Raar standpunt, en al helemaal geen sterk argument.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat BN'ers zich niet publiekelijk moeten willen bemoeien met politiek. Ongeacht op welke partij ze al dan niet stemmen. Vind het gewoon niet passen zeg maar
Iedereen over 1 kam scheren, hmm waar herken ik dat van?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar Wilders als MP dat geeft het gelijk aan de tokkies...alleen al omdat de tokkies dat zo zullen voelen. Nog meer doodsbedreigingen per mail etc.
Zijn publiek is erger dan hijzelf.
Wellicht krijg je dan ook een quotum mee, dat je na 10 keer op televisie te zijn geweest, in het BN-ers hokje komt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet?
(en wie is er eigenlijk geen BN-er op tv?)
Dat vind jij. Ik vind niet dat mensen zich moeten laten beinvloeden in hun politieke voorkeur omdat hun favoriete voetballer bijvoorbeeld partij X stemt. Dan volgt dom volk alleen maar omdat die BN'er dat ook stemtquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef OeJ het volgende:
[..]
Raar standpunt, en al helemaal geen sterk argument.
Je begrijp vast wel wat ik met tokkies bedoel, en daarmee bedoel ik niet de hele Wilders aanhang.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Iedereen over 1 kam scheren, hmm waar herken ik dat van?
Ja, dat begrijp ik wel dat je dat bedoelt, maar toch eigenaardig om dan de boodschapper de schuld te geven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik vind niet dat mensen zich moeten laten beinvloeden in hun politieke voorkeur omdat hun favoriete voetballer bijvoorbeeld partij X stemt. Dan volgt dom volk alleen maar omdat die BN'er dat ook stemt
Nou, een of andere Teleac debiel zal waarschijnlijk minder 'invloed' hebben dan bijvoorbeeld een Linda de Mol. Vind het niet passen dat op die manier hun stemgedrag laten bepalen en dat gebeurd natuurlijk. Ooh, fuck it, Linda stemt VVD dus dan doen wij dat ook maarquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet?
(en wie is er eigenlijk geen BN-er op tv?)
Die wil toch zo graag die boodschap overdragen? Dat is toch met een reden mag ik aannemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:48 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel dat je dat bedoelt, maar toch eigenaardig om dan de boodschapper de schuld te geven.
Het is aan jou om zelf te bepalen op wie je stemt. Democratie vraagt wel een stuk goed burgerschap van je. En als het goed is, dan krijg je dat ook mee vanuit huis, of vanuit je scholing.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, een of andere Teleac debiel zal waarschijnlijk minder 'invloed' hebben dan bijvoorbeeld een Linda de Mol. Vind het niet passen dat op die manier hun stemgedrag laten bepalen en dat gebeurd natuurlijk. Ooh, fuck it, Linda stemt VVD dus dan doen wij dat ook maar
Dat is toch absurd, dat een BN-er zich niet meer uit mag laten over een politiek figuur, alleen omdat een kudde schapen dat standpunt wel eens over zou-kunnen-nemen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die wil toch zo graag die boodschap overdragen? Dat is toch met een reden mag ik aannemen
Ik vind die rechtszaak wel heel interessant. Heb zelfs de volgende datum in mijn agenda geschreven (3 feb of zo). Als het even kan, werk ik thuis om het te kunnen volgen op de achtergrond...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:57 schreef OeJ het volgende:
Het is confronterend allemaal, ook voor mij, ook voor mij.
Ik niet, ik vermoed dat ik na dit topic mijn portie Wilders voorlopig wel weer even gehad heb.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind die rechtszaak wel heel interessant. Heb zelfs de volgende datum in mijn agenda geschreven (3 feb of zo). Als het even kan, werk ik thuis om het te kunnen volgen op de achtergrond...
Tsja, alleen heb jij wel een heel hoge verwachting bij een goed burgerschap. Want de meeste 'Wilders' stemmers zullen werkelijk geen idee hebben van de partij programma's van de partijen en dergelijke labiele, vaak laag opgeleiden figuren, laten zich vrij eenvoudig 'sturen'quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is aan jou om zelf te bepalen op wie je stemt. Democratie vraagt wel een stuk goed burgerschap van je. En als het goed is, dan krijg je dat ook mee vanuit huis, of vanuit je scholing.
Je kunt er een hele discussie aan wijden of iemand die enkel afgaat op de politieke voorkeur van Albert Verlinde (if any) evenveel recht heeft om te stemmen als iemand die de partijprogramma's naast elkaar legt. Maar dat is een andere discussie.
Bovendien ontneemt dat niet het recht van Albert Verlinde om zich vrij te uiten over alles waarover hij zich wil uiten.
Das imo nou vrijheid van meningsuiting!
Ik volg het niet alleen vanwege Wilders zelf, maar om te zien hoe de rechters reageren op zo'n circus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:00 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik niet, ik vermoed dat ik na dit topic mijn portie Wilders voorlopig wel weer even gehad heb.
Peter R. de Vries mislukte zelf in de politiek dus dan maar afgeven op een ander. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat is toch absurd, dat een BN-er zich niet meer uit mag laten over een politiek figuur, alleen omdat een kudde schapen dat standpunt wel eens over zou-kunnen-nemen.
Wie moet je dat dan kwalijk nemen...?
Wat zijn jouw verwachtingen van het proces eigenlijk?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, alleen heb jij wel een heel hoge verwachting bij een goed burgerschap. Want de meeste 'Wilders' stemmers zullen werkelijk geen idee hebben van de partij programma's van de partijen en dergelijke labiele, vaak laag opgeleiden figuren, laten zich vrij eenvoudig 'sturen'
Als Peter R. de Vries trouwens dit soort uitspraken mag doen zie ik ook geen enkel probleem met de door Wilders gedane uitspraken. De 'grens' wordt zo immers wel heel erg moeilijk bepaalbaar.
Niet heel veel eigenlijk. Ik denk dat hij een geldboete moet betalen en mogelijk dat hij bij herhaling een dwangsom moet betalen. Geen voorwaardelijke of onvoorwaardelijke celstraf in ieder gevalquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat zijn jouw verwachtingen van het proces eigenlijk?
Ik ben idd ook wel benieuwd hoe de buitenlandse (kwaliteits)media hierover bericht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef Stuart het volgende:
Wilders boeit me niet maar het hele circus wat er om hem heen gebouwd wordt door anderen is waar ik me stelselmatig aan irriteer. Blijf lekker overal aandacht aan geven. Inmiddels is Wilders wereldwijd de bekendste Nederlandse politicus van dit moment
Ja, die scheidslijn is wel moeilijk te bepalen, soms. We willen toch het liefst allemaal dat een ander precies zo doet zoals jij het graag hebben wilt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik volg het niet alleen vanwege Wilders zelf, maar om te zien hoe de rechters reageren op zo'n circus.
Omdat de kwestie 'vrijheid van meningsuiting' tegenover 'belediging en discriminatie' interessant is.
Volgens mij is dit het punt niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is alleen relevant als je dat zelf vindt.
En Peter heeft verstand van volksmennerij!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef nozem het volgende:
Ik moet helemaal niks van Peter R. de Vries hebben, maar hier heeft hij natuurlijk gewoon gelijk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:01 schreef El_Matador het volgende:
Peter R. de Vries is erg goed in zijn vak en daar zou hij zich ook bij moeten houden. Een onoriginele opmerking over Wilders, die al door honderden andere bekende Nederlanders gemaakt is.
Weinig vernieuwend dus. Terug naar Joran, daar leverde hij puik werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |