Tsjongejongequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Urquhart het volgende:
Deze uitzending kan alleen gered worden door een optreden van Zanger Rinus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
Maar de bevolking zit dan dankzij de regering in de shitquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk bedoeld maar je hebt het over gierigheid. Maar niet doneren heeft niks met gierigheid te maken.
Deze ramp had overigens voorkomen kunnen worden of in ieder geval beperkt, de regering daar is de schuldige.
Als jij mooi de kanker krijgt hoop ik dat ook niemand geld naar jou stuurt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef sanderman112 het volgende:
Als hier een aardbeving is gaan ze ook niet geld naar ons sturen.. Daarom kunnen ze mooi de kanker krijgen
Dat was een snelle edit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:45 schreef Tamashii het volgende:
Mja, als alleen wij dadelijk al 82 miljoen geven... Wat doen de andere dan, dat wordt echt gigantisch....
Ik vraag me serieus af of er geld vanuit Zuid Amerika zou komen als hier in West Europa een gelijkwaardige natuurramp gebeurdquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Als jij mooi de kanker krijgt hoop ik dat ook niemand geld naar jou stuurt.
Er zijn nou eenmaal enorme verschillen in rijkdom. Wij hebben het altijd beter, 24/7, mogen we dan misschien één keer iets voor die mensen doen zonder er iets voor terug te verwachten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:22 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of er geld vanuit Zuid Amerika zou komen als hier in West Europa een gelijkwaardige natuurramp gebeurd
Jij doet alleen maar wat als je 100% zeker bent dat je er iets voor terug krijgt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:22 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of er geld vanuit Zuid Amerika zou komen als hier in West Europa een gelijkwaardige natuurramp gebeurd
Waarschijnlijk niet, maar er is ook nogal een ongelijk speelveld waarin wij ons als westerse wereld natuurlijk hoog op de welvaarts berg bevinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:22 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dus nu moeten wij er voor boeten, omdat ze bij ons de zaken wel goed op orde hebben?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar er is ook nogal een ongelijk speelveld waarin wij ons als westerse wereld natuurlijk hoog op de welvaarts berg bevinden.
Eet jij een boterham minder, of drink je een biertje minder daarom?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dus nu moeten wij er voor boeten, omdat ze bij ons de zaken wel goed op orde hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |