quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Niet eens zo'n slecht idee eigenlijk nu ik er over nadenk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]![]()
Zou wel meteen een persoonlijke touch in je huiskamer zijn.
Goede reden om nu gelijk te gaan toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:00 schreef GenusButeo het volgende:
Maar om dan helemaal naar Istanbul te gaan daarvoor... Ik zou het voorlopig dan even leeg laten en de volgende keer dat je daar op vakantie bent die foto nemen.
Boek meteen je vlucht zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goede reden om nu gelijk te gaan toch.
Nee, wij zijn voor segregatie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
Is het nou echt niet mogelijk om dit soort topics te integreren met de andere topics op fok!?
Doodzondequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, wij zijn voor segregatie.
he wat doet jij hier hollanderquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
Is het nou echt niet mogelijk om dit soort topics te integreren met de andere topics op fok!?
Mischien moeten alle stadstopics en andere slowchattopics waar mensen dingen gemeen hebben ook maar gecombineerd worden tot één grote slowchatquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
ik vindt juist dat wij eigen sub forum mogen krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef 0013379 het volgende:
[..]
ik vindt juist dat wij eigen sub forum mogen krijgen
quote:'Cengiz Han' 20 bin Türk damat istiyor
Büyük Moğol İmparatoru Cengiz Han'ın ülkesi Moğolistan , azalan erkek nüfusuna çareyi Türkiye'de arıyor. Ülkede 6 kadına bir erkek düşüyor. Önümüzdeki günlerde Ankara'ya gelecek bir Moğol heyeti, hükümetten 20 bin çalışan Türk erkeği isteyecek.
Referans gazetesinden Jale Özgentürk'ün haberine göre Orhun Abideleri ve Göktürk Anıtları ile Türk tarihi açısından da büyük önem taşıyan büyük Moğol İmparatoru Cengiz Han'ın ülkesi Moğolistan azalan nüfusuna çare arıyor.
Rusya'nın egemenliğinde geçen yıllar boyunca işi gücü olmayan Moğol erkeklerinin büyük bölümü alkolün pençesine düşmüş.
Bu nedenle ülkede özellikle erkek nüfus önemli oranda azalmış. 6 kadına bir erkek düşüyor.
Moğol hükümeti, bu soruna çare bulmak için Türkiye ile farklı bir açılım başlatmak istiyor. Bu konudaki temaslar da başladı. Çalışmaları yürüten bir yetkili, Moğol hükümetinin Türkiye'den 20 bin erkek istediğini belirtti.
Moğolistan'dan önümüzdeki günlerde üst düzey yetkililerin bulunduğu bir heyetin geleceğini söyleyen yetkili, en önemli konunun ise bu olacağını anlattı.
Heyetle yöntemi konuşacaklarını söyleyen yetkili, "Halk, Ruslar kökümüzü kuruttu diyor. Türk erkeklerinin çalışkan olduğunu düşünüyorlar. Bu nedenle böyle bir çalışma sürdürülüyor" dedi.
Moğollar, Türk erkeklerinin gelmesiyle kendi erkeklerinin de silkineceğini düşünüyor.
Erkeklere başlık parası
Erkek sayısının bu kadar az olması yüzünden Moğolistan'da başlık parası kadınlar için değil erkekler için isteniyor. Ülkedeki 45 milyon hayvan, başlık parası için önemli bir kaynak.
Yüzölçümü 1,5 milyon metrekare yani Türkiye'nin iki katı olan Moğolistan'ın nüfusu sadece 3 milyon.
Atların en özgür dolaştığı ülke olarak bilinen Moğolistan'da 4 adet Türk okulu bulunuyor.
Bron: CNN Türk
Hmmm.. Even aan het lijstje van landen toevoegen waar ik heen wil gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamsi deseydinquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaja, we mochten hem geen Haring noemen.
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Ayca het volgende:
Bas Harig was hij die van Kaas en evolutie?
Ach, het zal die tijd van de maand wel weer zijn. Eet nog wat chocolade, een bak B&J's en je bent er weer bovenopquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:46 schreef Ayca het volgende:
Ik heb net m&m's gegeten en nu ben ik misselijk en depri
Ga je ze klappen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:47 schreef Julis het volgende:
De meeste leerlingen hadden hun tassen in de kantine gelegd (waaronder ik), toen we de aula binnen moesten voor de lezing van Bas Haring (filosoof). Er zijn grafische rekenmachines en geld gestolen uit die tassen tijdens de lezing. Wat een paupers ook, die jatters.
Ik ben blij dat ik alleen maar een boek, agenda en etui in mijn tas had liggen
Tvp.
Daar zijn er genoeg van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las een keer iets over iemand die van zijn achternaam Zwerver heette.
vast enschedese turkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:47 schreef Julis het volgende:
De meeste leerlingen hadden hun tassen in de kantine gelegd (waaronder ik), toen we de aula binnen moesten voor de lezing van Bas Haring (filosoof). Er zijn grafische rekenmachines en geld gestolen uit die tassen tijdens de lezing. Wat een paupers ook, die jatters.
Ik ben blij dat ik alleen maar een boek, agenda en etui in mijn tas had liggen
Tvp.
Volgens telefoonboek.nl zijn er zelfs meer mensen die Haring van hun achternaam heten.quote:
Zo mag ik het horen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kwam er later achter. Iemand zei dat op MSN tegen mij. Anders had ik ze zeker geklapt.
Hmm nee nog nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, het zal die tijd van de maand wel weer zijn. Eet nog wat chocolade, een bak B&J's en je bent er weer bovenop.
oh ik dacht dat je dat is een keer zeiquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik woon niet in Enschede, maar wel dichtbij.
Ik zei wel een keer dat ik dichtbij Enschede woonquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:01 schreef Gratau het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je dat is een keer zei
Waarom is dat een keer?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:01 schreef Gratau het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je dat is een keer zei
Ga dan slapen of zo. Werkt het beste, jwt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm nee nog nietik heb de m&m's en de chips die ik gekocht had aan mijn broertje gegeven als ik nog iets eet dan ga ik echt over mn nek
Een vriendin van me kent iemand wiens achternaam 'Slettenhaar' is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las een keer iets over iemand die van zijn achternaam Zwerver heette.
Ja, van meneer Googlequote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Een vriendin van me kent iemand wiens achternaam 'Slettenhaar' is.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dus het kan ergerquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hehequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef Ayca het volgende:
Oh en vandaag hadden we op school zo'n actie voor Haiti dus wat mensen gingen auto's wassen enzz.. dus ik stond bij het bakkertje en hoorde wat eerste klassers zeggen
'ah zijn ze nou serieus auto's aan het wassen?'
'ja, voor een land in Afrika ofzo hati'
'wat errrrg dat doe je toch niet?!' '
_!
Jezusquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)land_van_haiti_.html
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
daar komt dit gifje dus vandaan.
Dat hoop ik dan maar voor ze. Maar toch te gierig zijn om 5 euro te stortenquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:36 schreef Ayca het volgende:
Ik ben serieus nog misselijker geworden door dat gifje
Die ken ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
daar komt dit gifje dus vandaan.
quote:How to troll a Turk
1. Tell him the Turks killed 1.5 million Armos in 1915 and 30000 Kurds.
2. Tell him that Turks stole their cuisine from the Greeks.
3. Tell him that döner sucks.
4. Tell him that Ataturk was Jewish.
5. Tell him that South Eastern Turkey will become a new state called Kurdistan.(Guaranteed to create an epic shitstorm by Turks from every political angle. After saying it, run like hell.)
6. Tell him that Constantinople, Black Sea Region and all of Cyprus belongs to Greece.
7. Say anything positive about Greece at all.
8. Tell him that his country violates human rights worse than North Korea or Egypt.
9. Tell him that they are Europe's Niggers.
10. Ask him if they have fez and camels in their country and pray to Allah.
11. Tell him that Midnight Express was a fantastic movie that brings to light problems in the Turkish justice and penal system.
12. Tell him that your girlfriend went to Turkey one summer and got grossed out by all ogling, horny men and told this to her friends so that no white girl will ever come to Turkey again.
13. Tell him that you're sick of his lazy relatives taking all the jobs in Frankfurt a.M.
14. Tell him he's a thief and that his people should go back to fucking Central Asia.
15. Tell him his country is very friendly towards Israel.
Deze opmerking kan er ook nog wel bij. Stomme troll.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De waarheid is een kreupele teef.
Get ging mij meer om de titel: hoe kan je een Turk woedend krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze opmerking kan er ook nog wel bij. Stomme troll.
Oh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Get ging mij meer om de titel: hoe kan je een Turk woedend krijgen.
Ja, ik dacht eerst dat hij ze zelf ging opetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:39 schreef Ayca het volgende:
Hij gooit ook echt die eieren op de vloer voor zijn hond.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |