Het gaat niet om het geven(hihi, ik zei gevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef Maitje het volgende:
Ach, ik ga er niks aan geven, maar als mensen de behoefte hebben om wel te geven..prima! Laat ze lekker.
Hoogstwaarschijnlijk paint uit eigen hand met een vleugje FOK! inspiratie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet wel een schatting zijn, check hoe perfect rond die getallen zijn dan
Vertel eens, dan ben je m'n favo foksterquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonde dat niemand het op tijd had gequote![]()
Oftewel 85 procent in de zakken van de big boys, 15 procent voor de negers.quote:
200.000 doden overdreven?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geven(hihi, ik zei geven) maar om de hype, de media aandacht dus!
Overdreven naar mijn inzicht
Dat is goed voor de overbevolking...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef arie_bc het volgende:
[..]
200.000 doden overdreven?
Volgens mij heb jij echt geen inlevings vermogen. Er wonen ongeveer 9.000.000 mensen in Haiti, laten we aannemen dat je ongeveer 200 mensen goed kent (Familie, vrienden, kennisen, collega's).
er zijn er 1/45 dood gegaan, dat betekend dat er gemiddeld van de mensen die je goed kent er 4 a 5 zijn overleden. Das echt huge.
Krijg je notes voor dit soort posts eigenlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is goed voor de overbevolking...
Nu hoeven ze het geld ook onder minder mensen te verdelen
Amenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef sanderman112 het volgende:
Als hier een aardbeving is gaan ze ook niet geld naar ons sturen.. Daarom kunnen ze mooi de kanker krijgen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef sanderman112 het volgende:
Als hier een aardbeving is gaan ze ook niet geld naar ons sturen.. Daarom kunnen ze mooi de kanker krijgen
Bron: Wikipediaquote:Een grote landelijke hulpactie kwam op gang, ondersteund door de radio. De NCRV-presentator Johan Bodegraven werd beroemd met de zeer succesvolle -en eerste massale- geldinzamelingsactie Beurzen open, dijken dicht. Zowel op lokaal-, nationaal- en internationaal niveau werd veel hulp geboden - in totaal zou er zo'n 138 miljoen gulden (62,5 miljoen euro) worden opgehaald voor de getroffenen. Ook werden er vanuit de hele wereld hulpgoederen (kleding, huisraad, linnengoed en voedsel) gestuurd. Het Rode Kruis ontving zoveel goederen dat ze na enige tijd niet meer wist wat ze er mee aan moesten. Een deel van de goederen is vervolgens verscheept naar andere rampgebieden of landen in de Derde Wereld. Al in 1953 werd begonnen met de wederopbouw van de getroffen gebieden. Vooral de Scandinavische landen leverden veel bouwmaterialen, soms zelf hele prefab-huizen. In heel Zeeland kan men ook nu nog huizen naar Zweedse, Noorse, Deense of Finse snit zien.
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar het zijn dus gewoon de Amerikanen met een aardbevingsmachine.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef Hetiszover het volgende:
Die mensen in Haïti zullen het er wel naar gemaakt hebben
eigenlijk wel. Ze hadden ook fatsoenlijke bouwmaterialen kunnen gebruiken, niet echt slim als je het mij vraagt. Kijk naar Japan, daar stort nooit wat in, toch kent dit land geregeld zware aardbevingen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef Hetiszover het volgende:
Die mensen in Haïti zullen het er wel naar gemaakt hebben
Ja want Haiti heeft net zo veel geld als Japan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
eigenlijk wel. Ze hadden ook fatsoenlijke bouwmaterialen kunnen gebruiken, niet echt slim als je het mij vraagt. Kijk naar Japan, daar stort nooit wat in, toch kent dit land geregeld zware aardbevingen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja want Haiti heeft net zo veel geld als Japan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |