Ah, je bent conducteur/machinist?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja nee, ik kreeg telefoon dat het chaos op het station zou zijn door een wisselstoring. Die wisselstoring was er wel, maar de chaos niet meer.
Ik heb het een half uurtje aangekeken, 1 ritje gereden en ben toen weer naar huis gegaan.
Kijk eens naar mijn UI.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, je bent conducteur/machinist?![]()
Haha, zo snel geen chaos meer?Ben ik niet gewend van de NS
Ohja taxi.quote:
Maakt niet uit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja taxi.![]()
Ik vergeet dat soort dingen echt
Ohhh lekker!quote:
Okiequote:
de eiersalade is lekker van mij!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh lekker!Ik wil ook wat lekkers maar heb geen zin om naar de super te gaan
![]()
[..]
Okie
Denk dat ik iets van eiersalade ga lunchen ofzo. Ff kijken wat ik in huis heb.
Mijn man heeft net voor mij gehaaldquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh lekker!Ik wil ook wat lekkers maar heb geen zin om naar de super te gaan
![]()
[..]
Okie
Denk dat ik iets van eiersalade ga lunchen ofzo. Ff kijken wat ik in huis heb.
dat rent moeilijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
geopereerde teen is gaan ontsteken![]()
*met voet in lekker warm badje biotex zit
Yes please! Dit stomme durp heeft dat heul niet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zeg je ook net op tijd!!!!!!
Dan ga ik vanmiddag naar de winkel!!!
Mor, Rituals zit er vlak bij, moet ik thee halen?
Van dat bakje biotex niet?quote:
Lijkt me soms best lastigquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef bigbird het volgende:
Hah ja![]()
Maar hij wel op een andere verdieping hoor. Is niet zo dat ik constant met hem te maken heb.
Morgen komen ze alquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef nokwanda het volgende:
goeie TT
oh-oh, ik heb vannacht gedroomd dat ik ergens was waar ik opeens koelkastmagneten zag. Ik dacht: zo eens even kijken of er iets leuks voor oh-oh bij zit![]()
En waarom weer geen TT met daarin: Nokwanda's natte droom"? Of bewaren we die voor vrijdagmiddag?
nou, het is warm en nat, dat is hetquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
Van dat bakje biotex niet?Dan is er wel meer aan de hand dan alleen een ontstoken teen..
Water moet wel zo heet zijn dat je er eiks net niet lekker in kanquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, het is warm en nat, dat is het
Alleen lastig bij dingen zoals overwerk of speciale afspraken. Verder is het altijd wel handig en we hebben maar 1x reiskosten voor 2 personenquote:
i kneuw, maar daarna is het wel lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Water moet wel zo heet zijn dat je er eiks net niet lekker in kan
Nou, omdat je met je geinfecteerde teen zit mag dat wel, ik maak wel nieuwe voor mezelf, genoeg eierenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de eiersalade is lekker van mij!![]()
*wegrent*
Lieff!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:36 schreef bigbird het volgende:
[..]
Mijn man heeft net voor mij gehaald
Mokee... tevreden is. Pakje met broeken is ook aangekomen, 2 van de 3 zijn goedgekeurd. Wat zit dat lekker zeg, zo'n broek zonder knopen en met buikband!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef nieslief het volgende:
Middag.
@ pagan & strega:Sterkte.
@ Morretje: wees nou maar blij dat je die nog past. Ik paste ze niet en dus moest ik of heeeeel duur gaan betalen of zelf gaan prutsen.![]()
Die waren pas echt charmant
![]()
Nu ben ik expert in het zelf vouwen van BH's van katoenen luiers![]()
Ik wil ook een boerderij......
Buikfoto?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mokee... tevreden is. Pakje met broeken is ook aangekomen, 2 van de 3 zijn goedgekeurd. Wat zit dat lekker zeg, zo'n broek zonder knopen en met buikband!!![]()
Heb je al wel feestboek Niesje?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Een BH van een katoenen luier?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mokee... tevreden is. Pakje met broeken is ook aangekomen, 2 van de 3 zijn goedgekeurd. Wat zit dat lekker zeg, zo'n broek zonder knopen en met buikband!!![]()
Heb je al wel feestboek Niesje?
Fail.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
het valt me ineens op, dat mijn brood-smeer-ritueel een beetje maf is
*pakt broodje*
*snijdt open*
*smeert*
*pakt bordje uit kast* ()
*legt gesmeerd broodje op bordje*
ehhhh
Nou, dan bind je zelf eentje om, cameraatje erbij en klaar!quote:
Vanavond! Althans, dan wordt ie gemaakt, of ie ook geplaatst wordt...quote:
Hoe heet je daar? Doe es een pm'tje anders..quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef nieslief het volgende:
Jahaaa ik heb een feestboek en ik heb ook al soja geplant.
Tombo La Fan kun je makkelijk vindenquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dan bind je zelf eentje om, cameraatje erbij en klaar!
Gaat niet lukken niet dan moet je toch minimaal weer een beetje boel veel borst hebben om die fatsoenlijk om te doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dan bind je zelf eentje om, cameraatje erbij en klaar!
Jurkjes vind ik nu nog een beetje koud, maar dat komt misschien nog wel. Plus dat we erg op de centjes moeten letten op het moment.. En er moet ook nog wat voor baby zelf overblijven hequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En van die leuke jurken?? Vind de mode nu zoooo leuk voor zwangere dames.
Jahaaa die heb ik al gevonden en gerequests en mor en enfermera ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tombo La Fan kun je makkelijk vinden
Aangezien je er expert in bent kun je het nog wel een keer doen en er dan een foto van makenquote:
Ze heb nie meer genoeg tietuh om dat te doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aangezien je er expert in bent kun je het nog wel een keer doen en er dan een foto van maken
Gezien en buurtje gevraagd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jahaaa die heb ik al gevonden en gerequests en mor en enfermera ook.
Volgens mij sta ik erin als Nieslief Fantje
joh, ik kom erg vaak in verschillende kringloopwinkels en kijk ook vaak op Marktplaats. Ik zie erg vaak mooie meubels voor een kinderkamer voor een prikkie. En nieuw is het zo belachelijk duur. Niet normaal meer. Zo zonde dat mensen daar zo verschrikkelijk veel geld aan uitgeven dat ze eigenlijk nieteens hebben. Ook kinderwagens... zelfde verhaal. Ik zie het hier bij dochter van man. Kleine meid moet het beste van het beste krijgen. Maar waarom is het niet goed genoeg meer als iemand anders het al gebruikt heeft dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jurkjes vind ik nu nog een beetje koud, maar dat komt misschien nog wel. Plus dat we erg op de centjes moeten letten op het moment.. En er moet ook nog wat voor baby zelf overblijven he
he, darn. En wij wonen te ver weg om even als model te dienen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze heb nie meer genoeg tietuh om dat te doen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
he, darn. En wij wonen te ver weg om even als model te dienen.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joh, ik kom erg vaak in verschillende kringloopwinkels en kijk ook vaak op Marktplaats. Ik zie erg vaak mooie meubels voor een kinderkamer voor een prikkie. En nieuw is het zo belachelijk duur. Niet normaal meer. Zo zonde dat mensen daar zo verschrikkelijk veel geld aan uitgeven dat ze eigenlijk nieteens hebben. Ook kinderwagens... zelfde verhaal. Ik zie het hier bij dochter van man. Kleine meid moet het beste van het beste krijgen. Maar waarom is het niet goed genoeg meer als iemand anders het al gebruikt heeft dan?
Je kunt het echt zo goedkoop en duur maken als je maar wil.
Ik zit te eten jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ff gekoekeld op die BH, maar da's voor als je smetplekken onder de jetsers hebt
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ff gekoekeld op die BH, maar da's voor als je smetplekken onder de jetsers hebt
Onder andere ja. Maar ze zaten wel heeerlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jurkjes vind ik nu nog een beetje koud, maar dat komt misschien nog wel. Plus dat we erg op de centjes moeten letten op het moment.. En er moet ook nog wat voor baby zelf overblijven he
Oh, maar meubels verzamelen zijn we al aan het doen hoor. We hebben bijna alles nu binnen voor de kamer, en nog geen cent uitgegeven. Maar goed, er moet wel wat aan het kamertje gebeuren, andere raamsluiting, tochtstrips, behangetje en verfje, en vinyl op de vloer. Daarnaast hebben we nog geen kleertjes gekocht, dus dat moet ook nog.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joh, ik kom erg vaak in verschillende kringloopwinkels en kijk ook vaak op Marktplaats. Ik zie erg vaak mooie meubels voor een kinderkamer voor een prikkie. En nieuw is het zo belachelijk duur. Niet normaal meer. Zo zonde dat mensen daar zo verschrikkelijk veel geld aan uitgeven dat ze eigenlijk nieteens hebben. Ook kinderwagens... zelfde verhaal. Ik zie het hier bij dochter van man. Kleine meid moet het beste van het beste krijgen. Maar waarom is het niet goed genoeg meer als iemand anders het al gebruikt heeft dan?
Zekers en je gebruikt het vaak zo kort.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig maarquote:
Heb je d'r ook geen zelfgeknutselde bh voor nodig!quote:
Jup, en jij nu van mij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:28 schreef nieslief het volgende:
Mor heb jij van mij een gift gekregen???
Nu kun je wel gerichter kopen voor een meid. dat is wel tof. Maar idd, ook die kleine dingetjes die echt moeten kosten veel geld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh, maar meubels verzamelen zijn we al aan het doen hoor. We hebben bijna alles nu binnen voor de kamer, en nog geen cent uitgegeven. Maar goed, er moet wel wat aan het kamertje gebeuren, andere raamsluiting, tochtstrips, behangetje en verfje, en vinyl op de vloer. Daarnaast hebben we nog geen kleertjes gekocht, dus dat moet ook nog.
Budget is gewoon wat kleiner dan ideaal en verwacht, maar we komen er wel uit.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor een dagje lijkt het me leuk, beetje met je eigen borsten spelen de hele dag
Dat heb ik nou met een piemel. Zou er best eens een dagje een willen hebben om eens te weten hoe dat voelt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor een dagje lijkt het me leuk, beetje met je eigen borsten spelen de hele dag
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe zorg ik er nou voor dat ik die ook krijg??quote:
Da's vooral makkelijk met plassen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met een piemel. Zou er best eens een dagje een willen hebben om eens te weten hoe dat voelt.
Alleen als je buiten opeens moet en een boom kunt opzoeken. Da's bij vrouwen anders.quote:
Ja! Krijgen ook al cadeautjes, m'n mams ook. Zo leuk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu kun je wel gerichter kopen voor een meid. dat is wel tof. Maar idd, ook die kleine dingetjes die echt moeten kosten veel geld.
Lijkt mij inderdaad ook wel wat, voor een dagje ofzo!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen als je buiten opeens moet en een boom kunt opzoeken. Da's bij vrouwen anders.
Maar ik dacht eigenlijk toch wel aan andere dingen dan het gemak van het plassen
Ik zou me echt godsgruwelijk hard laten uitwonen als ik een dag een vrouw wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen als je buiten opeens moet en een boom kunt opzoeken. Da's bij vrouwen anders.
Maar ik dacht eigenlijk toch wel aan andere dingen dan het gemak van het plassen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
Mn aardbeien zijn bijna klaar
En mn wheat ook. Wiet.![]()
Hoe wilde je het dan noemen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja, tuurlijk wel. Maar het komt er zo lekker plat uit![]()
je laten uitwonen
Ja, weet ik veel. Het klinkt gewoon een beetje ranzigquote:
Ja, da's al beterquote:
Nee maar niet zomaar neuken, maar gewoon hup; rammenquote:
Neuken is niet slap gekroel, dat is de liefde bedrijven (quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar niet zomaar neuken, maar gewoon hup; rammen![]()
Als je dan 1 dag hebt moet je het meteen goed doen, en niet dat slappe gekroel, maar hup, tot de ankers erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |