quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Niet eens zo'n slecht idee eigenlijk nu ik er over nadenk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]![]()
Zou wel meteen een persoonlijke touch in je huiskamer zijn.
Goede reden om nu gelijk te gaan toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:00 schreef GenusButeo het volgende:
Maar om dan helemaal naar Istanbul te gaan daarvoor... Ik zou het voorlopig dan even leeg laten en de volgende keer dat je daar op vakantie bent die foto nemen.
Boek meteen je vlucht zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goede reden om nu gelijk te gaan toch.
Nee, wij zijn voor segregatie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
Is het nou echt niet mogelijk om dit soort topics te integreren met de andere topics op fok!?
Doodzondequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, wij zijn voor segregatie.
he wat doet jij hier hollanderquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
Is het nou echt niet mogelijk om dit soort topics te integreren met de andere topics op fok!?
Mischien moeten alle stadstopics en andere slowchattopics waar mensen dingen gemeen hebben ook maar gecombineerd worden tot één grote slowchatquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
ik vindt juist dat wij eigen sub forum mogen krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Griebus het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef 0013379 het volgende:
[..]
ik vindt juist dat wij eigen sub forum mogen krijgen
quote:'Cengiz Han' 20 bin Türk damat istiyor
Büyük Moğol İmparatoru Cengiz Han'ın ülkesi Moğolistan , azalan erkek nüfusuna çareyi Türkiye'de arıyor. Ülkede 6 kadına bir erkek düşüyor. Önümüzdeki günlerde Ankara'ya gelecek bir Moğol heyeti, hükümetten 20 bin çalışan Türk erkeği isteyecek.
Referans gazetesinden Jale Özgentürk'ün haberine göre Orhun Abideleri ve Göktürk Anıtları ile Türk tarihi açısından da büyük önem taşıyan büyük Moğol İmparatoru Cengiz Han'ın ülkesi Moğolistan azalan nüfusuna çare arıyor.
Rusya'nın egemenliğinde geçen yıllar boyunca işi gücü olmayan Moğol erkeklerinin büyük bölümü alkolün pençesine düşmüş.
Bu nedenle ülkede özellikle erkek nüfus önemli oranda azalmış. 6 kadına bir erkek düşüyor.
Moğol hükümeti, bu soruna çare bulmak için Türkiye ile farklı bir açılım başlatmak istiyor. Bu konudaki temaslar da başladı. Çalışmaları yürüten bir yetkili, Moğol hükümetinin Türkiye'den 20 bin erkek istediğini belirtti.
Moğolistan'dan önümüzdeki günlerde üst düzey yetkililerin bulunduğu bir heyetin geleceğini söyleyen yetkili, en önemli konunun ise bu olacağını anlattı.
Heyetle yöntemi konuşacaklarını söyleyen yetkili, "Halk, Ruslar kökümüzü kuruttu diyor. Türk erkeklerinin çalışkan olduğunu düşünüyorlar. Bu nedenle böyle bir çalışma sürdürülüyor" dedi.
Moğollar, Türk erkeklerinin gelmesiyle kendi erkeklerinin de silkineceğini düşünüyor.
Erkeklere başlık parası
Erkek sayısının bu kadar az olması yüzünden Moğolistan'da başlık parası kadınlar için değil erkekler için isteniyor. Ülkedeki 45 milyon hayvan, başlık parası için önemli bir kaynak.
Yüzölçümü 1,5 milyon metrekare yani Türkiye'nin iki katı olan Moğolistan'ın nüfusu sadece 3 milyon.
Atların en özgür dolaştığı ülke olarak bilinen Moğolistan'da 4 adet Türk okulu bulunuyor.
Bron: CNN Türk
Hmmm.. Even aan het lijstje van landen toevoegen waar ik heen wil gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |