Met alle plezierquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef Shoombak het volgende:
Als het 15 miljoen wordt doe jij dan je shirt aan?
De economische crisis draait om miljarden/triljarden. Die paar miljoen is echt niks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef Remsjo het volgende:
Subklacht: Straks weer een nieuwe Economische Crisis door deze actie
TS toont zich in vrijwel ieder topic te dom om zijn hersens op te startenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:23 schreef zovty het volgende:
[..]
De economische crisis draait om miljarden/triljarden. Die paar miljoen is echt niks.
Onterechte klacht.
Triljardenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:23 schreef zovty het volgende:
[..]
De economische crisis draait om miljarden/triljarden. Die paar miljoen is echt niks.
Onterechte klacht.
Een land opbouwen kost bijna niks neequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:26 schreef Billy_Talent het volgende:
Er wonen zo ongeveer 9 miljoen mensen in Haiti. Dus enkel en alleen door Nederlandse hulp zou iedereen daar nu miljonair zijn. En dan heb ik het nog niet eens over hulp die van andere landen komt.
euh neequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:26 schreef Billy_Talent het volgende:
Er wonen zo ongeveer 9 miljoen mensen in Haiti. Dus enkel en alleen door Nederlandse hulp zou iedereen daar nu miljonair zijn.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb ook geld gegeven, er kwamen gisteren opeens twee kleine meisjes van een jaar of 6 bij de deur met een soort collectepot met zelfgetekende negers erop. Ik kon niet weigeren.
Ja, want 10 miljoen gedeeld door 9 miljoen is meer dan een miljoen ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:26 schreef Billy_Talent het volgende:
Er wonen zo ongeveer 9 miljoen mensen in Haiti. Dus enkel en alleen door Nederlandse hulp zou iedereen daar nu miljonair zijn. En dan heb ik het nog niet eens over hulp die van andere landen komt.
9.000.000 mensen * 1.000.000 = 9.000.000.000.000 om al die mensen miljonair te worden. Daar zitten we nog lang niet op. En dat gaan we ook niet halen als nederland zijnde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:26 schreef Billy_Talent het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:26 schreef Billy_Talent het volgende:
Het is niet dat die mensen me niet boeien maar het is gewoon een feit dat in dat soort landen een aardbeving eerder mogelijk is dan een land als Nederland. Die mensen moeten er op bedacht zijn/gewend zijn. Nu wil ik niet zeggen dat ze moeten wennen aan het feit dat je een aardbeving moet verwachten elke dag maar een aardbeving daar is realistischer dan dat Geert Wilders de doodstraf krijgt voor zijn haatzaaing tegen de Moslimsquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:30 schreef TNA het volgende:
De klacht zou overigens terecht zijn als je zou toegeven dat die mensen je niets boeien, maar zeg dat dan gewoon.
Alsof tien of twintig miljoen boeit op 35 miljard bezuinigen. Besides, dit geld gaat (gedeeltelijk) gewoon ten koste van andere goede doelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Codiac het volgende:
En minister Koenders zou het bedrag verdubbelen... Ik dacht dat wij een begrotings tekort hadden?
Hij gaat het niet printen hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Codiac het volgende:
En minister Koenders zou het bedrag verdubbelen... Ik dacht dat wij een begrotings tekort hadden?
Deze moet gewoon gequote wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:26 schreef Billy_Talent het volgende:
Zo'n tekort krijg je niet zomaar, daar moet een minister wel zijn best voor blijven doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Codiac het volgende:
Onterechte klachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef Remsjo het volgende:Er is op dit moment al ruim 10,6 miljoen euro gestort op het nummer Giro 555 voor Haiti
En dan te bedenken dat de grootte inzamelingsactie vanavond nog moet beginnen met een grote tvshow waar o.a Nederland 1, RTL 4, SBS 6 en TMF aan mee doen. Minister Koenders zal aan het einde van de avond dit bedrag verdubbelen.
Klacht: al meer dan 10,6 miljoen gestort.
Subklacht: Straks weer een nieuwe Economische Crisis door deze actie
Ik snap ook echt niet waarom zo'n gast ineens mag beslissen dat hij dit gaat verdubbelen. Ook altijd met die 3FM actie.. Rot toch op! Als Nederlanders willen geven doen ze dat zelf wel, daar hoeft de overheid toch niet over te beslissen..quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Codiac het volgende:
En jouw oplossing is klagen over geld voor een solide wederopbouw?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Het is niet dat die mensen me niet boeien maar het is gewoon een feit dat in dat soort landen een aardbeving eerder mogelijk is dan een land als Nederland. Die mensen moeten er op bedacht zijn/gewend zijn. Nu wil ik niet zeggen dat ze moeten wennen aan het feit dat je een aardbeving moet verwachten elke dag maar een aardbeving daar is realistischer dan dat Geert Wilders de doodstraf krijgt voor zijn haatzaaing tegen de Moslims
Dat neemt niet weg dat dat potje echt belachelijk zielig is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Hij gaat het niet printen hoor.
Hij heeft dat geld al, ieder jaar wordt er een potje gemaakt voor ontwikkelingssamenwerking, daaruit worden allerlei opbouw projecten gesteund, ook word er wat reserveerd voor noodgevallen zoals dit.
Weet je nou echt niet hoe dit soort dingen werken in Nederland of doe je gewoon dom?
Johquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Billy_Talent het volgende:
whehe, ik heb een grove rekenfout gemaakt![]()
Dat geld ligt al klaar voor dergelijke hulp ga ik vanuit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Codiac het volgende:
Als het van het budget voor ontwikkelingshulp afgaat dan is het geen probleem.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat geld ligt al klaar voor dergelijke hulp ga ik vanuit.
Duh.. ze staan toch al zo slecht in de peilingenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Salatrel het volgende:
koenders wil gewoon goedkoop scoren met onze belastingcenten
Te klein? Ja, het is veel te klein ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat dat potje echt belachelijk zielig is.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef TNA het volgende:
[..]
En jouw oplossing is klagen over geld voor een solide wederopbouw?
Naar Afrika ging er dus per jaar meer geld dan dat er aan bonussen werden uitgekeerd? Daar wil ik idd ook wel uitleg overquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Te klein? Ja, het is veel te klein ja.
Voor de economische crisis werden er in de 18 maanden voorafgaand aan de crisis net zoveel aan bonussen uitgedeeld op wallstreet als er in een heel jaar naar heel fucking afrika ging.
Leg dat maar eens uit.
Mensen die normaal gesproken geen cent uitgeven gaan geld inzamelen. Wat erg!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat heel Nederland op dit moment gek aan het worden is. Die kutmedia zit al 2 weken te hameren over de aardbeving in Haiti. Mensen die normaal gesproken geen cent uitgeven aan het goede doelen springen nu massaal uit de bres om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor een land waar een aardbeving is geweest terwijl je er over 3 weken niks meer over hoort.
Een heel land ligt plat en jij loopt te klagen dat het veel media aandacht krijgtquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat heel Nederland op dit moment gek aan het worden is. Die kutmedia zit al 2 weken te hameren over de aardbeving in Haiti. Mensen die normaal gesproken geen cent uitgeven aan het goede doelen springen nu massaal uit de bres om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor een land waar een aardbeving is geweest terwijl je er over 3 weken niks meer over hoort.
Het gaat niet hoe plat het land ligt. Het is erg zat hoor wat daar gebeurd is maar waarom zo veel fucking aandacht? Een hele dag landelijk aandacht besteden aan iets wat in dat soort landen vaker voorkomt gaat eigenlijk toch te ver?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:40 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Een heel land ligt plat en jij loopt te klagen dat het veel media aandacht krijgt![]()
Misschien als je Hart van nederland belt dat er aandag wordt besteedt aan de geit bij jullie plaatselijke kinderboerderij, maar vooralsnog vind ik dit toch wel een van de belangrijkste dingen die spelen in de wereld.
Daarom mogen ze er van mij best zoveel aandacht aan geven.
Dat staat toch totaal los van elkaar? Wat hebben de bonussen nu te maken met de ontwikkelingshulp?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Te klein? Ja, het is veel te klein ja.
Voor de economische crisis werden er in de 18 maanden voorafgaand aan de crisis net zoveel aan bonussen uitgedeeld op wallstreet als er in een heel jaar naar heel fucking afrika ging.
Leg dat maar eens uit.
Alsof rampen waarbij binnen een dag honderdduizenden doden vallen zo vaak voorkomen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:42 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Het gaat niet hoe plat het land ligt. Het is erg zat hoor wat daar gebeurd is maar waarom zo veel fucking aandacht? Een hele dag landelijk aandacht besteden aan iets wat in dat soort landen vaker voorkomt gaat eigenlijk toch te ver?
Klopt ja, dagelijks gebeurt het dat een heel land plat ligt na een aardbevingquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:42 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Het gaat niet hoe plat het land ligt. Het is erg zat hoor wat daar gebeurd is maar waarom zo veel fucking aandacht? Een hele dag landelijk aandacht besteden aan iets wat in dat soort landen vaker voorkomt gaat eigenlijk toch te ver?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |