet toch weten dat Turkije heel wat meer soorten flora heeft dan hele Europa bijelkaar, Turkije is echt een bloemen land en het heeft de rijkse biodiversiteit na tropische systemen
Ik probeer het niet leuk over te brengen, ik voelde me echt gepest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het klinkt een stuk minder leuk dan jij het over wil brengen volgens mij. Ik had ze waarschijnlijk ook een paar klappen verkocht.
Lekker.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef Min-e het volgende:
Omg ned 3, nu.![]()
Van de 10 broodjes doner, 1 met 100% varkensvlees.
Maar 1 broodje met alleen maar lamsvlees. De rest zijn allemaal mixjes, met kip en kalkoen enz.
Als je het maar aan kan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jeetje, wat voor mensen nemen ze tegenwoordig aan op het vwo zeg.
Je hebt nooit last gehad van wereldvreemde boertjes? Die zijn er veel, hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Ik vind sociale intelligentie minstens zo belangrijk.Ik zou ze dom noemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kinderachtig, ze vinden het stoer ofzo. Zitten wel hele slimme mensen tussen, maar normaal doen tegen anderen? Nee. Eentje ging me toevoegen op msn en beginnen over dat hij beter carriere zou maken enzo... wtf, banane.
Een mooi troostend weerwoordquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je het over iets groters hebt dan puur alleen het imago van Turkish Airlines. Maar laat die mensen dan lekker in de waan dat alles in Turkije, of elk willekeurig ander land waar ze het op hebben gemunt, kut is. Iets met laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken. Alsof Turkije er iets mee opschiet als een kneus denkt dat het kut is.
En dan ben je moslim en vond je het heerlijk en mjamquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef Min-e het volgende:
Omg ned 3, nu.![]()
Maar 1 broodje met alleen maar lamsvlees. De rest zijn allemaal mixjes, met kip en kalkoen enz.
Oh ik dacht dat het pas was gebeurtquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt.
Maar toen ik 12 was, was ik nog geen bioloog he.
Pure naaierij, maar blijkbaar is goedkoop duurkoop.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef Min-e het volgende:
Omg ned 3, nu.![]()
Jezus, verander van school ofzo. WTF.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik probeer het niet leuk over te brengen, ik voelde me echt gepest.Na die klap, koos een lerares wel mijn kant.
Leerjaarcoordinator niet, ze wilde m'n moeder niet eens spreken. Ze zei ik moet in de terugkomklas zitten, toezicht houden. Een andere docent had aangeboden die taak over te nemen, maar ze weigerde en wilde m'n moeder niet spreken. Echt fucking achterlijk.
Ja, maar daar gaan ze je niet op beoordelen. Je kunt dan toch liegen, om aangenomen te worden op een havo/vwo school. Ik vind het ook dom, maar het heeft uiteindelijk niets te maken met je schoolniveau.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind sociale intelligentie minstens zo belangrijk.Ik zou ze dom noemen
Oh nee joh, nu zou ik keihard lachen (om de domheid)quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het pas was gebeurt
Nah, heb nu nergens meer last van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jezus, verander van school ofzo. WTF.
Je zou maar op de universiteit zulke debielen tegenkomen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh nee joh, nu zou ik keihard lachen (om de domheid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |